Η νέα δύναμη της Skoda

Η Skoda παρουσιάζει τη νέα στρατηγική αναπτυξης στο μεγαλύτερο συνέδριο στην ιστορία της Μάρκας
- 03 Μαρτίου 2011 10:49
Περίπου 5.000 αντιπρόσωποι από περισσότερες από 100 χώρες ενημερώθηκαν από πρώτο χέρι για τα πιο σημαντικά ορόσημα του επαναπροσανατολισμού της Μάρκας. Ο πρωταρχικός στόχος της εταιρείας έγκειται στον διπλασιασμό τουλάχιστον των πωλήσεών της μέχρι το 2018. Για το σκοπό αυτό, η Skoda θα εισάγει νέα προϊόντα τα επόμενα χρόνια και θα αναπτυχθεί ισχυρά στην κυρίως στην Ευρώπη και στις αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας, Ινδίας και της Ρωσίας. Η νέα επιθετική στρατηγική της μάρκας υπογραμμίζεται από τη νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους αντιπροσώπους Skoda που ταξίδεψαν στην Πράγα. Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας, ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας της Skoda πραγματοποιήθηκε στo πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
”
Σήμερα, θα ξεκινήσουμε από κοινού μια νέα εποχή στην ιστορία της Skoda. Τα επόμενα χρόνια, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια σε όλους τους τομείς. Θα είμαστε σε στενή συνεργασία με τους εμπορικούς αντιπροσώπους μας σε όλο τον κόσμο. Μια ισχυρή εμπορική οργάνωση είναι ουσιώδης και συνιστά σημαντικό στήριγμα για την παγκόσμια επιτυχία της Skoda. Τώρα θέλουμε να θέσουμε νέους ορίζοντες και να διπλασιάσουμε τουλάχιστον τις πωλήσεις μας μέχρι το έτος 2018. Και εσείς, ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, θα παίξετε σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια” είπε ο Καθ. Δρ, Winfried Vahland, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Škoda Auto, απευθυνόμενος στους μετέχοντες του συνεδρίου.
Ο Καθ. Δρ, Winfried Vahland κατέστησε σαφές ότι η στρατηγική ανάπτυξης στηρίζεται σε συγκεκριμένα μέτρα: ”
Οι πιο σημαντικές επενδύσεις είτε έχουν γίνει είτε έχουν σχεδιαστεί να γίνουν. Εργαζόμαστε πολύ σκληρά πάνω σε νέα μοντέλα, που θα επεκτείνουν και θα εμβαθύνουν την γκάμα προϊόντων μας“. Ο Πρόεδρος της
Skoda τόνισε ιδιαίτερα την στήριξη του Group Volkswagen: ”
Τα τελευταία 20 χρόνια, από την είσοδο του Group Volkswagen, έχουμε γράψει από κοινού μία από τις πιο επιτυχημένες σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι αρνητικές επιδράσεις της οικονομικής κρίσης των ετών 2008 και 2009 έχουν κατά κύριο λόγο ξεπεραστεί”.
Η Skoda έδειξε αντοχή και είναι ξεκάθαρα μεταξύ των νικητών.
Ο Καθ. Δρ. Winfried Vahland επεσήμανε την αντοχή της εταιρείας και της μάρκας:
”
Η Skoda είναι από τους μακροβιότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων με περισσότερα από 110 χρόνια ιστορίας στην αυτοκίνηση και τα τελευταία 20 χρόνια είχε εντυπωσιακές επιδόσεις. Δεν ήταν τίποτα λιγότερο από την επιτυχημένη ανάκαμψη της θρυλικής μάρκας αυτοκινήτων από την καρδιά της Ευρώπης.
Είμαστε περήφανοι για αυτό. Αυτή η επιτυχία δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τις ικανότητες, την εμπειρία και την αφοσίωση των 26.000 εργαζομένων μας παγκοσμίως, σε όλους τους τομείς της εταιρείας. Αυτοί έκαναν την Skoda αυτό που είναι σήμερα: μια επιτυχημένη εταιρεία με παγκόσμια παρουσία”
. Έτσι, η Skoda αντιπροσωπεύει αυτοκίνητα με ελκυστική σχέση τιμής/αξίας για τους πελάτες μας: ”
Τα αυτοκίνητά μας είναι και θα παραμείνουν ‘simply clever’. Είναι ‘σχεδιασμένα έξυπνα με ανθρώπινη προσέγγιση’. Θα συνεχίσουμε αυτή την πορεία με συνέπεια και θα κατασκευάζουμε ελκυστικά, μοναδικά αυτοκίνητα με κορυφαία σχέση τιμής – αξίας, με έξυπνες ιδέες, με σχολαστική προσοχή στην λεπτομέρεια και με μεγάλο όφελος για τους καταναλωτές, παρέχοντας λειτουργικότητα και ευρυχωρία. Αυτό είναι το πρότυπο για την επέκταση της γκάμας των προϊόντων μας”.
Η Skoda επίσης έδωσε στους αντιπροσώπους στην Πράγα μια λεπτομερή παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Μάρκας. Με νέα εμφάνιση, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου και που θα χρησιμοποιηθεί κατόπιν σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, η εταιρεία εκφράζει τη νέα δύναμη και στρατηγική κατεύθυνση με ορατό τρόπο.