L’Artigiano: Σε ανοδική πορεία το 2016

Η ελληνική αλυσίδα με τις ιταλικές γεύσεις καταφέρνει να βελτιώνει τα μεγέθη της παρά τις αντιξοότητες της αγοράς
- 21 Ιουνίου 2016 18:34
Πόσες είναι οι ελληνικές αλυσίδες στην εστίαση που να καταφέρνουν να επιβιώσουν για πάνω από από δύο δεκαετίες; Ελάχιστες, μετρημένες στα δάχτυλα συγκεκριμένα και ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει η L’Artigiano η οποία ξεκίνησε από τον νεαρό τότε Χρήστο Βιτσικάνο από τον Βύρωνα.
Κατάφερε να ξεπεράσει τον σκόπελο της ύφεσης και το 2015 μία από τις δύσκολες χρονιές κατάφερε να καταγράψει τζίρο ύψους 12,5 εκατ. ευρώ καταγράφοντας ελαφρά άνοδο σε σχέση με το 2014 μία άνοδο που συνεχίζεται σύμφωνα με την διοίκηση και το 2016.
Βασικό συστατικό στην επιτυχία της L’ Artigiano είναι η επιμονή στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση. Φιλοσοφία του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου, Χρήστου Βιτσικάνου, υπήρξε η προσήλωση στα φρέσκα υλικά, την υψηλή ποιοτική αξία, τη συνεχή επένδυση στο προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι, οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.
Αξίζει να σημειωθεί πως με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας, η L’ Artigiano έχει δρομολογήσει επένδυση ανακαίνισης του δικτύου της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην τρέχουσα χρήση. Το δίκτυο αριθμεί σήμερα 19 καταστημάτα στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό.