VW Touareg

Το AUTO 24 παρουσιάζει τη νέα γενιά του VW Touareg που θα διαθέτει και υβριδική έκδοση (pics)
- 14 Φεβρουαρίου 2010 22:58
Για την τελευταία η VW έχει να το καυχιέται. Γιατί, όπως υποστηρίζει –και μόνο άδικο δεν έχει- είναι η πρώτη ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει ένα υβριδικό SUV στην Γηραιά Ήπειρο.
Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό από τις φωτογραφίες του Touareg που ήδη κυκλοφορούν στον διαδίκτυο, οι ομοιότητες με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, ιδιαίτερα σε ότι αφορά το εμπρός μέρος, είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Έτσι, τόσο η μάσκα όσο και τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν ίδια –έως απαράλλαχτα- με αυτά που διαθέτουν το Golf VI, το Polo , το Scirocco. Στο πίσω μέρος οι γραμμές είναι πιο σύγχρονες και ανάλαφρες σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο.
Σε ότι αφορά τώρα τις διαστάσεις, σε σχέση με το σημερινό Touareg το καινούργιο μοντέλο είναι μακρύτερο κατά 4,3 εκατοστά και χαμηλότερο κατά 2 εκατ. Το μεταξόνιο παραμένει αναλλοίωτο και οι χώροι για τους επιβάτες στα ίδια περίπου επίπεδα με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 580 λίτρα.
Παρά πάντως τις αλλαγές που έχουν γίνει με την μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων του αυτοκινήτου, το βάρος όχι μόνο δεν έχει αυξηθεί, αλλά έχει μειωθεί. Και μάλιστα κατά 200 κιλά και αυτό είναι ένα εντυπωσιακό στοιχείο. Το πώς επιτεύχθηκε αυτό, είναι προφανές. Με την χρήση ελαφρών υλικών στην κατασκευή του αμαξώματος.
Στην υβριδική εκδοχή του Touareg θα «φορά» έναν κινητήρα 3.3 λίτρων, V6, με απόδοση 333 ίππων. Το εν λόγω μοτέρ θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 47 ίππων. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακές με αυτό τον συνδυασμό, αφού αναπτύσσει τελική ταχύτητα 240 χλμ. /ώρα. Το αξιοσημείωτο είναι πως το υβριδικό Touareg μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες μέχρι 50 χλμ. / ώρα, αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Όσον αφορά την κατανάλωση του υβριδικού μοντέλου, αυτή είναι στα 8,2 λίτρα στα 100 χλμ.
Ο μικρότερος κινητήρας είναι ο 3.6 V6 FSI με 280 άλογα ενώ υπάρχουν εκδόσεις ντίζελ V6 TDI με 240 ίππους και V8 TDI με 340 ίππους. Το σύστημα τετρακίνησης είναι το γνωστό 4Motion με το κεντρικό διαφορικό Torsen. Στον έξτρα εξοπλισμό, η V6 TDI έκδοση προσφέρεται με σύστημα 4XMotion.
Όσον αφορά το λανσάρισμά του στην ευρωπαική αγορά, αυτό αναμένεται να γίνει την άνοιξη.