To 2013 τα νέα υψηλών επιδόσεων Kiapro_cee’d GT και cee’d GT

Τα πρώτα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της KIA, το τρίθυρο «Pro_cee’dGT» και το πεντάθυρο «cee’dGT» θα διατίθενται προς πώληση από τα μέσα του 2013.
- 05 Δεκεμβρίου 2012 17:06
Τα δύο νέα μοντέλα GT κινεί η νέα έκδοση του 1,6 GDI (gasolinedirectinjection) βενζινοκινητήρα της KIA που είναι εφοδιασμένη με υπερσυμπιεστή διπλού αυλού «twinscroll» και ενίσχυση των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα. Η ιπποδύναμη και η ροπή αυξάνονται δραματικά σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.6GDi με την μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 204 ίππους, ( 51% αύξηση) και τη μέγιστη ροπή στα 265 Nm ( 61% αύξηση).
Το σύνολο συμπληρώνει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνση από 0 σε 100 km/hείναι μόλις 7,9 δευτερόλεπτα.
Εκτεταμένες βελτιώσεις και ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο και στην ανάρτηση έτσι ώστε να συνεργάζονται άψογα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων ισχυρών εκδόσεων.
Για να διαφοροποιηθούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, το pro_cee’dGTκαι cee’dGT διαθέτουν μοναδικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον σποροδηγικό τους χαρακτήρα.
Με νέες γρίλιες ψυγείου και πλαίσια φωτιστικών σωμάτων, επιθετικότερο σχεδιασμό προφυλακτήρων, νέες ζάντες αλουμινίου 18’’, κόκκινες δαγκάνες στα δισκόφρενα και ιδιαίτερες χρωματικές πινελιές να συμπληρώνουν την δυναμική εξωτερική σχεδίαση.
Την σχεδίαση των GT θα ολοκληρώνουν τα ξεχωριστού σχεδιασμού φωτιστικάσώματα σε σχήμα κοσμήματος καιτα φώτα ημέρας LED τεσσάρων στοιχείων, τα οποία ολοκληρώνουν τον σπορ χαρακτήρα και συνεισφέρουν στην οδική ασφάλεια.
Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα της Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου και τα υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν ένα σπορ περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Η έναρξη παραγωγής των pro_cee’dGT και cee’dGT έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Μάιου 2013 στο εργοστάσιο της KIAστην ZilinaΣλοβακίας με έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη από τα μέσα του έτους. Τιμές και εξοπλισμοί θα ανακοινωθούν πριν το εμπορικό λανσάρισμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΝέοKiapro_cee’dGTκαιcee’dGT
Αμάξωμα
Σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, 5 θέσεων, με πλαίσιο αμαξώματοςαπό χαλύβα υψηλής αντοχής, εγκάρσια τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Κινητήρας Βενζίνης
1.6-λίτρων 204ίππων
Τύπος / κυβισμός Gamma, Turbo-GDI, τετρακύλινδρος, DOHCCVVT 16-valve / 1591 cc
Ισχύς / Ροπή 204ps (152kW) @ 6000 rpm / 265 Nm @ 1750-4500 rpm
ΔιάμετροςxΔιαδρομή 77.0 x 85.4 (mm)
Σχέση συμπίεσης 9.5:1
Μετάδοση
Standard 6-σχέσεωνχειροκίνητο
Ανάρτηση
Εμπρός Ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson, με σπειροειδή ελατήρια,αμορτισέρ αερίου και παχύτερη αντιστρεπτική δοκό.
Πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ αερίου.
Διεύθυνση
Τύπος Ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, ρυθμιζόμενη σε 3 επιλογές
Στροφέςτιμονιού 2.85 στροφέςαπότέρμασετέρμα; ακτίνα στροφής 10.6 μέτρα
Φρένα
Εμπρός 300 x 28 mm αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω 262x 10 mmδίσκοι
Booster 10-inch
Τροχοί & ελαστικά
GT 18.0 x 7.5’’αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 225/40R18
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικές Kiaprocee’dGT Kiacee’dGT
Συνολικόμήκος 4310 4310
Συνολικόπλάτος 1780 (excl. door mirrors) 1780 (excl. door mirrors)
Συνολικό ύψος 1430 1470
Μεταξόνιο 2650 2650
Μετατρόχιο εμπρός 1545 1545
Μετατρόχιο πίσω 1553 1553
Πρόβολος εμπρός 900 900
Πρόβολος πίσω 760 760
Ύψοςαπόέδαφος 140 140
ΑεροδυναμικόςCd 0.33 0.32
Σημείωση: τα παραπάνω είναι εκτιμήσεις των προδιαγραφών. Τα τελικά χαρακτηριστικά θα είναι διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα.