Ευρωπαικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011

Στο AUTO 24 οι 7 φιναλίστ, από τους οποίους ένας θα πάρει το βραβείο του καλύτερου
- 05 Νοεμβρίου 2010 00:17
Το AUTO 24 παρουσιάζει τους 7 φιναλίστ, από τους οποίους στις 29 Νοεμβρίου θα ανακοινωθεί το μοντέλο που θα κερδίσει τον τίτλο του Ευρωπαικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2011. Η επιλογή γίνεται από την Ένωση των Ευρωπαίων δημοσιογράφων Αυτοκινήτου (COTY).
Και οι υποψήφιοι είναι…
Alfa Romeo Giulietta
Η ιταλική φίρμα κατασκευάζει μερικά από τις πιο όμορφα και σέξι αυτοκίνητα στον πλανήτη. Γι ‘αυτό και μόνο αξίζουν μια υποψηφιότητα. Η Giulietta δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς αναβιώνει το όνομα του πρώτου μοντέλου μαζικής παραγωγής της Alfa. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του 1950, τη σύγχρονη εποχή Giulietta είναι ένα πολύ πιο αξιόπιστο και ασφαλέστερο αυτοκίνητο (έχει ένα 5 αστέρων EuroNCAP βαθμολογία), με μια ευρεία γκάμα επιλογών κινητήρων, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται των μοτέρ (1.8 λ. τούρμπο) με τους 235 ίππους.
Citroën C3/DS3
Η Citroën αποτελεί σημείο αναφοράς τόσο σε ότι αφορά τον σχεδιασμό όσο και σε ότι έχει να κάνει με τις τεχνολογικές καινοτομίες. Η γαλλική φίρμα θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί εκκεντρική και οι τελευταίες δημιουργίες της δείχνουν πως βρίσκεται στον σωστό δρόμο. Τα νέα C3/DS3 συνεχίζουν αυτή την τάση διαθέτοντας καλούς εσωτερικούς χώρους (σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας), πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και νέους, άκρως οικονομικούς κινητήρες. Το πανοραμικό παρμπρίζ Zenith αξίζει ιδιαίτερης αναγνώρισης, καθώς δεν είναι μόνο για να τονίζει την αισθητική εικόνα του αυτοκινήτου, αλλά επίσης βελτιώνει σημαντικά την οπτική γωνία από το εσωτερικό της καμπίνας.
Dacia Duster
Ποιος θα το περίμενε. Η έκπληξη στην 7άδα των φιναλίστ για τον τίτλο του καλύτερου αυτοκινήτου της χρονιάς έρχεται από την Ρουμανία. Η Dacia αναβαθμίσθηκε, κάτι που είναι εμφανές στα μοντέλα που κατασκευάζει και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην «μαμά» Renault. Σίγουρα, το Duster είναι η πιο προσιτή λύση για όσους αναζητούν ένα ευρωπαικό SUV, έχει μεγαλύτερη από το αναμενόμενο εσωτερικό χώρο, απρόσμενα καλές δυνατότητες εκτός δρόμου και αξιοπρεπείς κινητήρες (ειδικά το 85 hp [63 kW] 1,5-λίτρου πετρελαίου).
Ford C-Max/Grand C-Max
Το πρωτότυπο C-Max επικρίθηκε επειδή δεν έχουν επτά θέσεις. Η Ford, στην δεύτερη γενιά του πολυχρηστικού μοντέλου της, φρόντισε να καλύψει αυτό το κενό με την έκδοση Grand C-Max. Το οποίο είναι κατάλληλο για 7 επιβάτες χάρις στο επιμηκυμένο μεταξόνιο και την αναδιπλούμενη τρίτη σειρά καθισμάτων. Αυτή η γενιά του C-Max εφοδιάζεται με τους καινούργιους κινητήρες της Ford (EcoBoost), οι οποίοι διαθέτουν νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού και διαθέτουν άφθονη δύναμη καθώς και καλή απόδοση των καυσίμων.
Nissan Leaf
Το ηλεκτροκίνητο μικρομεσαίο μοντέλο της Nissan είναι ένα τεχνολογικό θαύμα το οποίο μας δείχνει σε μεγάλο βαθμό τους δρόμους πάνω στους οποίους θα κινηθεί η παγκόσμια αυττοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια. Δεδομένου πως οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ενδιαφέρονται για καθαρότερο περιβάλλον και εναλλακτικά καύσιμα που προσφέρουν μηδενικούς ρύπους. Το Leaf έχει αυτονομία 160 χιλιομέτρων , κάτι που επιτρέπει στον κάτοχό του να το χρησιμοποιεί για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Παράλληλα είναι αρκετά δυνατό, αφού ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 ίππους, ιπποδύναμη που κρίνεται εξαιρετική.
Opel Meriva
Το νέο Meriva θέλει να αξιοποιήσουμε την επιτυχία του προκατόχου του (ήταν ο ηγέτης των supermini MPV), χρησιμοποιώντας ένα μεγαλύτερο πάτωμα το οποίο προσφέρει περισσότερους εσωτερικούς χώρους και αυξημένης χωρητικότητας χώρο αποσκευών. Η πρόσβαση στην καμπίνα έχει βελτιωθεί δραματικά χάρις στις πίσω πόρτες που ανοίγουν αντίθετα με τις εμπρός (οι μεντεσέδες βρίσκονται στην πίσω κολώνα). Αυτός ο σχεδιασμός των θυρών προσθέτει κομψές πινελιές στο Meriva, για το οποίο ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.
Volvo S60/V60
Το S60 είναι ένα πραγματικά όμορφο αυτοκίνητο, που φαίνεται να σηματοδοτεί την αναγέννηση της Volvo (τώρα υπό κινεζική ιδιοκτησία). Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί την BMW Σειρά 3, την Mercedes C-Class και το Audi A4. Η σουηδική φόρμα κατάφερε να εξασφαλίσει ένα ευέλικτο και άνετο εσωτερικό, με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.
Στην κορυφή της γκάμας των κινητήρων βρίσκουμε την έκδοση τούρμπο των 3.0 λίτρων με τους 304 ίππους. Επίσης υπάρχει μια ευρεία γκάμα 4κύλινδρων και 5κύλινδρων μοτέρ, που θα ικανοποιήσουν όλα τα γούστα.