Ferrari 458 Challenge

Το AUTO 24 σας μεταφέρει στον θαυμαστό κόσμος της αγωνιστικής Ferrari 458 Challenge
- 17 Ιουλίου 2010 02:19
Πρόκειται για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής με την οποία η ιταλική φίρμα θα συμμετάσχει στους αγώνες ταχύτητας Ασίας – Ειρηνικού την επόμενη χρονιά.
Παράλληλα το αυτοκίνητο θα είναι αυτό που θα λάβει μέρος και στο Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, θεσμό στον οποίο συμμετείχε στο παρελθόν με τις αντίστοιχες εκδόσεις των F430, 360, F355 και 348.
Οι μηχανικοί της Ferrari κάνουν λόγο για ένα ελαφρύτερο αμάξωμα (από τα 1380 κιλά της Italia) χωρίς να έχουν δώσει στην δημοσιότητα το ακριβές βάρος. Και για να πετύχουν τον στόχο τους χρησιμοποίησαν ανθρακονήματα και άλλα ελαφρά υλικά.
Ο κινητήρας που κινεί την Ferrari 458 Challenge είναι ο γνωστός V8 , χωρητικότητας 4.5 λίτρων, που αποδίδει 570 ίππους. Την ίδια ιπποδύναμη που έχει και η Italia. Όμως, το ελαφρύτερο αμάξωμα υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις του αυτοκινήτου. Κάτι που φαίνεται και στους χρόνους που σημείωσε στην πίστα του Fiorano με καλύτερο χρόνο γύρου, 1:16.5. Χρόνος που είναι κατά δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτόν που έχει σημειώσει η F430 Challenge.
Τι άλλο διαφορετικό διαθέτει η Ferrari 458 Challenge από την 458 Italia;
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1. Νέο, βελτιωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στην σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκίνητο. Το κιβώτιο είναι ίδιας τεχνολογίας με αυτά που χρησιμοποιεί η «σκουντερία» για τα μονοθέσια της φόρμουλας 1.
2. Το ηλεκτρονικό διαφορικό E-diff, είναι επίσης αναβαθμισμένο.
3. Το traction control (F1-Trac) έχει δεχτεί τις ρυθμίσεις εκείνες που απαιτούνται ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει την μέγιστη δυνατή πρόσφυση, τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα.
4. Η ανάρτηση είναι και αυτή με την σειρά της αγωνιστικού τύπου. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 30 χιλιοστά.
5. Τα φρένα είναι κατασκευής Brembo και διαθέτουν κεραμικούς δίσκους. Το όλο «πακέτο» είναι ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί η Ferrari στην 599ΧΧ
6. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών, με ένα μπουλόνι, κάτι απαραίτητο για αγωνιστικό αυτοκίνητο. Τα λάστιχα προέρχονται από την Pirelli.
7. Το ΑBS διαθέτει δύο ρυθμίσεις: Για επιφάνειες υψηλό και χαμηλότερο συντελεστή τριβής οδοστρώματος.