F1: Ο “Σούμι” και η Renault

F1: Ο “Σούμι” και η Renault
schumacher

Η 2η επιστροφή του Σουμάχερ σε μια χρονιά, οι στόχοι της Renault και η επάνοδος της Michelin στο AUTO 24

Στοχεύει ψηλά η Renault



“Τρώγοντας έρχεται η όρεξη” αναφέρει η σοφή ελληνική παροιμία. Και αυτό φαίνεται πως συμβαίνει και με την ομάδα της Renault. Η οποία, αν και βρίσκεται 14 βαθμούς πίσω από την Mercedes GP και στην 5η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών του πρωταθλήματος της φόρμουλα 1, εν τούτοις οι άνθρωποί της έχουν την πεποίθηση πως στο τέλος της σεζόν θα βρεθούν ψηλότερα.



Τα θετικά αποτελέσματα της Renault (5η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών) στους πρώτους τρεις αγώνες έχουν γεμίσει με αισιοδοξία τους ανθρώπους της γαλλικής ομάδας. Μάλιστα, ο τεχνικός διευθυντής, Τζέιμς Άλισον, εξέφρασε τη σιγουριά του πως η ομάδα του θα τερματίσει σε υψηλότερη θέση από τη Mercedes GP (είναι 14 βαθμούς μπροστά από τη Renault), κάνοντας την αρχή από το Grand Prix της Κίνας (17-18/4).




“Νομίζω ότι μπορούμε να το κάνουμε, καθώς είναι μπροστά μας μόνο στις κατατακτήριες δοκιμές. Θα έχουμε πολλές αναβαθμίσεις στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένου νέου πατώματος και νέας αεροτομής”, τόνισε ο ισχυρός άνδρας της γαλλικής ομάδας και συμπλήρωσε :




“Δεν είναι μυστικό η πρόθεση μας είναι να αναπτύξουμε το μονοθέσιο μας επιθετικά κατά τη διάρκεια του 2010 και επιθετική πολιτική σημαίνει αποδοτικές ιδέες, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν πολύ γρήγορα στην πίστα”.




2η επιστροφή για Σουμάχερ



Ο Μίκαελ Σουμάχερ μας έμαθε, πλέον, στις επιστροφές και τείνει να το καθιερώσει. Ο Γερμανός μετά την επιστροφή του στις πίστες αποφάσισε να γυρίσει στη GPDA (Ένωση Πιλότων) σκοπός της οποίας είναι η βελτίωση των κανόνων ασφαλείας για τους οδηγούς, στην διάρκεια των αγώνων.



Ο “Σούμι” υπήρξε πρόεδρος της συγκεκριμένης οργάνωσης από το 1994-2005. Έχοντας μάλιστα σημαντική συμβολή στην προσπάθεια για περισσότερη ασφάλεια, που ήταν αίτημα όλων των οδηγών μετά τον θάνατο του Άιρτον Σένα στην Ίμολα, την Πρωτομαγιά του 1994.



Φέτος πρόεδρος εκλέχθηκε ο Νικ Χάιντφελντ. Ο Σουμάχερ δέχτηκε ισχυρές πιέσεις από τους συναδέλφους του πιλότους της φόρμουλα 1 για να επιστρέψει, όμως εμφανιζόταν κάθετα αντίθετος, τονίζοντας ότι «με αυτά τα θέματα πρέπει να ασχοληθούν οι νεώτεροι».



Το τελευταίο 24ώρο όμως, οι όποιες αντιρρήσεις του Γερμανού ξεπεράσθηκαν και, ανακοίνωσε επισήμως πλέον την επανένταξή του στη GPDA.




“Ο Μίκαελ πάντα υποστήριζε τη δουλειά της GPDA, για πολλά χρόνια μάλιστα από την θέση του πρόεδρου της. Μετά την αποχώρησή του η δουλειά που γίνονταν από τους νέους πιλότους ήταν καλή, και αρχικά ο Μίκαελ ήταν διστακτικός. Ύστερα όμως από κάποιες συζητήσεις – κυρίως με τον Φελίπε Μάσα – επανεξέτασε τη θέση του και πήρε την απόφαση να γίνει πάρεδρο μέλος”, δήλωσε εκπρόσωπος του Γερμανού.




“Γαλλικό κλειδί” (;) για ελαστικά



Η απόφαση της Bridgestone να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα, έφερε στο προσκήνιο το ενδιαφέρον της Michelin, ώστε να αποτελεί εκείνη την εταιρία που θα χορηγεί τις ομάδες με ελαστικά.



Κάτι τέτοιο δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο μιας και η γνωστή φίρμα θα επιστρέψει στη Formula 1 παρά μόνο αν δεν αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή.




Ενδιαφερόμαστε αλλά πρέπει να γίνει σωστά, ποιος ξέρει τι θα συμβεί. Αρκετά πράγματα πρέπει να αλλάξουν. Θέλουμε να επωφεληθούμε από τον ανταγωνισμό για να βελτιώσουμε την τεχνολογία μας στα ελαστικά”, δήλωσε χαρακτηριστικά στέλεχος της γαλλικής εταιρίας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα