Πώληση της Εταιρίας Τροχαίου Υλικού

default image

Ολοκληρώθηκε η πώληση της θυγατρικής Εταιρίας Τροχαίου Υλικού Ελλάδος στον γερμανικό όμιλο Dr. Meyer από τα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ, θυγατρική του Ομίλου ThyssenKrupp Marine Systems.

Οπως αναφέρθηκε από τη διοίκηση, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, η συμφωνία πώλησης έχει υπογραφεί μεταξύ των εταιριών και το μόνο που μένει ανοιχτό, είναι να υπογραφεί και να τεθεί σε ισχύ και η ξεχωριστή συμφωνία – πλαίσιο, η οποία θα περιέχει τους κοινωνικούς όρους με τις επιπλέον εγγυήσεις και διασφαλίσεις όσον αφορά τις θέσεις εργασίας, τα μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Ο Ομιλος Dr. Meyer έχει δεσμευτεί να διατηρήσει όλες τις θέσεις εργασίας, να σεβαστεί όλα τα εργασιακά, μισθολογικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων και να διατηρήσει τις τωρινές συμβάσεις εργασίας. Ακόμα έχει δεσμευτεί Να προβεί στις απαραίτητες επενδύσεις που θα επιτρέψουν στην εταιρία να σταθεί με επιτυχία απέναντι στους ανταγωνιστές της, να αξιοποιήσει το δίκτυο των συνεργαζόμενων εταιριών που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τροχαίου υλικού, προς αμοιβαίο όφελος όλων των εμπλεκομένων και να συμπεριλάβει την Εταιρία Τροχαίου Υλικού Ελλάδος στο ευρωπαϊκό δίκτυο μάρκετινγκ και πωλήσεων τροχαίου υλικού.

Η πρώην Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ λειτουργεί ως αυτόνομη εταιρία από την 1/10/2006. Ο Ομιλος ThyssenKrupp Marine Systems, όπως επισημάνθηκε, προκειμένου να συμβάλει στην βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρίας προχώρησε στην εξεύρεση ενός νέου ιδιοκτήτη που είναι κοινωνικά υπεύθυνος και έχει ως βασική του επαγγελματική δραστηριότητα το τροχαίο υλικό.

Οπως ανέφερε ο Reinhard Kuhlmann, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος των Ελληνικών Ναυπηγείων, ο Ομιλος Dr. Meyer θεωρεί το Τροχαίο Υλικό του Σκαραμαγκά σαν κομμάτι της βασικής του δραστηριότητας και διαθέτει μακροπρόθεσμο συμφέρον και μια βιομηχανική προοπτική, ενώ παράλληλα δεσμεύεται να εξασφαλίσει τα εργατικά, τα συνταξιοδοτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων.

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων, ο Kuhlmann διευκρίνησε ότι η διοίκηση δεν έχει καμία πρόθεση να μειώσει περαιτέρω τις δραστηριότητες του Ομίλου, αντιθέτως θα ενισχύσουν και θα αναπτύξουν δυναμικά τις δραστηριότητες “πυρήνα” του Ομίλου. Το τροχαίο υλικό, όπως διευκρίνησε, δεν αποτελούσε μέρος αυτού του πυρήνα των δραστηριοτήτων του Ομίλου. Επίσης, όπως ανέφερε, ξεκινά νέος γύρος διαπραγματεύσεων μεταξύ της κυβέρνησης και του Ομίλου για θέματα προμηθειών αλλά και για τις κρατικές οφειλές του Δημοσίου προς τα Ελληνικά Ναυπηγεία.

Από την πλευρά του, ο Horst Meyer, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Dr. Meyer, ανέφερε ότι στόχος είναι να αναπτυχθεί η μονάδα τροχαίου υλικού στην Ελλάδα που θα υποστηρίξει τις δραστηριότητες στη Μεσόγειο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Επίσης υπογράμμισε ότι θα διατηρηθούν οι 200 θέσεις εργασίας και από τις μελλοντικές συμβάσεις που αναμένεται να υπογράψει η εταιρία, θα προκύψουν ανάγκες για πρόσληψη νέου υπερδιπλάσιου αριθμού προσωπικού. Ο Dr. Horst Meyer εκδήλωσε την πρόθεση να συμμετάσχει η εταιρία σε διαγωνισμούς τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, ύψους 1,2 δισ. ευρώ. Οπως αναφέρθηκε, έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ για τα προσεχή τρία χρόνια.

Ο Ομιλος Dr. Meyer αποτελείται από τη Βιομηχανική Εταιρεία Συμμετοχών INTEI Industriebeteiligungsgesellschaft, με έδρα στο Ανόβερο της Γερμανίας και τον κατασκευαστή επιβαταμαξών IGWA Industriegesellschaft Wagoonbau Ammendorf, με έδρα στο Halle/Saale της Γερμανίας.

(Πηγή: ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα