Citroën C4: Ποιότητα στο δρόμο!

Citroën C4: Ποιότητα στο δρόμο!
New Image

To AUTO 24 σάς μεταφέρει τις εντυπώσεις του από το ... επιθετικό Citroen C4 (pics)

Τόσο με το Xsara, όσο στη συνέχεια και με την πρώτη γενιά του C4, η Citroën κατάφερε να προσελκύσει ένα σημαντικό ποσοστό των αγοραστών στην μικρομεσαία κατηγορία, προσφέροντας ως αντάλλαγμα την άνεση, την ασφάλεια και τον πλούσιο εξοπλισμό. Με το νέο C4, η γαλλική φίρμα χωρίς να ξεχνάει όλα τα παραπάνω, προχωράει ένα ακόμη βήμα παραπάνω.



Στην εξωτερική του εμφάνιση το νέο Citroën C4 αποπνέει έντονο δυναμισμό έχοντας αποτινάξει από πάνω του κάθε ίχνος συντηρητισμού. Στο εμπρός μέρος, οι ομοιότητες με το (μεγαλύτερο) C5 είναι τόσο με το Xsara, όσο στη συνέχεια και με την πρώτη γενιά του C4, η Citroën κατάφερε να προσελκύσει ένα σημαντικό ποσοστό των αγοραστών στην μικρομεσαία κατηγορία, προσφέροντας ως αντάλλαγμα την άνεση, την ασφάλεια και τον πλούσιο εξοπλισμό.








Με το νέο C4, η γαλλική φίρμα χωρίς να ξεχνάει όλα τα παραπάνω, προχωράει ένα ακόμη βήμα παραπάνω. Στην εξωτερική του εμφάνιση το νέο Citroën C4 αποπνέει έντονο δυναμισμό έχοντας αποτινάξει από πάνω του κάθε ίχνος συντηρητισμού. Στο εμπρός μέρος, οι ομοιότητες με το (μεγαλύτερο) C5 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής ενώ στο πίσω μέρος οι σχεδιαστές της Citroën δανείσθηκαν στοιχεία από το μικρότερο (και επίσης χατςμπακ) C3.



Το τελικό αποτέλεσμα είναι καλό. Αφού σε συνδυασμό με στοιχεία όπως η επιθετική σχεδίαση , τα περισσότερα χρωμιομένα στοιχεία προσδίδουν στο αυτοκίνητο την δυναμική εκείνη που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.



Τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν επανασχεδιαστεί δείχνοντας σύγχρονα. Το ίδιο και οι προφυλακτήρες. ενώ στο πίσω μέρος έχει προστεθεί και μια διακριτική αεροτομή.



Αν πάντως κάποιος ψάχνει για τα δυνατά σημεία του νέου C4, τότε μπορεί εύκολα να τα ανακαλύψει από την στιγμή που θα βρεθεί στο καλοσχεδιασμένο και εξαιρετικά αναπαυτικό κάθισμα του οδηγού. Μπροστά απλώνεται ένα όμορφο, σύγχρονο, ποιοτικό και λειτουργικό ταμπλό.




Στον πίνακα οργάνων –όπως και στο προηγούμενο μοντέλο- η ένδειξη της ταχύτητας προσφέρεται τόσο σε αναλογική όσο και σε ψηφιακή μορφή. Μια καινοτομία στην οποία μένει πιστή η γαλλική φίρμα. Η αλλαγή χρώματος του φόντου μέσα από μία γκάμα αποχρώσεων του λευκού, του γκρι και του μπλε, ενώ και η γραμματοσειρά των ψηφιακών ενδείξεων έχει τη δυνατότητα να αλλάξει χρώμα.



Η κεντρική κονσόλα είναι καλοσχεδιασμένη, με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα που θα ικανοποιήσουν κάθε πολυπράγμωνα οδηγό.



Ο οδηγός νιώθει… άρχοντας πίσω από το τιμόνι. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα ορατότητας προς όλες τις κατευθύνσεις ενώ οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα. Ο χώρος, τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικός και πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Κάτι που ισχύει και για τον χώρο αποσκευών (ο όγκος του φθάνει τα 380 λίτρα (όταν υπάρχει ρεζέρβα αντικατάστασης του ελαστικού).



Το C4 που οδηγήσαμε εφοδιαζόταν με τον κινητήρα του 1.6 λ. με τα 120 άλογα. Ιπποδύναμη που είναι ικανή να κινεί αρκετά σβέλτα το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο. Το C4 παρουσιάζει άριστη κατευθυντικότητα στις ευθείες ενώ είναι ουδέτερο στις στροφές.



Εκεί που το νέο C4 είναι υπεράνω κριτικής είναι η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Έστω και αν υπάρχουν αυξημένες κλίσεις στις στροφές.



Βεβαίως, κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει το γαλλικό μοντέλο για τις οδηγικές αρετές του, αλλά για όλα εκείνα τα στοιχεία που δεν αφήνουν ασυγκίνητο κανέναν οικογενειάρχη. Ασχέτως ηλικίας.




Εν κατακλείδι



Το νέο Citroën C4 έρχεται στην αγορά για να ανταγωνισθεί αυτοκίνητα όπως τα VW Golf, Opel Astra, Ford Focus, Toyota Auris. . Μπορεί σχεδιαστικά να μην είναι τόσο extreme όσο ο προκάτοχός του, όμως η εικόνα του αποπνέει σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό και την τιμή, το κάνουν έναν σκληρό αντίπαλο.




Στα συν



Ελκυστική εμφάνιση

Οδική συμπεριφορά.

Κινητήρας – επιδόσεις

Άνεση στο δρόμο

Τιμή αγοράς

Χώρος αποσκευών




Στα μείον



Μέτριος επιλογέας ταχυτήτων



Citroën C4 TREND


ΤΙΜΗ: € 17.200




Τεχνικά Χαρακτηριστικά




Μήκος: 4329 mm


Πλάτος: 1789 mm


Ύψος: 1.489 mm


Κινητήρας: 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός


Κυβισμός: 1.598 κ.ε


Ιπποδύναμη: 120 ίπποι / 6.000 σ.α.λ.


Μέγιστη ροπή: 16,8 χλγμ. / 4.250 σ.α.λ.


Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ. / ώρα: 10.8 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 193 χλμ. / ώρα *


Κατανάλωση: 8,1 λίτρα / 100 χλμ.. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Αερόσακος οδηγού, συνοδηγού

Αερόσακοι κεφαλής

Αερόσακοι πλευρικοί

ΕSP

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός

Ηλεκτρικοί καθρέπτες.

Air contition

Ηχοσύστημα

ΡαδιοCD και MP3

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

Trip computer



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα