Peugeot 5 Concept

Peugeot 5 Concept
Peugeot_5_Concept_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την πολυτελή μπερλίνα της Peugeot που θα κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη

Αυτό που μένει είναι να δούμε αν τελικά πρόκειται για το 508, ένα νέο μοντέλο για την φίρμα το οποίο θα τοποθετείται στην γκάμα της εταιρίας πάνω από το 407 και κάτω από το 607, ή αν πρόκειται για κάτι άλλο. Πάντως το (όποιο) μυστήριο αναμένεται να ξεκαθαρίσει το αργότερο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το προσεχές φθινόπωρο.








Η Peugeot πάντως έχει καταφέρει σε πρώτη φάση να ξαφνιάσει –με το «5 Concept»- ευχάριστα. Κι αυτό επειδή η μήκους 4.860 χλστ μπερλίνα, είναι ένα υβριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητο με κίνηση σε όλους τους τροχούς.



Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει το «5 Concept» σαν το αυτοκίνητο το οποίο παρέχει «μια άλλη ένδειξη για την Peugeot, το πρόσωπο της οποίας μεταβάλλεται και αλλάζει». Συγχρόνως όμως, το νέο δημιούργημα δείχνει «μια εικόνα για τις μελλοντικές φιλοδοξίες της μάρκας στην μεγάλη κατηγορία των οχημάτων πολυτελείας».








Το «5 Concept» δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν αντικαταστήσει τόσο το 407 όσο και το 607. Ειδικά το τελευταίο ήταν ένα μοντέλο κύρους, το οποίο όμως ουδέποτε κατάφερε να «χτυπήσει» την πρωτοκαθεδρία των γερμανικών μοντέλων στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και ειδικά αυτοκινήτων όπως η Mercedes E, η BMW 5 και το Audi A6. Το πειραματικό μοντέλο, είναι κατά 168 χιλιοστά μεγαλύτερο από το sedan 407 και μόλις κατά 42 χιλιοστά μικρότερο από το 607. Ενώ με μήκος 4.860 χλστ μπορεί να συγκριθεί με τα VW Passat ( 4.765 χιλιοστά) Citroen C5 (4.779 χιλιοστά), Opel Insignia (4.830 χιλιοστά), Ford Mondeo (4.844 χιλιοστά). Παράλληλα όμως δεν υπολείπεται, σε διαστάσεις, της Mercedes E (4.895 χιλιοστά), της BMW 5 (4.841 χιλιοστά) και του Audi A6 (4,927 χιλιοστά).








Η εξωτερική εμφάνιση του «5 Concept» έχει «δανειστεί» αρκετά στοιχεία από το (επίσης πρωτότυπο) SR1 Hybrid roadster που επίσης θα παρουσιαστεί στη Γενεύη. Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι αρκετά ανάλαφρες και σπορτίβ, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχει μια νέας σχεδίασης μάσκα, την οποία δεν αποκλείεται να δούμε στο άμεσο μέλλον σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας.



Το πρωτότυπο μοντέλο αντλεί ισχύ από την τεχνολογία HYbrid4 της Peugeot. Το σύστημα HYbrid4 συνδυάζει ένα HDi κινητήρα ντίζελ χωρητικότητας 2.0 λίτρων και απόδοσης 163 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων. Ο τελευταίος είναι τοποθετημένος πίσω και μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, σε αντίθεσηξ με τον κινητήρα ντίζελ που βρίσκεται εμπρός και μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η συνδυασμένη λειτουργία και των δύο κινητήρων, προσφέρει στο αυτοκίνητο μια μορφή τετρακίνησης.








Ο συνδυασμός των δύο κινητήρων -που αποδίδουν συνολικά 200 ίππους- προσφέρει μικρή κατανάλωση (3,8 λίτρα στα 100 χλμ.) ενώ χαμηλές είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ανέρχονται σε 99 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα