Η πίστα της Σανγκάι στροφή – στροφή

Το AUTO 24 σας αναλύει την πίστα της Σανγκάι στην Κίνα, που θα υποδεχτεί το 4ο Grand Prix (pics)
- 15 Απριλίου 2010 22:44
Το βασικό ερώτημα που απασχολεί τον κόσμο της Formula 1 είναι «θα καταφέρει κάποιος από τους μέχρι τώρα νικητές να διπλασιάσει τις νίκες του;» Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν μείνει και πολλοί από αυτούς που είναι ικανοί να τερματίσουν στην πρώτη θέση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν άξιοι διεκδικητές της καρό σημαίας.
Μέχρι στιγμής οι Αλόνσο, Μπάτον και Φέτελ είναι αυτοί που ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του πόντιουμ. Στην Κίνα η McLaren είναι αυτή που έχει που έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα βάση του εξελιγμένου συστήματος F-duct που έχει στη διάθεσή της, ενώ και η Red Bull έχει αποδείξει στα μεγάλα ευθεία κομμάτια είναι γρήγορη.
Πάντως, οι Ferrari και Mercedes δεν το βάζουν κάτω και υιοθετώντας την τακτική της McLaren, θα προσπαθήσουν να πάρουν οι μεν Ιταλοί τη δεύτερη τους νίκη και οι δε Γερμανοί να κάνουν την έκπληξη, μιας και δε συγκαταλέγονται στα φαβορί.
Η πίστα της Σαγκάης έχει συνολικό μήκος 5. 451 χιλιόμετρα και αποτελείται από 16 στροφές (9 δεξιές και 7 αριστερές). Το χαρακτηριστικό της που κάνει όλους να μιλάνε γι’ αυτό είναι οι μεγάλες ευθείες και οι απότομες στροφές – γεγονός που λατρεύουν οι πιλότοι επειδή τους δίνεται η ευκαιρία για προσπεράσματα.
Στον περσινό αγώνα ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Μαρκ Γουέμπερ έκαναν το 1-2 για τη Red Bull, ενώ η τότε Brawn GP με τον Τζένσον Μπάτον πήρε την Τρίτη θέση. Ο γρηγορότερος χρόνος γύρου της πίστας έχει γίνει από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο 1:52:592.
Οι νικητές στην πίστα της Κίνας:
2004 : Ρούμπενς Μπαρικέλο, Ferrari
2005: Φερνάντο Αλόνσο, Renault
2006:Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari
2007: Κίμι Ραϊκόνεν, Ferrari
2008: Λιουίς Χάμιλτον, McLaren
2009: Σεμπάστιαν Φέτελ, Red Bull
Ανακαλύψτε τις μαγικές στροφές της Σαγκάης:
|
|
|
Το σημείο εκκίνησης. | 1η κρίσιμη στροφή με το… καλημέρα. | Συνεχίζουν τα μονοθέσια να στρίβουν, με ταχύτητα που αγγίζει τα 250 χλμ./ώ. |
|
|
|
1η αριστερή κλειστή στροφή της πίστας. | Στην 4η στροφή τα μονοθεσία αρχίζουν να αυξάνουν ταχύτητα και πάλι. | 5η στροφή, δεξιά ανοιχτή ευνοεί τους γρήγορους. |
|
|
|
Ύστερα από ένα γρήγορο κκομμάτι ώρα να πέφτουν οι τόνοι. Δεξιά κλειστή στροφή. Απαιτεί πολλά φρένα. | Το τιμόνι στρίβει ελαφρώς προς τα αριστερά και το κοντέρ δείχνει 250 χλμ./ώ. | Στην 8η στροφή οι πιλότοι συνεχίζουν με το πόδι στο γκάζι. |
|
|
|
Αριστερή κλειστή στροφή. Η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι τρίτη και η δύναμεις αγγίζουν τα 2.2 G | 2η συνεχομενη δεξιά στροφή, στην οποία ανοίγεται ένα πολύ γρήγορο τμήμα της Σαγκάης. | Αριστερή, κλειστή στροφή, αναμένεται να γίνουν πολλές “μάχες” εδώ. |
|
|
|
Στροφή 12: Αρχίζει ένα πέταλο το οποίο απαιτεί ταχύτητα και τεχνική. | Αμέσως έρχεται η η 13η στροφή με το γκάζι να στέλνει τα μονοθέσια στα 250 χλμ./ώ και σε ένα τεράστιο ευθείο κομμάτι. | Μέτά τα 320 χλμ./ώ στην προτελευταία στροφή της πίστας τα φρένα έρχονται να πρωταγωνιστήσουν. |
|
|
|
Σε αυτό το σημείο οι πιλότοι ετοιμάζονται για το τελικό κομμάτι της πίστας. | Η τελευταία στροφή της πίστας βγάζει τις ομάδες στην τελική και καθοριστική ευθεία. Το πέρασμα από αυτήν μπορέι να αγγίξει και τα 159 χλμ./ώ. |
Ο αγώνας την Κυριακή 18/4 ξεκινάει στις 10:00 το πρωί και θα έχετε την ευκαιρία να ενημερώνεστε για την εξέλιξη του αγώνα από το Live του
AUTO 24.