Skoda Yeti

Skoda Yeti
skoda_yeti_sd_in_02

To ΑUTO 24 οδηγεί το νέο SUV της Skoda, το Yeti 1.2 και μεταφέρει τις εντυπώσεις του (pics)

Κατ’ αρχήν, έχει κόμπακτ διαστάσεις. Με μήκος 4,223 μέτρα, μπορεί να κινείται άνετα και εύκολα στην πόλη. Είναι ευκίνητο, ελίσσεται εύκολα σε συνθήκες κίνησης και φυσικά παρκάρει εύκολα σχεδόν παντού. Μπορεί βεβαίως να είναι μικρό σε εξωτερικές διαστάσεις, στο εσωτερικό του όμως είναι ευρύχωρο. Μπορεί να «ταξιδεύσει» άνετα 5 ενήλικες ενώ ο χώρος αποσκευών των 405 λίτρων θεωρείται –και είναι- από τους κορυφαίους στην κατηγορία του Yeti.








Κατά δεύτερον, διαθέτει κινητήρα διαμάντι. Το τούρμπο μοτέρ των 1.200 κ.ε. αποδίδει 105 ίππους, με υψηλά αποθέματα ροπής, 175 Nm και μάλιστα σε μια ευρεία γκάμα στροφών (1.500-3.500 σ.α.λ.). Κάτι που σημαίνει γραμμική λειτουργία. Ο κινητήρας αυτός (ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων) καταφέρνει να κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο, που έχει τελική ταχύτητα 175 χλμ. / ώρα ενώ επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα.



Το τρίτο σημαντικό στοιχείο, είναι η κατανάλωση. Η μέση που δίνει η ίδια η εταιρία είναι 6,6 λίτρα στα 100 χλμ. Που θεωρείται λογική για αυτοκίνητο αυτού του χαρακτήρα. Έστω και αν στην πόλη η τιμή των 7,9 λίτρων στα 100 χλμ. που δίνει η φίρμα θεωρείται μάλλον … τσιμπημένη.



Το τέταρτο είναι πως το Yeti 1.2 , έστω και αν διαθέτει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, είναι ένα σύγχρονο crossover μοντέλο, το οποίο μπορεί να κινηθεί με άνεση εκτός δρόμου. Μπορείς να χαρείς την φύση, να απολαύσεις λάιτ περιπέτειες με βασικά όπλα την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.) αλλά και τις προστατευτικές ποδιές στις βάσεις των δύο προφυλακτήρων.



Και το πέμπτο, είναι η τιμή. Με τιμές που αρχίζουν από 17.290 ευρώ, είναι δύσκολο να βρεις στην αγορά ένα μοντέλο με όλα αυτά τα προσόντα που προαναφέραμε, συν την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (τυπικά γερμανική), την απροβλημάτιστη συμπεριφορά στο δρόμο κλπ.




Το Yeti αποτελεί λοιπόν μια από τις πιο εντυπωσιακές, από κάθε άποψη, νέες παρουσίες στην αγορά.



Το νέο μοντέλο της Skoda διαθέτει ιδιαίτερο σχήμα. Παράλληλα η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής είναι κάτι που παρατηρεί με την πρώτη και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ο κάθε οδηγός. Οι σχεδιαστές της Skoda έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στην μελετημένη χωροταξία που συνοδεύεται από μια σειρά πρακτικές λύσεις που υπόσχονται ικανές δρόμους εξορμήσεις. Αν σε όλα αυτά, προσθέσουμε και τον αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, τότε έχουμε την πλήρη εικόνα του νέου μοντέλου της φίρμας.



Ο σχεδιασμός του μπροστινού μέρους είναι εντυπωσιακός με τη χρωμιωμένη μάσκα να δεσπόζει ακολουθώντας πιστά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Skoda με τους ευμεγέθεις στρογγυλούς προβολείς ομίχλης που τέμνουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα να μαγνητίζουν τα βλέμματα!



Οι ευθείες γραμμές που έχουν επιλεχθεί για το σχεδιασμό τόσο του πλαϊνού όσο και του πίσω μέρους σε συνδυασμό με ζάντες αλουμινίου 17” δημιουργούν την εικόνα ενός συμπαγούς αλλά και ευέλικτου SUV οχήματος. Με τις επιχρωμιωμένες μπάρες οροφής να συμπληρώνουν τον δυναμικό σχεδιασμό του, το νέο Skoda Yeti τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV παρέχοντας στον οδηγό όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που διασφαλίζουν την άνεση και την άριστη οδηγική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου καθιστώντας το ιδανικό όχημα τόσο για οδήγηση στη πόλη όσο και για τον ελεύθερο χρόνο.



Ο συνδυασμός όλων των ανωτέρω με τον νέο γραμμικό και αποδοτικό 1.200άρη τούρμπο κινητήρα των 105 ίππων επιτρέπουν στη δικίνητη έκδοση του Yeti να παρέχει στον οδηγό ευχάριστη αλλά και πάνω από όλα ασφαλή αίσθηση κάτω από όλες τις συνθήκες.



Η δικίνητη έκδοση θα αντεπεξέλθει εκτός δρόμου μόνο εκεί που το έδαφος είναι καλά στρωμένο, με βασικά του όπλα την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.) αλλά και τις προστατευτικές ποδιές στις βάσεις των δύο προφυλακτήρων.




Εν κατακλείδι



Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος δεν έχει επηρεάσει την συμπεριφορά του δικίνητου Yeti στην άσφαλτο. Το ίδιο ισχύει και για την απουσία ESP από τις εκδόσεις του 1,2 λίτρου. Το αυτοκίνητο είναι προβλέψιμο. Η ανεξάρτητη ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο. Έτσι, στις ευθείες και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του δεν εμπνέει καμία απολύτως ανησυχία στον οδηγό του. Στις στροφές το crossover της Skoda χαρακτηρίζεται για την ουδέτερη συμπεριφορά του. Παράλληλα το στάνταρ ηλεκτρονικό σύστημα περιορισμού ολίσθησης των κινητήριων τροχών (TCS) ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Τέλος η πληροφόρηση και η αμεσότητα που προσφέρει το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είναι καλές, ενώ τα φρένα ακινητοποιούν έγκαιρα το αυτοκίνητο.




Στα συν



Καλή οδική συμπεριφορά.

Καλή ποιότητα κατασκευής.

Δυνατός κινητήρας

Ποιότητα κύλισης.

Πολυχρηστικά χαρακτηριστικά στο εσωτερικό.

Καλή θέση οδήγησης

Μικρό κόστος χρήσης και συντήρησης




Στα μείον



Κατανάλωση με το δεξί πόδι βαθιά στο πάτωμα

Χαμηλά επίπεδα δύναμης από τον κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.




Skoda Yeti 1,2 TSI
ΤΙΜΗ:
17.290 ευρώ




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 4.223 mm


Πλάτος: 1.793 mm


Ύψος: 1.691 mm


Κινητήρας: 4κύλινδρος, Turbo, 1197 κ.ε.


Ιπποδύναμη: 105 ίπποι στις 5.500 σαλ.


Μέγιστη ροπή: 175 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σαλ.


Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 11,8 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 175 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Aερόσακοι οδηγού – συνοδηγού

Πλευρικοί αερόσακοι

ABS με EBD

Αντισπίν

Κεντρικό κλείδωμα

Αιρ κοντίσιον

Ηχοσύστημα

Προβολείς ομίχλης

Ζάντες αλουμινίου

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω

Ηλεκτρικοί καθρέπτες

Κεντρικό κλείδωμα



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα