Από 20.400 ευρώ η Giulietta

Από 20.400 ευρώ η Giulietta
Alfa_Romeo_Giulietta_1

Αρχίζει η διάθεση στην ελληνική αγορά της ολοκαίνουργιας μπερλίνας της Alfa Romeo, της Giulietta (pics)

Ένα από τα θρυλικότερα ονόματα στην εκατονταετή ιστορία της Alfa Romeo επιστρέφει: η νέα Giulietta είναι έτοιμη να κατακτήσει την κατηγορία της και τις καρδιές των Alfisti – και όχι μόνο.



Το Centro Stile Alfa Romeo δημιούργησε την 5θυρη Giulietta προσδίδοντάς της προσωπικότητα και στιλ μέσω των σπορτίφ και σαγηνευτικών γραμμών της. Με μήκος 4,35 μ., πλάτος 1,80μ. και ύψος 1,46μ. η Giulietta είναι σε θέση να ξυπνήσει αυτό που λέγεται «έρωτας με την πρώτη ματιά». Εμπνέοντας δυναμισμό και μοναδικότητα, η Giulietta θυμίζει κουπέ μοντέλο, κάτι που ενισχύεται από το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και τις κρυφές χειρολαβές των πίσω θυρών.








Στο εσωτερικό, η Giulietta είναι ανάλογα ξεχωριστή, με σπορτίφ στοιχεία, κορυφαία ποιότητα, μοναδική φινέτσα, εξαιρετικό φινίρισμα, πλούσιο εξοπλισμό και γνήσιο ιταλικό στιλ. Το οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό διαθέτει στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες αεροπορικού τύπου στη βάση της κονσόλας, που θυμίζουν την 8C Competizione. Τα όμορφα σπορ καθίσματα συμπληρώνουν την ατμόσφαιρα, ενώ χάρη στο μεταξόνιο των 2,63μ. οι προσφερόμενοι χώροι θα καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες 5 επιβατών και των αποσκευών τους (350 λίτρα).



Βασισμένη σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και υιοθετώντας πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που θα εφαρμοστούν στη συνέχεια σε άλλα μοντέλα του ομίλου Fiat, η Giulietta είναι σχεδιασμένη να καλύπτει και τις πιο υψηλές προσδοκίες για βέλτιστο κράτημα, ευελιξία, οδηγική ευχαρίστηση και ασφάλεια, προάγοντας έτσι τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά της. Η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιεί αλουμινένια γόνατα τύπου ΜακΦέρσον μπροστά, ενώ πίσω διαθέτει μια νέα εντελώς αλουμινένια εφαρμογή πολλαπλών συνδέσμων με την ονομασία “bi-link”.




Σαν γνήσια Alfa Romeo, η Giulietta εστιάζει στην απόλαυση της οδικής συμπεριφοράς και θα εφοδιάζεται με το σύστημα D.N.A. της Alfa Romeo, το οποίο ρυθμίζει τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, του Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και του συστήματος ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC), ανάλογα με το στιλ οδήγησης μέσω 3 θέσεων (Dynamic, Normal and All Weather).



Για να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο το μεσογειακό της ταμπεραμέντο, η Giulietta εφοδιάζεται με τους 1,4 λίτρων υπερτροφοδοτούμενους (1,4ΤB και 1,4 MultiAir) κινητήρες του ομίλου Fiat με απόδοση 120 και 170 ίππων, ενώ ο κορυφαίος της κινητήρας είναι ο νέος 1,75TBi των 235 ίππων που προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Θα διατίθενται και δύο πετρελαιοκινητήρες 1,6 JTDM 105 ίππων και 2,0 JTDM 170 ίππων. Οι κινητήρες υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και εμφανίζουν εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα χαμηλής κατανάλωσης και ρύπων, εκμεταλλευόμενα και το σύστημα Start&Stop (μαζί με ένδειξη για αλλαγή σχέσης GSI) που θα ενσωματώνουν. Όσον αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, εκτός από ένα 6τάχυτο μηχανικό, η Giulietta θα διαθέτει και εκδόσεις με το νέο 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της εταιρείας (Alfa TCT – Twin Clutch Technology) με σειριακή και αυτόματη λειτουργία.



Η νέα Alfa Romeo Giulietta είναι μια πραγματική Alfa σε οδηγικό και τεχνολογικό επίπεδο. Ό,τι ακριβώς, δηλαδή και η πρώτη Giulietta της δεκαετίας του 1950…



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα