“6ο Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ”

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το «6ο Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ» που διοργάνωσε στην περιοχή της Αττικής το περασμένο Σαββατοκύριακο το Αγωνιστικο Τμήμα της ΕΛΠΑ
- 23 Νοεμβρίου 2010 18:25
Στον αγώνα, από τους πιο δύσκολους του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Regularity Ράλλυ ο οποίος ολοκλήρωσε το φετινό πρωτάθλημα, συμμετείχαν 45 πληρώματα με κλασικά και σπάνια ιστορικά αυτοκίνητα – κατασκευής 1935 -1981, αλλά και συμμετοχές βετεράνων οδηγών που συμμετείχαν στους ελληνικούς αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Ανάμεσά τους ο Γιώργος Ραπτόπουλος – με το DKW F12 Roadster, όπως ακριβώς συμμετείχε και στις πρώτες διοργανώσεις.
Τα πληρώματα ακολουθώντας τη διαδρομή Πεντέλη – Μαραθώνας – Πολυδένδρι – Μαλακάσα – Βαρυμπόμπη, επιδόθηκαν σε ικανότητες ακρίβειας χρόνου, ενώ στο δεύτερο σκέλος της Κυριακής η προσπάθεια για την κατάκτηση της 1ης θέσης ολοκληρώθηκε με τη σημαία του τερματισμού να πέφτει στο πρώτο αυτοκίνητο που έφτασε από το ΟΑΚΑ στην είσοδο του τελεφερίκ της Πάρνηθας, η τελευταία διοργάνωση της οποίας είχε γίνει το…1971!
Ήταν το πλήρωμα των Νίκου Ποριώτη – Νισσήμ Λεβή με Alfa Romeo 1750 Berlina (1968) νικητές του αγώνα με 28,4 βαθμούς ποινής.
Στη 2η θέση του αγώνα και νικητές της κατηγορίας Ι, τερμάτισαν οι Παντελής Αντωνόπουλος – Μάιρα Καλλίτση με Porsche 911 Carrera (1977) και 32 β.π. και στην 3η θέση οι Κώστας Μητρόπουλος – Νεοκλής Νικολάου με ΜΙΝΙ British Leyland (1977) και 38 β.π.
-Στην κατηγορία F νικητής ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Shelby Mustang GT350 (1965) και 46,3 β.π.
-Στην κατηγορία Η νικητές οι Γιώργος και Διονύσης Λιβέρης με Alfa Romeo Giulia (1972) και 71,4 β.π, και
-Στην κατηγορία Ε νικητές ήταν οι Στρατής Μπατσολάκης – Μάγδα Γιαννακοπούλου με Mercedes Benz 190SL (1958) και 88,4 β.π.