Η Θεοδώρα Τζήμου στη "Σεροτονίνη" KFARAZOULIS

20 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΟ 2022!

Προσπαθώντας να διατηρήσουμε τον ρομαντισμό μας, συγκεντρώσαμε 20 παραστάσεις που πηγαίνουν ενάντια στο ρεύμα και κάνουν πρεμιέρα εν μέσω κορύφωσης της πανδημίας.

Το 2022 μπορεί να μην ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς. Τα κρούσματα σημειώνουν καθημερινά ρεκόρ, όλο και περισσότεροι φίλοι και γνωστοί νοσούν και η ευχή πλέον είναι μία: να νοσήσουμε -αφού έτσι όπως πάει όλοι θα νοσήσουμε- και να το περάσουμε στο πόδι.

Μέσα σε αυτό το ζοφερό κλίμα, τα θέατρα δε διάγουν την καλύτερη εποχή τους. Το ένα μετά το άλλο κατεβάζουν ρολά για αρκετές ημέρες, επειδή όλο και κάποιος ηθοποιός βγαίνει θετικός, ενώ οι θεατές ακυρώνουν τα εισιτήριά τους κατά δεκάδες γιατί είτε νοσούν οι ίδιοι, είτε γιατί φοβούνται. Κακά τα ψέματα. Δεν αισθανόμαστε πια πουθενά ασφαλείς όταν πρόκειται για κλειστό χωρό, γιατί η η μετάλλαξη Όμικρον κολλάει στο φτερό.

Προσπαθώντας να διατηρήσουμε τον ρομαντισμό μας, συγκεντρώσαμε 20 παραστάσεις που πηγαίνουν ενάντια στο ρεύμα και κάνουν πρεμιέρα εν μέσω κορύφωσης της πανδημίας. Φορέστε λοιπόν διπλή και τριπλή μάσκα και με τα αντισηπτικά ανά χείρας σπεύστε, γιατί η Τέχνη, και δη η ζωντανή Τέχνη του θεάτρου, σώζει!

“Κατά φαντασίαν ασθενής”

Ο Αργκάν φοβάται τον θάνατο γι΄ αυτό και είναι σε επιφυλακή για πιθανές αρρώστιες. Αν και χαίρει άκρας υγείας, καθαρίζει καθημερινά το έντερο του, πίνει περιττά χάπια και τονωτικά φτιαγμένα ειδικά γι’ αυτόν και ταΐζει μια στρατιά γιατρών και φαρμακοποιών. FYLAKTOPOULOU

Μετά την “Πανούκλα” του Αλμπέρ Καμύ η ομάδα Gaff της Σοφίας Καραγιάννη “πειράζει” στο θέατρο 104 από την 1η του Ιανουαρίου τη διαχρονική κωμωδία του Μολιέρου “Ο κατά φαντασίαν ασθενής” . Ο Αργκάν, ο κεντρικός ήρωας, φοβάται τον θάνατο. Αν και χαίρει άκρας υγείας, καθαρίζει καθημερινά το έντερο του, πίνει περιττά χάπια και τονωτικά φτιαγμένα ειδικά γι’ αυτόν. Εκτός από τους γιατρούς στα χρήματά του στοχεύει και η δεύτερη σύζυγος του που προσποιείται πως τον αγαπά ενώ σχεδιάζει να του πάρει την περιουσία. Όταν ο Αργκάν θα αναγκάσει την κόρη του να παντρευτεί γιατρό, προκειμένου να εξασφαλίσει εικοσιτετράωρη ιατρική περίθαλψη για το υπόλοιπο της ζωής του, θα αναλάβει δράση η δαιμόνια υπηρέτρια του σπιτιού, σχεδιάζοντας μια ίντριγκα με σκοπό να ανοίξει τα μάτια του Αργκάν για να αντιμετωπίσει την υποχονδρία του, τους παρασιτικούς γιατρούς και την πανούργα γυναίκα του. Πρωταγωνιστούν: Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Σοφία Καραγιάννη, Κωνσταντίνος Πασσάς, Αλέξανδρος Τούντας, Κορίνα Θεοδωρίδου, Κωνσταντίνος Παράσης, Γεωργία Κυριαζή

Σεροτονίνη

Η Σεροτονίνη είναι ένα έργο άκρατου κυνισμού, ακραίου χιούμορ και σαρκασμού για την πολιτική παρακμή του σύγχρονου κόσμου, που εξασθενεί το σώμα και την ψυχή. KFARAZOULIS


Το ανατρεπτικό έργο “Σεροτονίνη” του Μισέλ Ουελμπέκ, ενός από τους πιο δαιμόνιους κι επιδραστικούς σύγχρονους λογοτέχνες, ανεβάζουν σε ελεύθερη μεταφορά στο θέατρο, για πρώτη φορά παγκοσμίως, οι Elephas tiliensis από τις 3 Ιανουαρίου στην Κάμιρο. Μια παράσταση πολλαπλών μέσων, σε συν-σκηνοθεσία Δημήτρη Αγαρτζίδη και Δέσποινας Αναστάσογλου, βαθιά υπαρξιακή, ανορθόδοξα ρομαντική, για τις ψευδαισθήσεις και τα αδιέξοδα του σύγχρονου πολιτισμού. Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Αγαρτζίδης, Μαρία Γκιώνη, Μαρία Κωνσταντάκη, Άρης Λάσκος, Θεοδώρα Τζήμου.

Cry

Φωτογραφία από τη νέα εκδοχή του "Cry" που παρουσιάστηκε στο θέατρο Τέχνης στην οδό Φρυνίχου για 3 παραστάσεις. © yuri pires tavares


Η Λένα Κιτσοπούλου επιστρέφει στο Θέατρο Τέχνης εκρηκτική, ανευλαβής και πιο… ανελέητη από ποτέ και το γεμίζει αίματα με το “Cry“, τη νέα της παράσταση. Τι συμβαίνει όταν η ευγένεια μας οδηγεί να ανεχτούμε καταστάσεις που δεν αντέχουμε; Πότε ακριβώς πεθαίνει η ευγένεια και γεννιέται η βία; Στην κόψη του ξυραφιού, το “Cry” (κλάμα…; κραυγή…;) διερευνά καταρχάς τα όρια της ευγένειας. Στη Φρυνίχου στις 7 και 8 Ιανουαρίου 2022, μόνο για 2 παραστάσεις. Πρωταγωνιστούν: Νίκος Καραθάνος, Λένα Κιτσοπούλου, Πωλίν Ουγκέ, Άννα Λεμονάκη, Μαριλένα Μόσχου

Πτέρυγα

Η Πτέρυγα είναι το παράδοξο, σουρεαλιστικό σύμπαν ενός νοσοκομείου κυήσεων.


Η Έλενα Μαυρίδου ανέβαλε τελικά την παράσταση “Πτέρυγα” που θα έκανε πρεμιέρα στις 10 Ιανουαρίου στο θέατρο Χώρος λόγω των αυξανούμενων κρουσμάτων.

Άνθρωποι χωρίς όνομα

Η παράσταση επιθυμεί να εστιάσει στην αξία και τη συμβολή των ανθρώπων αυτών στην φροντίδα των αγαπημένων τους προσώπων αλλά και την επίδραση που μπορεί να έχει η ευθύνη αυτή στην εξέλιξη της δικής τους ζωής. 

Η θεατρική ομάδα ΈρΜα παρουσιάζει από 11 Ιανουαρίου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης την παράσταση «Άνθρωποι χωρίς όνομα» η οποία μέσα, από έξι διαφορετικές ιστορίες φροντιστών, επιχειρεί να θίξει το σημαντικό θέμα της έλλειψης ανακουφιστικής φροντίδας, ως παροχή του συστήματος υγείας της χώρας μας. Ταυτόχρονα η παράσταση επιθυμεί να εστιάσει στην αξία και τη συμβολή των ανθρώπων αυτών στην φροντίδα των αγαπημένων τους προσώπων αλλά και την επίδραση που μπορεί να έχει η ευθύνη αυτή στην εξέλιξη της δικής τους ζωής. Το κείμενο υπογράφουν οι: Κάτια Παπαϊωάννου, Ερμιόνη Πολιτίδου, Μαρία Στεφανίδου και τη σκηνοθεσία η Ερμιόνη Πολιτίδου.

Η αλήθεια είναι

Η bijoux de kant μίλα απροκάλυπτα για τη σκληρότητα της καθημερινότητας, τη συγκάλυψη της συναισθηματικής παθογένειας, τις στερεοτυπικές αντιλήψεις και τη στοχοποίηση του διαφορετικού. Konstantinos Skourletis

Η bijoux de kant επιστρέφει στις 14 Ιανουαρίου στη σύγχρονη ελληνική δραματουργία με το νέο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη «Η αλήθεια είναι» που σκηνοθετεί ο Γιάννης Σκουρλέτης. Η παράσταση, που θα παρουσιαστεί στο Faust, επιχειρεί μια κατάβαση σε μια σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης που βρίσκεται δίπλα μας και αναπαράγει στερεότυπα που αντιμάχονται κάθε διαφορετικότητα και «παρέκκλιση». Παίζουν: Μαρία Παρασύρη, Χάρης Χαραλάμπους-Καζέπης και ο Δημήτρης Παγώνης

Ο Φονιάς

Στον Φονιά, ο Σάββας, ο Ταρζάν, η Μαρία και ο Γιάννης, θύτες και θύματα των προσωπικών τους τραγωδιών αγωνίζονται να υπάρξουν μέσα σε μια ηθικά διεφθαρμένη κοινωνία.  GEOPIT

Ο Γιάννης Διαμαντόπουλος σκηνοθετεί τον «Φονιά» του Μήτσου Ευθυμιάδη από την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου στο Θέατρο Βικτώρια. Δεκαετία του ΄70. Μια βροχερή μέρα μέσα σε ένα μικροαστικό σπίτι τέσσερα πρόσωπα έρχονται αντιμέτωπα με το ένοχο παρελθόν τους. Ο Σάββας, ο Ταρζάν, η Μαρία και ο Γιάννης, θύτες και θύματα των προσωπικών τους τραγωδιών αγωνίζονται να υπάρξουν μέσα σε μια ηθικά διεφθαρμένη κοινωνία. Η αλήθεια του καθένα ξεχωριστά ορθώνεται σαν φάντασμανα τον κατασπαράξει. Θα έρθει η κάθαρση τελικά; Πρωταγωνιστούν οι: Τζώνη Θεοδωρίδης, Γιώργος Χριστοδούλου, Αντώνης Αλεξίου, Λουκία Παπαδάκη.

Αφανισμός


Ο "Αφανισμός", ίσως εξαιτίας της ανελέητης σκληρότητάς του που εξωθείται στα άκρα, είναι σαν ένα είδος πνευματικής διαθήκης που ο συγγραφέας αφήνει πίσω του.


Η Άννα Κοκκίνου, σκηνοθετεί και ερμηνεύει το τελευταίο μυθιστόρημα του Τόμας Μπέρνχαρντ Αφανισμός, στο Θέατρο Σφενδόνη, από τις 14 Ιανουαρίου 2022. Ο “Αφανισμός”, ίσως εξαιτίας της ανελέητης σκληρότητάς του που εξωθείται στα άκρα, είναι σαν ένα είδος πνευματικής διαθήκης που ο συγγραφέας αφήνει πίσω του. Ο Μπέρνχαρντ δεν κάνει τον απολογισμό των ανθρώπινων και καλλιτεχνικών του εμπειριών. Τις υποβάλλει σε μια ριζική αμφισβήτηση. Αφετηρία της αφήγησης είναι ο θάνατος σε αυτοκινητικό δυστύχημα, των γονιών και του αδελφού του ήρωα. Πρωταγωνιστούν: Άννα Κοκκίνου, Δημήτρης Καλακίδης

Κόκκινα Φανάρια

Αυτή που οι ήρωες ζούνε, διεκδικώντας το αυτονόητο: την ορατότητα και την ελεύθερη ανάσα της ύπαρξης. OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Τα πολυαναμενόμενα “Κόκκινα Φανάρια”, σηκώνουν αυλαία στις 15 Ιανουαρίου στον Τεχνοχώρο Cartel σε μία αλλιώτικη queer εκδοχή που θα ανοίξει συζητήσεις. Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη και μεταβατική εποχή, εν μέσω γυναικοκτονιών, έμφυλων εγκλημάτων, παντός είδους κακοποιήσεων και ξεσπάσματος του ελληνικού #metoo, η Ομάδα Cartel και ο ανάβουν τα «Κόκκινα φανάρια» της με τρόπο ωμά ρεαλιστικό, σκληρό και την ίδια στιγμή τρυφερό κι ανθρώπινο. Πρωταγωνιστούν: Ερατώ Αγγουράκη, Λευτέρης Αγουρίδας, Ελεονώρα Αντωνιάδου, Μπέττυ Βακαλίδου, Δημήτρης Γαλάνης, Γιανμάζ Ερντάλ, Μάρα Ζαλώνη, Μάνος Καζαμίας, Διονύσης Κοκκοτάκης, Δημήτρης Παπάζογλου, Αγγέλα Πατσέλη, Γιώργος Σιδέρης, Τάσος Σωτηράκης, Στέλιος Τυριακίδης, Πουριά Χοσσεϊνί.

Μεταμόρφωση

Ο Τάσος Σαγρής φέρνει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα σημαντικότερα λογοτεχνικά έργα του 20ού αιώνα,

Ένα από τα λογοτεχνικά αριστουργήματα του 20ού αιώνα, η “Μεταμόρφωση” του Φραντς Κάφκα, σε σκηνοθεσία Τάσου Σαγρή, φιλοξενείται από 15 Ιανουαρίου και για τρίτη χρονιά φέτος στο θέατρο Πόρτα. Ο σκηνοθέτης φέρνει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα σημαντικότερα λογοτεχνικά έργα του 20ού αιώνα, επιθυμώντας να φέρει το κοινό αντιμέτωπο με το «ριζικό κακό», την επαναληπτική και αδιαμφισβήτητη υπακοή στις καταστροφικές νόρμες και τον τρόπο που αυτές αναπαράγουν έναν κόσμο φρικτό, μια μηχανή καταστροφής. Πρωταγωνιστουν: Σίσσυ Δουτσίου, Στέβη Φόρτωμα, Συμεών Τσακίρης, Λουκία Ανάγνου, Θωμάς Χαβιανίδης

Αβυσσαλέο κτήνος

Το έργο που ανεβαίνει από 14 Ιανουαρίου 2022 στο RABBITHOLE, αποτελεί μία ελεύθερη διασκευή του Αμερικανού λογοτέχνη, εμπλουτισμένη με πρόσωπα και περιστατικά από τα άλλα τρία διηγήματα με θέμα τον κόσμο της πυγμαχίας. MARIA TOULTSA

Ο Γιώργος Σίμωνας, ιδρυτικό μέλος της θεατρικής Ομάδας Νοσταλγία, διασκευάζει και σκηνοθετεί το “Αβυσσαλέο Κτήνος” του Jack London μεταφέροντάς το στην δεκαετία του 1980. Το έργο που ανεβαίνει από 14 Ιανουαρίου 2022 στο RABBITHOLE, αποτελεί μία ελεύθερη διασκευή του Αμερικανού λογοτέχνη, εμπλουτισμένη με πρόσωπα και περιστατικά από τα άλλα τρία διηγήματα με θέμα τον κόσμο της πυγμαχίας. Πρωταγωνιστούν οι: Φώτης Λαζάρου, Σπύρος Αγγελόπουλος, Θάνος Αλεξίου, Ματίνα Περγιουδάκη, Μάκης Παπαδημητράτος, Συμεών Τσακίρης, Στάθης Κόκκορης, Αλέξανδρος Κωχ, Κώστας Κουτρουμπής, Μιχάλης Ζαχαρίας,

Μαντάμ Μποβαρύ

Ο Ένκε Φεζολλάρι Giota Efraimidou

Στο Θέατρο Ελέρ στις 17 Ιανουαρίου θα παρουσιαστεί η “Μαντάμ Μποβαρύ” του Φλωμπέρ, σε διασκευή και σκηνοθεσία του Ένκε Φεζολάρι. Ο γνωστός σκηνοθέτης καταπιάνεται με την εμβληματική ηρωίδα, αναδεικνύοντας το ψυχικό βάθος του χαρακτήρα μέσα από τρεις «οδούς»: μέσα από τον δικό της λόγο που σταδιακά αποκτά ποιότητα τραγικού μονολόγου, μέσα τα λόγια των πολιορκητών της που οδηγούνται προοδευτικά σε μια ακατάσχετη φλυαρία, αλλά και μέσα από την περίφημη αφηγηματική «απάθεια» του Φλωμπέρ.

Τα κορίτσια δεν πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο

"Τα κορίτσια δεν πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο", μια ιστορία όπου πίσω από κάθε δράση ξετρυπώνει η κρίση των συναισθημάτων στις ανθρώπινες σχέσεις , πάσης φύσεως, στη σύγχρονη εποχή.  JASON_KONTEOS

Το έργο της Marta Buchaca “Τα κορίτσια δεν πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο” σκηνοθετεί ο Θοδωρής Βουρνάς από τις 17 Ιανουαρίου στο ΘΕΑΤΡΟ 104 – σκηνή BLACKBOX. Μια ιστορία όπου πίσω από κάθε δράση, κάθε απορία και κάθε λέξη , ξετρυπώνει η κρίση των συναισθημάτων στις ανθρώπινες σχέσεις , πάσης φύσεως, στη σύγχρονη εποχή. Πρωταγωνιστούν οι: Αντώνης Γιαννακός, Νίνα Λαμπριανίδη, Βάγια Ματαφτσή.

Αναμεσα σε δύο κόσμους

Το “Αναμεσα σε δύο κόσμους” είναι ένα ερωτικό μεταφυσικό δράμα και παρουσιάζεται σε πανελλήνια πρώτη.

Το τελευταίο έργο του μεγάλου Ρώσου συγγραφέα Ιβάν Τουργκένιεφ “Αναμεσα σε δύο κόσμους” είναι ένα ερωτικό μεταφυσικό δράμα και παρουσιάζεται σε πανελλήνια πρώτη από 17 Ιανουαρίου στο Σύγχρονο θέατρο σε διασκευή και σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη. Η παράσταση πλαισιώνεται ηχητικά από τις σημαντικότερες παρακαταθήκες του Φρεντερίκ Σοπέν, ο οποίος έζησε την ίδια περίοδο με τον συγγραφέα, δημιουργώντας μια ρομαντική και έντονα νοσταλγική ατμόσφαιρα.. Πρωταγωνιστούν οι: Φιλίππα Κουτούπα, Δημήτρης Μανδρινός, Νίκη Παλληκαράκη, Σοφία Πανάγου, Ορέστης Τρίκας

Μεφίστο

Ο Νικόλας Βαγιονάκης στο Μεφίστο


Στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης θα παρουσιαστεί το πιο συγκλονιστικό, σκοτεινό και αντιφασιστικό μυθιστόρημα του Κλάους Μανν, «ΜΕΦΙΣΤΟ», από την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022 και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, σε ερμηνεία και σκηνοθεσία Νικόλα Βαγιονάκη. Η ιστορία του ηθοποιού Χέντρικ Χέφγκεν, που ξεκινά την καριέρα του στο θέατρο τέχνης του Αμβούργου το 1926, οραματιζόμενος ένα επαναστατικό ισοδύναμο θέατρο μέχρι το 1936, που αναδείχθηκε το νέο αστέρι του τρίτου Ράιχ.

Ο θάνατος και η κόρη

Τρεις άνθρωποι βρίσκονται σε μια συνθήκη που ξεφεύγει από τον έλεγχό τους και τους αναγκάζει να αναμετρηθούν με τον εαυτό τους και τις αλήθειες που αποφεύγουν χρόνια, οδηγώντας τους στα άκρα.

Το συγκλονιστικό ψυχολογικό θρίλερ «Ο θάνατος και η κόρη» του Ariel Dorfman ανεβαίνει σε σκηνοθεσία της Θάλειας Γρίβα στο Θέατρο 104 το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022. Τρεις άνθρωποι βρίσκονται σε μια συνθήκη που ξεφεύγει από τον έλεγχό τους και τους αναγκάζει να αναμετρηθούν με τον εαυτό τους και τις αλήθειες που αποφεύγουν χρόνια, οδηγώντας τους στα άκρα. Το θύμα παίρνει τη θέση του θύτη. Αλλά ο θύτης είναι στην πραγματικότητα αυτός που νομίζει το θύμα; Και τι σχέση έχει η σύνθεση του Σούμπερτ «Ο Θάνατος και η Κόρη», με το παρελθόν τους; Πρωταγωνιστούν οι: Κωνσταντίνος Δανίκας, Σίσσυ Μαράθου, Στράτος Σωπύλης

Δάχτυλο στο μέλι

Στο “Δάχτυλο στο μέλι” έργο ένας δήμαρχος βορείων προαστίων αλλά λαϊκής καταγωγής προσπαθεί να καταχραστεί λεφτά του δήμου

Ο Μίμης Καπέρδος γράφει και συ- σκηνοθετεί με τον Χρήστο Ευθυμίου από τις 10 Ιανουαρίου στο θέατρο Eliart το θεατρικό έργο “Δάχτυλο στο μέλι”. Ένας δήμαρχος βορείων προαστίων αλλά λαϊκής καταγωγής προσπαθεί να καταχραστεί λεφτά του δήμου μέσω ενός μεγάλου έργου που έχει υποσχεθεί στους ψηφοφόρους του… όλα πηγαίνουν σύμφωνα με το σχέδιο του μέχρι την στιγμή που εμφανίζεται σπίτι του ο μελλοντικός γαμπρός του.. Πρωταγωνιστούν: Βίβιαν Κοντομάρη, Χάρης Μαυρουδής, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Μίμης Καπέρδος, Χριστίνα Μαθιουλάκη, Μαρία Κωνσταντά, Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος

Η Αυλή των Θαυμάτων- Το Μιούζικαλ

Το έργο είναι ένας ύμνος στην αέναη προσπάθεια του Έλληνα να ξεπεράσει τα στενά γεωγραφικά πλαίσια, να αποτινάξει τη διαρκή φτώχεια, να αντιμετωπίσει την έλλειψη σταθερότητας και να ριζώσει σε ένα τόπο όπου μπορεί να ευημερήσει.

Ο βραβευμένος με «Κάρολος Κουν» σκηνοθέτης, Χρήστος Σουγάρης, και ο διεθνώς καταξιωμένος σολίστ και συνθέτης Στέφανος Κορκολής, υπογράφουν μια ιδιαίτερη εκδοχή του πιο εμβληματικού έργου του νεοελληνικού θεάτρου, της «Αυλής των θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλη, σε μορφή μιούζικαλ από τις 25 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το έργο είναι ένας ύμνος στην αέναη προσπάθεια του Έλληνα να ξεπεράσει τα στενά γεωγραφικά πλαίσια, να αποτινάξει τη διαρκή φτώχεια, να αντιμετωπίσει την έλλειψη σταθερότητας και να ριζώσει σε ένα τόπο όπου μπορεί να ευημερήσει.

Ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος στους στίχους, η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου στη δραματουργία και ο Φωκάς Ευαγγελινός στις χορογραφίες. Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει η Ελένη Μανωλοπούλου, ενώ τους φωτισμούς ο Αλέκος Αναστασίου. Πρωταγωνιστούν Γιώργος Γάλλος, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Κατερίνα Παπουτσάκη, Ρούλα Πατεράκη, Μάνος Βακούσης, Κόρα Καρβούνη, Μαρία Διακοπαναγιώτου, η διεθνής μέτζο σοπράνο Ειρήνη Καράγιαννη και η Φιλαρέτη Κομνηνού, σε έναν εξαιρετικό 17μελή θίασο. Στο πιάνο και στην διεύθυνση δεκαμελούς ορχήστρας επί σκηνής, ο Στέφανος Κορκολής.

Ο Θείος Βάνιας

Στον Θείο Βάνια ο Τσέχωφ με οξυδέρκεια, χιούμορ και συμπόνοια γράφει τέσσερις σκηνές/τέσσερις παρτίδες, στις οποίες συμπυκνώνει όλη την υπαρξιακή αγωνία και το ατελές της ανθρώπινης φύσης.

Το εμβληματικό έργο του Τσέχωφ θα ανέβαινε στις 26 Ιανουαρίου στο Θέατρο Προσκήνιο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά και πρωταγωνιστές τους Χρήστο Λούλη, Ξένια Καλογεροπούλου, Νίκο Χατζόπουλο, Θεοδώρα Τζήμου, Ηρώ Μπέζου, Φιντέλ Ταλαμπούκα, Μαρία Φιλίνη, Αντώνη Αντωνόπουλο. Η παράσταση ωστόσο λόγω της πανδημίας πήρε αναβολή για το φθινόπωρο του 2022.

Στον Θείο Βάνια ο Τσέχωφ με οξυδέρκεια, χιούμορ και συμπόνοια γράφει τέσσερις σκηνές/τέσσερις παρτίδες, στις οποίες συμπυκνώνει όλη την υπαρξιακή αγωνία και το ατελές της ανθρώπινης φύσης. Αφορμή γι’ αυτο το ανέβασμα γίνεται ένα τραπέζι, ένας υπαρξιακός τόπος όπου τα πρόσωπα καταναγκασμένα να συνυπάρχουν ή σα ριγμένα από πάντα εκεί καλούνται να αναμετρηθούν με τη ματαίωση, τις ψευδαισθήσεις και να αποπειραθούν να συμφιλιωθούν με τη ζωή. Το τεράστιο αυτο τραπέζι ως αίθουσα πρωινού ή ως ένα παρατηρητήριο ζωής ή ως ένας τόπος που τα πρόσωπα ανεβαίνουν για να δοκιμάσουν τη διαφυγή τους από την καθημερινότητα ενώπιον των υπολοίπων “καλεσμένων”.

Όπου κι αν πας να μη χαθείς

Το συγκλονιστικό αυτό μυθιστόρημα, το οποίο έχει έως σήμερα πουλήσει πάνω από 20.000 αντίτυπα, γίνεται η αφετηρία για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου θεατρικού κειμένου γεννημένου εξολοκλήρου μέσα από τη διαδικασία των προβών. FYLAKTOPOULOU

Ο Δημήτρης Μυλωνάς σκηνοθετεί από την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στην Πάνω Σκηνή του «Από Μηχανής» Θεάτρου την παράσταση «Όπου κι αν πας να μη χαθείς» βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Νίκου Σκορίνη. Το έργο αυτό λειτουργεί ως ένα σύγχρονο «έπος», μια σύγχρονη Οδύσσεια στην οποία ξετυλίγεται η Ιστορία της νεότερης Ελλάδας από τη δεκαετία του 1950 έως και τις μέρες μας και μαζί η ξενιτιά, η δικτατορία, τα κινήματα, η μεταπολίτευση, η πτώση του ανατολικού μπλοκ κ.α. Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Λιακόπουλος, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Τόνια Μαράκη, Δημήτρης Μπούρας, Κώστας Κουτρούλης

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα