Η 24ΜEDIA εισέρχεται στο χώρο της εκπαίδευσης

Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης και διερεύνησης καινούριων καναλιών, η 24ΜEDIA εισέρχεται στον κλάδο της εκπαίδευσης
- 30 Ιανουαρίου 2015 10:35
Το Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών (BCA), με συνεχή πολυετή παρουσία και εμπειρία στην παροχή πρωτοπόρων ακαδημαϊκών προγραμμάτων, σε συνεργασία με την 24MEDIA, σχεδιάζει και υλοποιεί ένα δίπλωμα δίμηνης διάρκειας με θεματικό άξονα το Digital Marketing.
Σκοπός αυτού του διπλώματος είναι να παρέχει στα στελέχη του μάρκετινγκ στοχευμένη και εξειδικευμένη γνώση, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα ταχύτατες αλλαγές του κλάδου αλλά και να εντοπίσουν και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται, στην κοινωνία της πληροφορίας και της τεχνολογίας.
Μεταξύ των εισηγητών του προγράμματος συμπεριλαμβάνονται ανώτερα διοικητικά στελέχη της 24ΜEDIA με πολυετή εμπειρία στο χώρο του digital και δυνατό background στο συγκεκριμένο αντικείμενο, οι οποίοι και θα μεταφέρουν στους συμμετέχοντες τις γνώσεις τους, αλλά και την προσωπική τους εμπειρία, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.bca.edu.gr/course/1783/diploma-digital-marketing
H 24MEDIA αποτελεί το μεγαλύτερο digital δίκτυο της Ελλάδας σε επισκεψιμότητα στο ελληνικό διαδίκτυο (πηγή: ΕΝΕΔ / AT Internet & OJD), με μεγάλα και ισχυρά brands όπως τα NEWS247, SPORT24, ONEMAN, CONTRA, LADYLIKE, TECHGEAR και DELTIOKAIROU και, σε διεθνές επίπεδο, τη HUFFINGTON POST, το NBA, το DAILYMOTION και τη EUROLEAGUE.