Από το Παρίσι με αγάπη

To AUTO 24 συνεχίζει να σάς παρουσιάζει εκρηκτικά μοντέλα από το σαλόνι του Παρισιού (pics)
- 01 Οκτωβρίου 2010 02:12
Jaguar C-X75 Concept
Φτιαγμένο για να γιορτασθούν τα 75 χρόνια της φίρμας, το ηλεκτρικό supercar από την Jaguar, η C-X75 Concept, κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι.
Το βρετανικό πειραματικό μοντέλο, διαθέτει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες , έναν σε κάθε τροχό. Ο κάθε ένας από τους κινητήρες αποδίδει 195 ίππους. Η συνδυασμένη απόδοση όλων των μοτέρ είναι στους 780 ίππους με 160 κιλά ροπής. Με αυτά τα στάνταρ το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλιες 3,4 δευτερόλεπτα ενώ το κοντέρ δείχνει 300 χλμ/ώρα σε μόλις 15.7 δευτερόλεπτα, χρόνος καλύτερος και από αυτόν της Veyron!
Το C-X75 έχει αυτονομία 100 χλμ. με χρήση μόνο των ηλεκτροκινητήρων. Υπάρχουν όμως δύο μικρές τουρμπίνες στο πίσω μέρος που χρησιμοποιούν σαν καύσιμο diesel, βιοκαύσιμο, συμπιεσμένο φυσικό αέριο ή LPG. Οι τουρμπίνες παράγουν 190 ίππους στις 80.000 σ.α.λ. και αυτή η ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για να συμπληρώσει την παραγόμενη από τους ηλεκτροκινητήρες ενέργεια είτε για να φορτίσει τις μπαταρίες ενώ το αμάξι κινείται και να του δώσει θεωρητική αυτονομία 900 χιλιομέτρων.
Audi e-Tron Spyder Concept
Μετά το e-Tron Coupe Concept που παρουσίασε η Audi στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ, στο Παρίσι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε την ανοικτή έκδοσή του, με την ονομασία e-Tron Spyder Concept και κατά 13 εκατοστά μεγαλύτερο.
Οι διαφοροποιήσεις όμως δεν εξαντλούνται εδώ. Το πρωτότυπου που φιλοξενείται στο περίπτερο της Audi στο Παρίσι είναι υβριδικό (σε σχέση με το απόλυτα ηλεκτρικό που υπήρχε στο Ντιτρόιτ). Συγκεκριμένα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα V6 TDI (απόδοσης 300 ίππων) τοποθετημένο στο πίσω μέρος που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Συγχρόνως υπάρχουν και δύο ηλεκτροκινητήρες 87 ίππων ο καθένας, ένας για κάθε εμπρός τροχό.
Το αυτοκίνητο χρειάζεται 4.4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 4.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Με την χρήση και των τριών κινητήρων το αυτοκίνητο καταναλώνει μόλις 2.2 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. ενώ οι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν αυτονομία 50 χιλιομέτρων.
Audi Quattro Concept
Εδώ και αρκετό καιρό η φήμη για ένα νέο κουπέ από την Audi κυκλοφορούσε ευρύτατα. Η γερμανική φίρμα έκανε την έκπληξη παρουσιάζοντας στο Παρίσι το Quattro Concept, γιορτάζοντας με αυτό τον τρόπο τα 30 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του Audi Quattro.
Το Quattro Concept έχει βασισθεί στο πάτωμα του RS 5 και εφοδιάζεται με τον 2.5 λ. τούρμπο κινητήρα του TT RS , που στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 408 ίππους. Με αυτή την ιπποδύναμη το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 3.9 δευτερόλεπτα.
Η εξωτερική εμφάνιση του Quattro Concept είναι εντυπωσιακή και ακολουθεί τις γραμμές του πρώτου Quattro.
Lamborghini Sesto Elemento Concept live
Αποτελεί ένα από τα κορυφαία μοντέλα που «παρελαύνουν» στην πασαρέλα του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο λόγος για την Lamborghini Sesto Elemento Concept. Ένα supercar που ξεφεύγει από τις μάζες και γίνεται το όνειρο κάθε λάτρη της αυτοκίνησης.
Εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό 5.2 λίτρων V10 της Gallardo LP 570-4 Superleggera απόδοσης 570 ίππων και είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από carbon CFRP. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα έρχεται μετά από 2.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Seat IBE Paris 2010 Concept
Εντυπωσιακό δίχως άλλο το κόνσεπτ που παρουσιάζει η ισπανική φίρμα στο Παρίσι. Εντυπωσιακό από πλευράς εμφάνισης , αφού ξεφεύγει από τις σχεδιαστικές γραμμές που ακολουθεί η φίρμα στα μοντέλα παραγωγής.
Η πρώτη εκδοχή του κουπέ ΙΒΕ παρουσιάσθηκε στην Γενεύη, στις αρχές της άνοιξης. Το μοντέλο που φιλοξενείται στο περίπτερο της φίρμας στο Παρίσι είναι μικρότερων διαστάσεων ενώ έχει διαφοροποιηθεί και στην καμπίνα. Το IBE είναι ένα κουπέ 2+2 θέσεων και παρά τις μικρές διαστάσεις του η Seat υποστηρίζει πως υπάρχουν άφθονοι χώροι για τους επιβάτες των δύο πίσω θέσεων.
Κάτω από το καπό του IBE έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος αποδίδει 102 ίππους, με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου να βρίσκονται στο πορτμπαγκάζ. Η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι 130 χλμ. Επιταχύνει από τα 0 στα 50 χλμ. / ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα, τα πρώτα 100 χλμ. /ώρα έρχονται μετά από 9,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ. / ώρα.