Εγκώμια Μάσα και “καρφί” Γουέμπερ

Ο Μάσα έπλεξε το εγκώμιο της McLaren, ενώ ο Γουέμπερ έριξε καρφί για την Mercedes GP
- 14 Απριλίου 2010 21:36
Ο Φελίπε Μάσα υπολογίζει ότι η McLaren Mercedes θα είναι εκείνη που θα κερδίσει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Κίνας, εξαιτίας του συστήματος F-duct, που την κάνει πολύ γρήγορη στις ευθείες.
Η πίστα του Γέονγκαμ προσφέρει γρήγορες ευθείες με τα μονοθέσια να έχουν τη δυνατότητα να αγγίξουν ακόμα και τα 300 χλμ./ώ. Ωστόσο, τα μονοθέσια MP4-25, λόγω του προηγμένου συστήματος ταχύτητας που έχουν εξελίξει μπορούν να είναι κατά 10 χλμ. ταχύτερα από τα υπόλοιπα της πίστας.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari με δηλώσεις του στο περιοδικό “Autosport” είπε:
“Είναι μια όμορφη πίστα και η καταπληκτική ευθεία που οδηγεί σε δύσκολη στροφή σημαίνει ότι υπάρχει η πιθανότητα για προσπεράσεις. Όμως, χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί σε αυτήν την ευθεία, γιατί έχουμε δει ότι η McLaren ειδικά έχει πολύ μεγάλη τελική ταχύτητα, οπότε σε περίπτωση πιθανής μάχης μαζί τους, πρέπει να είμαστε να είμαστε πολύ προσεκτικοί και έτοιμοι να υπερασπιστούμε τη θέση μας”.
Η McLaren αποτελεί πρωτοπόρο στη χρησιμοποίηση του F-dust και μετά την απόφαση της FIA για τη νομιμότητά της και οι υπόλοιπες ομάδες – εκτός της Renault – φτιάχνουν τα δικά τους συστήματα, με τη Ferrari ήδη να βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια εξέλιξης.
“Τρεις οι δυνατές ομάδες”
Ο Μαρκ Γουέμπερ κατά τη διάρκεια δηλώσεων στην Κίνα εξέφρασε την άποψή του πως η Mercedes δεν αποτελεί την ομάδα που έχει εκπλήξει, ενώ παραδέχτηκε ότι οι Ferrari και McLaren είναι άκρως ανταγωνιστικές.
“Νομίζω ότι η Ferrari και η McLaren είναι πολύ δυνατές – είναι φανερό ότι τρεις ομάδες είναι έτοιμες. Η Mercedes τα πάει καλά, αλλά οι Ferrari, McLaren και Red Bull είναι οι ομάδες με τον καλύτερο ρυθμό”, τόνισε ο Αυστραλός.
Ο Κούμπιτσα είναι στα χάι του
Τα καλά αποτελέσματα του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στα πρώτα τρία Grand Prix, βασίζονται στην καλή ψυχολογία του Πολωνού. Ο πρώην πιλότος της BMW Sauber τόνισε:
“νιώθω σημαντικός στη Renault και αυτό είναι το γεγονός που έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα με πολύ θετικά αποτελέσματα”.
Συνέχισε ο Κούμπιτσα:
“Δεν είναι μυστικό ότι τα περασμένα χρόνια δεν ένιωθα όπως τώρα. Πιστεύω ότι αίσθημα γύρω σου και η εμπιστοσύνη των ανθρώπων που συνεργάζεσαι είναι σημαντικά πράγματα σε κάθε δραστηριότητα”.
Ο Πολωνός έχει 30 βαθμούς, ενώ ο Μάσα που είναι στην πρώτη θέση έχει μόλις 39. Το σημαντικότερο, όμως, είναι η πίστη που υπάρχει στη γαλλική ομάδα για την κατάκτηση της πέμπτης θέσης στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών που θα αφήσει τη Mercedes GP πίσω της.
Αλλαγή κινητήρα για τον Σένα
Το μονοθέσιο του Μπρούνο Σένα πρόκειται να εμφανιστεί στις κατατακτήριες της Κίνας με νέο κινητήρα.
Ο ανιψιός του θρύλου της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με δηλώσεις του στην έγκυρη εφημερίδα Globo τόνισε:
“Επειδή δεν είναι καλό για τον κινητήρα, θα τον χρησιμοποιήσουμε μόνο στις κατατακτήριες της Παρασκευής”, ενώ συνεχίζοντας υπογράμμισε πως
“δεν έχουν γίνει αναβαθμίσεις ή κάτι το οποίο θα αυξήσει τη ταχύτητα”.
Οι προθέσεις της Bridgestone για τη F1
Η γιαπωνέζικη εταιρία ελαστικών, η Bridgestone (αποκλειστικός προμηθευτής της φόρμουλα 1), δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα παραμείνει στο χώρο της F1 ή αν θα προτιμήσει το χώρο του Moto GP.
Αρχικά, η Bridgestone είχε ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να ανανεώσει τη συνεργασία της με τη F1, λόγω των πολλών χρημάτων που απαιτούνται. Από πλευράς του σπορ ο εμπορικός διευθυντής, Μπέρνι Έκλεστοουν και ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, προσπάθησαν να πείσουν τους Γιαπωνέζους, λέγοντάς τους ότι την επόμενη χρονιά τα απαιτούμενα χρήματα θα μειωθούν.
Αυτή την εβδομάδα η γιαπωνέζικη εταιρία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το πρωτάθλημα Moto GP, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι τα σχέδια της για τη Formula 1 θα είναι σε δεύτερη μοίρα.
Ωστόσο, ο διευθυντής ανάπτυξης της Bridgestone, Χιρόσι Γιαμάντα είπε:
“Είναι φανερό ότι τα χρήματα που είχαμε για το Moto GP ήταν περισσότερα, γιατί το μπάτζετ στη Formula 1 είναι πολύ μεγάλο. Όμως, κατά τη γνώμη μου πρέπει να μείνουμε και στη F1 . Αν αποχωρήσουμε το κύρος μας θα δεχτεί ισχυρό πλήγμα”.