Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta
Alfa_Romeo_Giulietta_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την Alfa Romeo Giulietta που θα αντικαταστήσει την πετυχημένη 147

Η πρώτη φωτογραφία του νέου μοντέλου, που διέρρευσε από την Alfa Romeo, δημιούργησε μια παραφιλολογία στο διαδίκτυο σχετικά με το όνομα που θα φέρει. Μάλιστα χρησιμοποιήθηκαν δύο ονόματα. Giulietta ή Milano. Τελικά η ιταλική φίρμα έκανε ένα ακόμη βήμα παραπάνω, αποκαλύπτοντας πως η ονομασία θα είναι Giulietta. Ένα όνομα που προέρχεται από την θρυλική εποχής για την Alfa Romeo στις 10ετίες του ’60 και του ’70.








Η Giulietta είναι ένα κόμπακτ μοντέλο, το οποίο ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται να αντιπαρατεθεί σε αυτοκίνητα όπως το VW Golf, το ολοκαίνουργιο Opel Astra, το Ford Focus και το Toyota Auris.



Η επίσημη πρεμιέρα της Giulietta θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον προσεχή Μάρτη. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το πεντάθυρο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα του γκρουπ Fiat και είναι η ίδια που θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για μοντέλα της Chrysler και της Dodge.



Το μήκος του αυτοκινήτου φθάνει τα 4.350 χιλιοστά, το ύψος τα 1.460 χιλιοστά και το πλάτος τα 1.800 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.630 χιλιοστά. Το νέο συμπαγές χατς μπακ μοντέλο της Alfa Romeo είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις από την 147, την οποία και θα αντικαταστήσει.








Ο σχεδιασμός και τα στιλιστικά στοιχεία της Giulietta παραπέμπουν στο super car της Alfa Romeo, την 8C Competizione. Ειδικά δε στο εμπρός μέρος, οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν πως η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ευθέως τόσο στην C8 Competizione όσο και στην Mito.



Συνδυάζοντας τη σπορ εμφάνιση με την κομψότητα, η Alfa Giulietta είναι το αποτέλεσμα της νέας κατεύθυνσης της Alfa Romeo στο σχεδιασμό και την τεχνολογία -μια προσέγγιση που ξεκίνησε με την εκπληκτική 8C Competizione. Βασιζόμενη στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας δίνει μια σύγχρονη μορφή στις παραδοσιακές αξίες της Αlfa Romeo, δηλαδή της τεχνολογίας και του έντονου συναισθήματος.



Το εμπρόσθιο μέρος έχει σχεδιαστεί πάνω σε ένα σχήμα με τρεις τομείς (trilobo) και προβάλλει μια ολοκαίνουρια μορφή του κλασικού σήματος της Alfa Romeο, που βρίσκεται στον μπροστινό προφυλακτήρα ανάμεσα στους δύο αεραγωγούς.








Ξεκινώντας από αυτό, το αυτοκίνητο στο σύνολό του συνδυάζει μια δυναμική προσωπικότητα με ένα φινετσάτο σχήμα. Στα μπροστινά φωτιστικά σώματα χρησιμοποιείται τεχνολογία LED με τη λειτουργία φώτων ημέρας DRL για μεγιστοποίηση της ενεργητικής ασφάλειας.



Το στυλ του πίσω μέρους, όπως και αυτό του μπροστά και του πλαϊνού, είναι δυνατό και ενισχύει την εντύπωση ενός μυώδους αυτοκινήτου, που είναι γερά δεμένο με το δρόμο. Όπως στους προβολείς έτσι και στα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί LED, δίνοντας ωραία εμφάνιση αλλά και αυξάνοντας την ασφάλεια.



Ο εσωτερικός του σχεδιασμός είναι έντονος και απλός: ένα οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό με στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζει την 8C Competizione. Η επιμελής προσοχή στις λεπτομέρειες και η υψηλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η πιο προηγμένη έκφραση του ιταλικού στυλ.








Δύο κινητήρες βενζίνης (1.4TB 120hp και 1.4TB MultiAir 170hp) και δύο πετρελαίου (1.6 JTDM 105hp και 2.0 JTDM 170hp που ανήκουν στης δεύτερης γενιάς JTDM κινητήρες) θα είναι αυτοί που θα εφοδιάζουν σε πρώτη φάση την Giulietta . Η γκάμα θα ολοκληρωθεί με τον κινητήρα 1750ΤΒi 235 ίππων που θα διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Με την οποία η Alfa Romeo θέλει να ανταγωνισθεί τα VW Golf GTI και Renault Megane RS.



Τέλος, η Alfa Romeo Giulietta διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό της τις πιο εξελιγμένες λύσεις για τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς: VDC (Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας), DST (Δυναμικό Έλεγχο Διεύθυνσης), Q2 (Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Διαφορικό) και τον επιλογέα Alfa DNA. Όλα τα συστήματα εξασφαλίζουν ενεργητική ασφάλεια, δυναμική συμπεριφορά και επιδόσεις ανάλογες με την παράδοση της Alfa Romeo.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα