Nissan Pixo

Το AUTO 24 παρουσιάζει το νέο μοντέλο της Nissan, το Pixo, με τιμή από 9.320 ευρώ (pics)
- 15 Ιανουαρίου 2010 02:19
Το Pixo διαθέτει ένα οπτικά δυναμικό σχήμα, η σχεδιαστική πτυχή που διατρέχει το πλάι του αμαξώματος μέχρι το τελείωμα του, ανασηκώνεται στο πίσω μέρος, όπου καλύπτει την πίσω πόρτα. Επιπλέον αναδεικνύει και τη χαμηλότερη πλευρική σχεδιαστική γραμμή, η οποία καταλήγει στα φουσκωμένα πίσω φτερά, τονίζοντας το πλάτος του μετατροχίου και το μήκος του μεταξονίου.
Επιπλέον, το Pixo διαθέτει μερικά μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία που του προσδίδουν ξεκάθαρα την εταιρική ταυτότητα της Nissan. Η πιο προφανής αλλαγή είναι η υιοθέτηση της δύο επιπέδων και έξι κάθετων χωρισμάτων εμπρός γρίλιας, η οποία χωρίζεται από μια επιφάνεια σχήματος U, που περιλαμβάνει το έμβλημα της Nissan.
Τα κατακόρυφα εμπρός φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του Note και Qashqai. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Micra και Note, το ανώτερο σημείο των τριγωνικών εμπρός φωτιστικών σωμάτων είναι τραβηγμένο προς τα επάνω, ώστε να φαίνονται από τη θέση οδήγησης, βοηθώντας τον οδηγό να διακρίνει τα όρια του αμαξώματος στο παρκάρισμα. Η χαρακτηριστική μάσκα και η εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, είναι σήμα κατατεθέν του νέου Pixo, αλλά και μέσο ένταξης στην μεγάλη οικογένεια της Nissan.
Δυναμικές πλαϊνές γραμμές και χαρακτηριστικά πίσω παράθυρα που ανοίγουν και κλείνουν με ένα ιδιαίτερο τρόπο. Προσφέρουν τον απαιτούμενο εξαερισμό και συμβάλλουν στην ασφάλεια, ειδικά αν στο πίσω κάθισμα υπάρχουν παιδιά.
Με το ευμέγεθες και απλό εσωτερικό του, το Pixo είναι ευρύχωρο, πρακτικό και άνετο. Ο πίνακας οργάνων έχει λιτή σχεδίαση, οι χρωματισμοί του γκρι/μαύρου και η μοντέρνα σχεδίαση ταιριάζουν με την κουλτούρα που κυριαρχεί στον αέρα του εσωτερικού. Το ταμπλό περιλαμβάνει την κεντρική κονσόλα με την One DIN πηγή του στάνταρ ηχοσυστήματος και τα χειριστήρια για το χειρισμό του συστήματος θέρμανσης και εξαερισμού. Αεραγωγοί για την είσοδο φρέσκου αέρα βρίσκονται στο κέντρο και στα άκρα του ταμπλό, ενώ το air condition περιλαμβάνει και φίλτρο γύρης.
Ο ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου χώρος αποσκευών πολλαπλασιάζεται αν αναδιπλωθεί το πίσω διαιρούμενο κάθισμα.
Ένας και μοναδικός κινητήρας είναι διαθέσιμος για το Pixo. Ο κόμπακτ 1.0 λίτρου 3κύλινδρος, αλουμινένιος, 12βάλβιδος βενζινοκινητήρας αποδίδει 68 PS (50 KW) στις 6.000. Ικανοποιώντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, το ελαφρύ μηχανικό σύνολο έχει χαμηλές μηχανικές τριβές για καλύτερη απόδοση και οικονομία καυσίμου. Σημαντικό ενδιαφέρον προκαλούν στους Ευρωπαίους αγοραστές η εξαιρετικά μικρή κατανάλωση καυσίμου και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων. Η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων καταναλώνει 4,4 l/100km στον μικτό κύκλο, 3,8 l/100km στον αστικό κύκλο και 5,5 l/100km σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες πόλης, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 103 g/km. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι 14’’ για τα 0-100 χλμ. / ώρα με το μηχανικό κιβώτιο (17’’ με το αυτόματο) και 155 χλμ. / ώρα τελική ταχύτητα (150 χλμ. /ώρα με το αυτόματο).
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται έως 6 αερόσακοι και ESP, ενώ το αμάξωμα φέρει ειδικά μελετημένες ζώνες παραμόρφωσης, ώστε η καμπίνα των επιβατών να μένει άθικτη σε περίπτωση σύγκρουσης.
Τo ABS με EBD είναι φυσικά στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Όμως το Pixo διαθέτει και κάτι ακόμη: στάνταρ σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος (Brake Assist). Επιπλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ελέγχου ευστάθειας (ESP).