Sarantis Group: Ο όμιλος που δεν γνωρίζει τι θα πει κρίση

Sarantis Group: Ο όμιλος που δεν γνωρίζει τι θα πει κρίση

Βελτίωση οικονομικών μεγεθών και εξαγωγών είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Ομίλου Σαράντη για το 2016

Κόντρα στο κλίμα αλλά και στα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν μείωση στις πωλήσεις λιανικής ο όμιλος Σαράντη κατάφερε το 2016 να παρουσιάσει βελτίωση όλων των οικονομικών του δεικτών. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου χαρακτηρίζονται από διψήφια αύξηση τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας. Σε συνέπεια με τις στρατηγικές του κατευθύνσεις, επιτεύχθηκε αύξηση στα περιθώρια κέρδους, διατήρηση της θετικής καθαρής ταμειακής θέσης και βελτίωση στο λειτουργικό κεφάλαιο κίνησης.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το 2016 ανήλθαν σε 329,02 εκ ευρώ συγκριτικά με 278,76 εκ. ευρώ το 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,03%.

Σημαντική ανάπτυξη επέδειξαν τόσο η Ελλάδα, όσο και οι ξένες χώρες του Ομίλου. Η Ελλάδα, παρουσίασε αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,77% στα 119,76 εκ. ευρώ, απόδοση εντυπωσιακή συγκριτικά με την τάση του δείκτη του λιανικού εμπορίου.

Οι ξένες χώρες που αντιπροσωπεύουν 63,60% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 18,76% στα 209,26 εκ. ευρω από €176,20 εκ. ευρώ πέρυσι.

Σημαντική είναι η πορεία του Ομίλου ακόμα και εξαιρώντας τις πρόσφατες εξαγορές, καθώς επιτεύχθηκε άνοδος πωλήσεων ύψους 11,6% συγκριτικά με το 2015.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών: Η διοίκηση θα συνεχίσει να εκτελεί το μακροπρόθεσμο στρατηγικό της πλάνο, το οποίο συνίσταται τόσο στην ανανέωση και στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και στην αναζήτηση εξαγορών ικανών να επιφέρουν προστιθέμενη αξία, υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες.

Οι προτεραιότητές μας συνεχίζουν να αφορούν στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, στην περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κερδοφορίας και στην δημιουργία επιπλέον ελεύθερων ταμειακών ροών.

Με όπλα το ισχυρό μας προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, πετυχημένα νέα λανσαρίσματα, αποτελεσματική επικοινωνιακή και προωθητική στρατηγική, έχουμε θέσει μια νέα ισχυρή βάση η οποία σε συνδυασμό με την αξιοποίηση καινοτομιών, ενέργειες εξοικονόμησης κόστους και ισορροπημένης διαχείρισης λειτουργικών εξόδων θα οδηγήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα