«Ιστορίες πίσω από το κουμπί»

Η Skroutz μας συστήνει μερικούς από τους συνεργάτες της και εξηγεί πώς κατάφεραν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του Skroutz Marketplace.
- 12 Νοεμβρίου 2021 12:41
Σαν άλλη… μπαταρία, η παγκόσμια υγειονομική κρίση είχε δύο πόλους: αρνητικό και θετικό. Στην περίπτωση των επιχειρήσεων, το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να επιλέξουν σε ποια πλευρά θα πάνε. Από τη μία, η αρνητικά φορτισμένη, με την πανδημία να οδηγεί σε οικονομική αβεβαιότητα και «λουκέτα». Από την άλλη, η θετικά φορτισμένη πλευρά, με ευκαιρίες για ανάπτυξη και εξέλιξη. Μαντέψετε -από τα χαμόγελά τους- σε ποια πλευρά επέλεξαν να είναι οι συνεργάτες της Skroutz.
Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η Skroutz βάζει σε προτεραιότητα τις ανάγκες του καταναλωτή και στηρίζειτους συνεργάτες της για να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Την περίοδο που τα υποχρεωτικά lockdown έφεραν σε αδιέξοδο πολλές επιχειρήσεις, η Skroutz, μέσω του Skroutz Marketplace, κατάφερε να δώσει τη λύση, απαντώντας στις πραγματικές ανάγκες τους. Οι «Ιστορίες πίσω από το κουμπί» είναι μερικές μόνο από τις περιπτώσεις καταστημάτων του Skroutz Marketplace, που αντέδρασαν άμεσα και αποτελεσματικά και κατάφεραν όχι μόνο να ανταπεξέλθουν αυτή τη δύσκολη περίοδο, αλλά να μεγαλώσουν και την επιχείρησή τους, κάνοντας το μεγάλο ψηφιακό «άλμα» κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης.
Ο Άκης, η Ειρήνη και ο Σπύρος είναι τρεις περιπτώσεις επιχειρηματιών που μέσα στην πανδημία, κατάφεραν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να δουν τις παραγγελίες τους να εκτοξεύονται και το εισόδημά τους να αυξάνεται, ενάντια στις πιθανότητες. Τρεις άνθρωποι που δεν είδαν μόνο το πρόβλημα, αλλά βρήκαν τη λύση σε αυτό στην πλατφόρμα του SkroutzMarketplace. Όπως είναι φυσικό, οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά τα καίρια ζητήματα της διαχείρισης των συνεχόμενων οικονομικών μεταβολών, αλλά και το status της επόμενης μέρας, που δημιουργεί ανασφάλεια και κάνει την κάθε μικρή κίνηση να μοιάζει με τεράστιο ρίσκο. Οι τρεις αυτές ιστορίες, όμως, αποδεικνύουν ότι υπάρχει τρόπος να βρεις… διαμάντια μέσα στη λάσπη. Και μάλιστα τρόπο που επιτρέπει στους επαγγελματίες οποιουδήποτε κλάδου λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά να εκμεταλλευτούν τις ιδανικότερες συνθήκες για την είσοδό τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Με τη συμμετοχή των επαγγελματιών στο Skroutz Marketplace, η Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο από τους συνεργάτες. Τα καταστήματα το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισάγουν τα προϊόντα τους και να αποδεχτούν τις παραγγελίες. Η Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές, ενώ παράλληλα τους δίνει πρόσβαση σε 9 εκ. χρήστες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Πέρα, όμως, από τις διαδικαστικές λειτουργίες από τις οποίες «απαλλάσσονται» οι επαγγελματίες, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα αριθμητικά δεδομένα που προσθέτουν ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο για τις επιχειρήσεις να κάνουν το «άλμα» στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το «σημείο» που προσφέρει την απόλυτη online αγοραστική εμπειρία στην ελληνική αγορά καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις. Με λίγα λόγια, πρόκειται για την ιδανική πλατφόρμα για κάθε επαγγελματία που αναζητά να περάσει στην ψηφιακή εποχή και να παραμείνει ανεπηρέαστος από τις όποιες συνθήκες των επόμενων ετών στην αγορά.
Με δυναμισμό, αλλά και ευαισθησία οι «Ιστορίες πίσω από το κουμπί» αποτελούν έναν ανοιχτό διάλογο για τη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μέσω της καθημερινής στήριξης της Skroutz, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν το κίνητρο που τους δίνεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες τους, να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να συμβαδίσουν με τις αυξημένες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας. Ξεδιπλώνοντας τις ιστορίες ανθρώπων, που αγαπούν αυτό που κάνουν, το κοινό έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την πορεία τους, να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις ανησυχίες τους και να ανακαλύψει τα πρόσωπα και τις επιχειρήσεις πίσω από τα εκατομμύρια προϊόντα της Skroutz. Μα πάνω από όλα, αποδεικνύει ότι τα successstories είναι δίπλα μας και είναι στο χέρι μας, αρκεί να κάνουμε μία μικρή αλλά σημαντική κίνηση: να πατήσουμε το κουμπί.