BMW 5

BMW 5
BMW_5_Series_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την ολοκαίνουργια BMW 5 που κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη άνοιξη (pics)

Η σειρά 5 της BMW αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της παγκόσμιας αγοράς. Και με το νέο μοντέλο η φίρμα θέλει να «κρατήσει» τα σκήπτρα και τον τίτλο του κορυφαίου σεντάν στο κόσμο. Τίτλο που τον έβλεπε να κινδυνεύει από την φρεσκάδα και την σπορτίβ εικόνα της (επίσης) νέας Mercedes E.








Η εξωτερική εμφάνιση της νέας σειράς 5 αποπνέει έντονο δυναμισμό και σπορτιβ εικόνα. Χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις στους τομείς του κύρους και της πολυτέλειας. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η χαρακτηριστική μάσκα και τα φωτιστικά σώματα , στοιχεία που παραπέμπουν κατ΄ ευθείαν στην (μικρότερη) σεριά 3. Όπως επίσης και το νεύρο στο καπό, το οποίο αρχίζει από το σημείο όπου είναι τοποθετημένο το σήμα της βαυαρικής φίρμας και καταλήγει στο επάνω μέρος.



Στο πίσω μέρος, το βασικό χαρακτηριστικό στοιχείο είναι τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης . Το πίσω παρμπριζ διαθέτει νέντονη κλίση, για σχεδιαστικούς αλλά και αεροδυναμικούς λόγους. Γενικά η νέα σειρά 5 είναι ένα σύγχρονο και όμορφο αυτοκίνητο.








Η BME 5 διαθέτει ένα καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό, πολυτελές , άνετο και με πλούσιους χώρους σαλόνι. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί και σε συνδυασμό με τις άλλες σημαντικές αλλαγές στην σχεδίαση προσφέρει αυξημένη κατά 13 mm απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Ο όγκος του χώρου αποσκευών παραμένει ίδιος με αυτόν που διέθετε το προηγούμενο μοντέλο και είναι στα 520 λίτρα. Χώρος που κρίνεται ικανοποιητικός.








Στον σχεδιασμό του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία με την σειρά 7 άλλά και την 5 GT. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει κλίση 7 μοιρών προς την μεριά του οδηγού, έτσι ώστε ο τελευταίος να νιώθει απόλυτος κυρίαρχος όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.



Στα νέα στοιχεία της καινούργιας 5άρας περιλαμβάνεται το προαιρετικό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης αλλά και το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο διαθέτει 8 σχέσεις. Τόσο το συγκεκριμένο κιβώτιο, όσο και το μηχανικό συνδυάζονται με τα μηχανικά θα μπορούν να συνδυάζονται με σύστημα «start/stop» ενώ στάνταρ είναι το σύστημα επανάκτησης ενέργειας (Brake Energy Regeneration).








Τέλος, σε ότι αφορά τους κινητήρες, η πρώτη αναφορά κάνει λόγο για τρεις εκδόσεις ντίζελ και τέσσερις βενζίνης. Συγκεκριμένα:




Βενζίνη



523i – 2.5 λ. , 201 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 7,9 ‘’, τελική 234 χλμ. / ώρα.

528i – 3.0 λ. , 254 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 6,6 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα.

535i – 3.0 λ. , 302 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 6,0 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα.

550i – 4.4 λ., 401 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 5,0 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα.




Ντίζελ



520d – 2.0 λ. , 181 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 8,1 ‘’, τελική 225 χλμ. / ώρα.

525d – 3.0 λ., 201 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 7,2 ‘’, τελική 235 χλμ. / ώρα.

530d – 3.0 λ. , 242 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 6,3 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα.



Video:




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα