ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ: “ΞΥΠΝΑΜΕ ΚΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΗΘΟΠΟΙΩΝ 30.10.2024
ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΡΤΟΥΝΗΣ: “ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΤΟ TRASH ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ. ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ” ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 26.10.2024
ΜΑΤΙ ΝΤΙΟΠ: “Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΘΗΣΑΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ” ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 24.10.2024
CIGARETTES AFTER SEX: “ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ 20.10.2024
ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ TALKS 20.10.2024
ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: “ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟΥ ΝΤΑΗ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ 19.10.2024
ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΣΤΑΝ: “ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΜΙΑ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ” ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 17.10.2024
“ΤΟ ΘΗΡΙΟ”: ΠΩΣ ΕΝΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ 1903 ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 16.10.2024
ΛΟΥΣΗ ΑΒΡΑΑΜΙΔΟΥ: ΤΟ AI ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΠΑΙΔΙΑ-ΖΟΜΠΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 06.10.2024
PURESSENCE: ΚΙ ΟΜΩΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΚΑΙ 3 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ 05.10.2024
ANTONIO LATELLA: “ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΣΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ 01.10.2024
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΑΛΕΙΦΟΣ: “Ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΗΘΟΠΟΙΩΝ 29.09.2024
ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ: “ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΝΕ” ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ 2024 24.09.2024
Η ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΒΕΛΛΑΣ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ‘DOURGOUTI TOWN’ ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ 22.09.2024
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΟΥΛΙΩΤΗ: “ΜΕ 100 ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 22.09.2024
ΚΝΕ για τα 12 χρόνια από τη δολοφονία Φύσσα: Τσακίζουμε τον φασισμό και το σύστημα που τον γεννά 19:01
Brian Eno: Σήμερα η μεγάλη συναυλία για την Παλαιστίνη στο Wembley – Πού μπορείς να τη δεις live 17:19