Alinda Fashion: Η ελληνική βιοτεχνία που άνοιξε παράθυρο στο διαδίκτυο

Με τη βοήθεια της Mastercard μπαίνει στον ψηφιακό κόσμο, διευρύνοντας το πελατολόγιό της
- 18 Νοεμβρίου 2021 16:02
Κάθε μικρή βιοτεχνία αποτελεί πηγή εισοδήματος ζωτικής σημασίας για κάποια ελληνική οικογένεια. Κι αυτό από μόνο του θεωρείται αρκετά σημαντικό, ώστε οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις να στηρίζονται και να λαμβάνουν όλη την αναγκαία βοήθεια, προκειμένου να παραμένουν βιώσιμες, να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους και να διευρύνουν την κερδοφορία τους.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Alinda Fashion, μίας μικρής βιοτεχνίας κατασκευής επαγγελματικών στολών, η οποία παράγει ό,τι σχετικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Από ιατρικές ρόμπες έως στολές μαγείρων. Κι από ποδιές για νοικοκυρές έως ποδιές για οικοδόμους.
Πέραν αυτών, όμως, προσφέρει και μία πληθώρα προσωποποιημένων δώρων, όπως καπέλα, γάντια, μαντήλια, πιάστρες, πουγκιά, φουλάρια κ.α., ενώ αναλαμβάνει την κατασκευή υφασμάτινων διαφημιστικών δώρων προβολής, καθώς και εκτυπώσεις λογοτύπων και κεντήματος.
Ωστόσο, τι συμβαίνει όταν η οικονομία αλλάζει, οι καταναλωτές επιλέγουν διαφορετικούς τρόπους αγοράς και εσύ παραμένεις στάσιμος; Πολύ απλά χάνεις ευκαιρίες και… πελάτες, όπως έδειξε και η πρόσφατη πανδημία.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι ένα από τα προβλήματα πολλών μικρών επιχειρήσεων τα τελευταία δύο χρόνια ήταν η απουσία εναλλακτικών καναλιών πώλησης, προώθησης και διάθεσης των προϊόντων. Με λίγα λόγια, η απουσία από το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό marketing.
Και αυτό ακριβώς ήταν ένα από τα προβλήματα που έσπευσε να επιλύσει η πρόσφατη, ευρεία πρωτοβουλία της Mastercard με στόχο την υποστήριξη και ενίσχυση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της χώρας.
Συγκεκριμένα, μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα της εταιρείας, προσφέρθηκαν μεταξύ άλλων κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας,
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν περαιτέρω τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις μέσω ενός διαγωνισμού στο Instagram που διοργάνωσε η Mastercard στις αρχές του2021. Mέσα από μία απλή διαδικασία οι καταναλωτές, πρότειναν την αγαπημένη τους μικρή επιχείρηση, έτσι ώστε και μέσα από την κλήρωση που έγινε, τρεις από αυτές να συνεργαστούν με τη Mastercard, για να καλύψουν ανάγκες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ανάπτυξή της επιχείρησής τους.
Μία από τις τρεις τυχερές επιχειρήσεις ήταν και η Alinda Fashion, η οποία κατάφερε να φτιάξει το δικό της e-shop και να απευθυνθεί σε ένα ακόμη μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό.
«Όλα κινούνται πλέον γύρω από το e-shop. Η Mastercard μάς έκανε ένα ανέλπιστο δώρο και ευτυχώς για μας θα το αξιοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Θα μπούμε σε περισσότερα σπίτια, θα μας μάθει περισσότερο κόσμος, θα διευρύνουμε το πελατολόγιό μας» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο ιδιοκτήτης της Alinda Fashion Άγγελος Νώτης.
Έχοντας περάσει στην ψηφιακή εποχή, η μικρή αυτή βιοτεχνία μπορεί να ατενίσει με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον, ιδίως στη μετά-Covid περίοδο, η οποία -όπως όλα δείχνουν- θα χαρακτηρίζεται από ένα έντονο ψηφιακό χαρακτήρα.
«Το όραμα μας είναι να μπούμε σε περισσότερα σπίτια όσο πιο γρήγορα γίνεται. Και ο κόσμος να είναι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες μας» διαμηνύει συμπληρωματικά ο κ.Άγγελος Νώτης.