Πρεμιέρα για Panamera και Panamera 4

Πιο αποδοτικές, και γρήγορες, με εξακύλινδρους κινητήρες υπόσχονται να είναι οι Panamera και Panamera 4 που κάνουν πρεμιέρα στο Πεκίνο
- 17 Φεβρουαρίου 2010 14:03
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα V6 3,6 λίτρων, ο οποίος διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και αποδίδει μέγιστη ισχύ 300 ίππων, με τη μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 400 Nm. Κατά την πάγια τακτική της Porsche, η Panamera μεταδίδει την ισχύ της στο δρόμο μέσω των πίσω τροχών, ενώ η Panamera 4 διαθέτει σύστημα ενεργούς τετρακίνησης στο βασικό της εξοπλισμό.
Οι δύο νέες εκδόσεις του Gran Turismo της Porsche αποτελούν πειστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας Έξυπνων Επιδόσεων που εφαρμόζει με συνέπεια η Porsche. Διαθέτοντας το κιβώτιο ταχυτήτων PDK – Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Porsche) και το σύστημα Auto Start Stop, και τα δύο μοντέλα καταναλώνουν πολύ λιγότερο από 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης: η Panamera αρκείται μόλις στα 9,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ η Panamera 4 έχει μέση κατανάλωση 9,6 χλμ./100 χλμ. Τα προαιρετικά ελαστικά 19 ιντσών παντός καιρού με βελτιστοποιημένη αντίσταση κύλισης μειώνουν αυτές τις τιμές κατανάλωσης κατά ακόμα 0,2 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας στην Panamera μια τιμή εκπομπών CO2 μόλις 213 γρ./χλμ., και στην Panamera 4 την εξίσου εντυπωσιακή τιμή των 220 γρ./χλμ. Και οι δύο εκδόσεις V6 της Panamera πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων EU5 στην Ευρώπη και LEV στις ΗΠΑ.
Η εξαιρετική οικονομία καυσίμου δεν λειτουργεί ανασταλτικά για τις επιδόσεις στα νέα GT της Porsche με τον κινητήρα V6. Αντιθέτως μάλιστα, στις νέες αυτές εκδόσεις Panamera επιτυγχάνεται ένας ιδανικός συνδυασμός των δύο αυτών πλεονεκτημάτων, ο οποίος οφείλεται στο μειωμένο βάρος που εξασφαλίζει είτε η χρήση αλουμινίου είτε ο συνδυασμός αλουμινίου και μαγνησίου στους άξονες, τις πόρτες, το καπό του κινητήρα, τα φτερά και το πίσω καπό. Ταυτόχρονα, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας V6 που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Porsche στο Zuffenhausen και έχει να επιδείξει γωνία κυλίνδρων 90o είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερος από τον οκτακύλινδρο κινητήρα των Panamera S και 4S. Έτσι συμβάλλει και αυτός στο μικρό συνολικό βάρος της Panamera, το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.730 κιλά.
Όπως και τα δοκιμασμένα μοντέλα V8, τόσο η Panamera όσο και η Panamera 4, ως γνήσια GT, συνδυάζουν τον σπορ χαρακτήρα με υψηλά επίπεδα άνεσης και ευκολίας στην καθημερινή οδήγηση. Εκτός από τη κανονική ανάρτηση που διατίθεται προαιρετικά και με δυνατότητα μεταβλητής απόσβεσης, διατίθεται στον έξτρα εξοπλισμό και αερανάρτηση. Έτσι, παρέχονται παρά πολλά πλεονεκτήματα και ποιοτικά χαρακτηριστικά, καλύπτοντας αφενός τις ανάγκες για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, και αφετέρου τις απαιτήσεις της εξαιρετικά δυναμικής σπορ οδήγησης.
Η Panamera και η Panamera 4 θα πραγματοποιήσουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία ξεκινά στις 23 Απριλίου 2010. Και τα δύο μοντέλα θα παρουσιαστούν στην Ελληνική αγορά το Μάιο του 2010.