Originale Coiffure: Πώς να βάφεις το μαλλί σου στην ψηφιακή εποχή

Η Mastercard αναλαμβάνει να αναβαθμίσει ένα κομμωτήριο σε μία από τις γειτονιές της Αθήνας
- 25 Φεβρουαρίου 2022 11:12
Στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Εξίσου τεράστιες, όμως, είναι και οι δυνατότητες της κάθε επιχείρησης -όσο μικρή κι αν είναι, όσα χρήματα κι αν διαθέτει.
Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι πολύ σημαντικό η κάθε μικρή επιχείρηση να επιλέγει μια σύγχρονη, στοχευμένη και καινοτόμα εταιρική λύση, η οποία συμβάλλει στην αναβάθμιση του προφίλ της.
Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του Original Coiffure, ενός κομμωτηρίου στη Νέα Σμύρνη, το οποίο κατάφερε -με λίγα πράγματα- να αλλάξει επίπεδο, λανσάροντας ένα νέο ψηφιακό και διαφημιστικό προφίλ. Κι όλα αυτά, μέσα από μερικά απλά βήματα.
Βήματα, τα οποία έκανε παρέα με τη Mastercard, η οποία βοήθησε την επιχείρηση της Ζέτας Βάσου να αναβαθμιστεί ποιοτικά, να υιοθετήσει μια νέα εταιρική ταυτότητα και να διαμορφώσει μια ελκυστική σήμανση.
Εν ολίγοις να κάνει το επόμενο βήμα στην πορεία εξέλιξης της, με τη βοήθεια μιας εταιρείας η οποία έχει και τη διάθεση και την ικανότητα να συνδράμει σε αυτή την προσπάθεια. Άλλωστε, όπως έχουμε επανειλημμένως ακούσει στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο, οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας.
Κι αυτό ισχύει και για τα κουρέματα και για τα χτενίσματα και για τις βαφές και για τις θεραπείες μαλλιών και για το μανικιούρ και για το πεντικιούρ αλλά και για το makeup, τις υπηρεσίες δηλαδή που προσφέρει το Original Coiffure.
Ο ρόλος της Mastercard σε αυτή τη διαδικασία αλλαγής και αναβάθμισης, οπωσδήποτε, ήταν εξαιρετικά σημαντικός, κάτι το οποίο αντανακλά την ανάγκη πολλών επιχειρήσεων να λάβουν την αντίστοιχη βοήθεια και τις αντίστοιχες γνώσεις, προκειμένου να κάνουν το βήμα προόδου και να σταθούν στο πεδίο του αυξανόμενου ανταγωνισμού.
Κι αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος της πρόσφατης, ευρείας πρωτοβουλίας της Mastercard με βασική επιδίωξη την υποστήριξη και την ενίσχυση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της χώρας. Συγκεκριμένα, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα της εταιρείας, προσφέρθηκαν μεταξύ άλλων κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας,
Οι καταναλωτές, μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν περαιτέρω τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις μέσω ενός διαγωνισμού που διοργάνωσε η Mastercard στο Instagram, στις αρχές του 2021. Μέσα από μία απλή διαδικασία, οι καταναλωτές πρότειναν την αγαπημένη τους μικρή επιχείρηση, έτσι ώστε σε συνέχεια κλήρωσης, τρεις από αυτές να συνεργαστούν με τη Mastercard, για να καλύψουν ανάγκες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ανάπτυξή τους.
Και μία από αυτές ήταν και η Originale Coiffure, η οποία απέκτησε μια νέα εταιρική ταυτότητα, παρείχε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες και φυσικά, υιοθέτησε μια καινούρια διαφημιστική καμπάνια.