Aumorfia: Το ελληνικό brand που φτιάχνει δερμάτινα αξεσουάρ

Πώς ένας διαγωνισμός της Mastercard αναβαθμίζει τη μικρή αυτή επιχείρηση
- 23 Φεβρουαρίου 2022 15:55
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν όλο και περισσότερο στις μικρές επιχειρήσεις, στηρίζοντάς τες, ιδιαίτερα μετά από το πολύ δύσκολο διάστημα της πανδημίας που πέρασε.
Μία τέτοια μικρή επιχείρηση, είναι το Aumorfia, ένα μικρό ελληνικό brand με δερμάτινα κοσμήματα στο κέντρο της Αθήνας (Κολοκοτρώνη 29), το οποίο αναδείχθηκε και διακρίθηκε στην πρόσφατη πρωτοβουλία της Mastercard για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων.
Πρόκειται, με λίγα λόγια, για μία μικρή, ελληνική επιχείρηση, η οποία δημιουργεί χειροποίητα δερμάτινα κοσμήματα και αξεσουάρ, τα οποία διαπνέονται από ένα minimal και πολύ κομψό στιλ. Εξάλλου, Aumorfia σημαίνει ομορφιά και αμορφία, ταυτόχρονα.
«Αρχιτέκτονας» αυτού του project είναι η σχεδιάστρια και γραφίστρια Θεανώ Ποταμιάνου, η οποία κάνει το όνειρο της πραγματικότητας, στηριζόμενη στο μεράκι, στην αγάπη για το αξεσουάρ και στην χρήση περιβαλλοντικά φιλικών και ποιοτικών υλικών.
Το βασικό υλικό, δηλαδή το δέρμα, είναι φυτικό και προέρχεται από ελληνικά βυρσοδεψεία της χώρας, με την Αumorfia να συνεργάζεται αποκλειστικά με Έλληνες τεχνίτες. «Φροντίζουμε το προϊόν μας κατά 99% να είναι made in Greece. Δίνουμε μεγάλη σημασία σε αυτό» δηλώνει η ίδια η κυρία Ποταμιάνου.
Όλα όσα βρίσκονται στο κατάστημα της Κολοκοτρώνη παράγονται στο χέρι στα δύο εργαστήρια της επιχείρησης, σε Αθήνα και Ιόνιο, ακολουθώντας ένα πρωτότυπο, άνετο και ποιοτικό σχέδιο.
Μέσα λοιπόν στη νέα αυτή πραγματικότηα, το Aumorfia βρήκε έναν ανέλπιστο σύμμαχο, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να αναπτύσσεται, αλλά και να κάνει ακόμα πιο σίγουρα βήματα στο ψηφιακό περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, το brand – μαζί με δύο ακόμα τυχερές μικρές επιχειρήσεις – αναδείχθηκε μέσα από έναν διαγωνισμό που πραγματοποίησε η Mastercard, στο πλαίσιο της ευρείας πρωτοβουλίας που υλοποίησε η εταιρεία για την ενίσχυση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις μέσω διαγωνισμού που διοργάνωσε η Mastercard στο Instagram, στις αρχές του 2021. Μέσα από μία απλή διαδικασία, οι καταναλωτές πρότειναν την αγαπημένη τους μικρή επιχείρηση, έτσι ώστε και μέσω κλήρωσης, τρεις από αυτές να συνεργαστούν με τη Mastercard, για να καλύψουν ανάγκες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ανάπτυξή τους.
Έτσι το Aumorfia είχε τη δυνατότητα να “τρέξει” μια ολοκληρωμένη digital καμπάνια επικοινωνίας για διάστημα τριών μηνών, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για το «στήσιμο» του ηλεκτρονικού marketing του καταστήματος, το οποίο κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να διευρύνει αισθητά τις δυνατότητες του brand και να τη βοηθήσει να φθάσει σε νέους πελάτες και νέες αγορές.
«Ξαφνικά βρεθήκαμε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μίας εταιρείας που μπορεί και έχει τη διάθεση να βοηθήσει ουσιαστικά και πρακτικά» τονίζει η ιδιοκτήτρια και ιδρύτρια της Aumorfia, αναφερόμενη στη δράση της Mastercard.
Μέσα από την ευρεία πρωτοβουλία της, η Mastercard προσέφερε κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, αλλά και πρόσβαση σε προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.