F1: Τι μας ενθουσιάζει – τι μας απογοητεύει

F1: Τι μας ενθουσιάζει – τι μας απογοητεύει
fi_sd

Το AUTO 24 εξηγεί τι μας φτιάχνει και τι μας προβληματίζει, βλέποντας τα πρώτα 2 Grand Prix

Αν και βρισκόμαστε στην αρχή του μαραθωνίου των 19 γκραν πρι , εν τούτοις υπάρχουν ήδη κάποια πράγματα που μας χαλάνε και κάποια που μας φτιάχνουν. Γι΄ αυτό και περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια, με τον επόμενο αγώνα την Κυριακή στην Μαλαισία.




Τι μας … φτιάχνει



Ο ανταγωνισμός. Όπως όλα δείχνουν, το εφετινό πρωτάθλημα θα είναι από τα πιο ανταγωνιστικά των τελευταίων χρόνων. Οι σημαντικές αλλαγές των κανονισμών φαίνεται να διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Ο Αλόνσο, ο Μάσα (Ferrari), ο Μπάτον με τον Χάμιλτον (Mc Laren) και ο Φέτελ (Red Bull) αναμένεται να είναι τα πρόσωπα που θα πρωταγωνιστήσουν. Με τον Φέτελ να συμπεριλαμβάνεται στους πρωταγωνιστές, μόνο αν καταφέρει να ξεπεράσει τα προβλήματα με το μονοθέσιό του.



Ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο νεαρός οδηγός της Mercedes (περσινής Brawn) έχει καταφέρει να πλασαριστεί , στα δύο πρώτα γκραν πρι της χρονιάς, σε θέσεις ψηλότερα από τον (πολύπειρο) Μίκαελ Σουμάχερ. Ήταν 5ος στο Μπαχρέιν και στην ίδια θέση τερμάτισε στην Αυστραλία. Έχει «μαζέψει» 20 βαθμούς (έναντι 37 του Αλόνσο που προηγείται στην βαθμολογία των οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος) και δείχνει πως αν η Mercedes είναι ανταγωνιστική με τις Ferrari, McLaren και Red Bull είναι έτοιμος για ψηλά.



Ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός, παγκόσμιος πρωταθλητής την διετία 2005 -2006 με τον ερχομό του στην Ferrari δείχνει έτοιμος για μεγάλες μάχες με στόχο, τι άλλο πέρα από το να προσθέσει έναν ακόμη τίτλο στο παλμαρέ του. Και μπορεί να τα καταφέρει.



Η Renault. Η γαλλική ομάδα πήρε την δεύτερη θέση στην Αυστραλία με τον Κούμπιτσα, ο οποίος ήταν 11ος στο Μπαχρέιν. Πάντως και για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, οι Γάλλοι μπορεί να έχουν φτιάξει έναν κορυφαίο κινητήρα (φαίνεται άλλωστε από τις επιδόσεις της Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές) απομένει να δούμε στον επόμενο αγώνα αν είναι ανταγωνιστικό και το μονοθέσιο. Για να δούμε στο τέλος, όταν θα κάνει ταμείο η Renault, αν θα βρίσκεται πάνω ή κάτω από την Red Bull την οποία προμηθεύει κινητήρες.




Και τι μας …χαλάει



Η Red Bull. Τα μονοθέσια της φίρμας δείχνουν πως είναι τα δυνατότερα στο εφετινό πρωτάθλημα, παράλληλα όμως είναι και τα πιο αναξιόπιστα από τις ομάδες της πρώτης γραμμής. Γεγονός που αποτυπώνεται εύγλωττα στους δύο πρώτες αγώνες. Δύο πολ ποζίσιον στους ισάριθμους πρώτους αγώνες της σεζόν. Όμως το μονοθέσιο του πολ μαν Σεμπάστιαν Φέτελ παρουσίασε μηχανικά προβλήματα και στα δύο γκραν πρι, με αποτέλεσμα από την πρώτη θέση να βρεθεί στην 4η στο Μπαχρέιν και χτες, στην Αυστραλία, να μην εγκαταλείψει.



Ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο 41χρονος 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, μάλλον έκανε λάθος στην απόφασή του να επανέλθει στην ενεργό δράση. Μια 6η θέση (Μπαχρέιν) και μια 10η (Αυστραλία), δεν είναι ότι καλύτερο για τον Σουμάχερ αλλά και την Mercedes. Όπως και για τους απανταχού φίλους του Γερμανού που θέλουν να τον βλέπουν ψηλά και όχι να συμπληρώνει την 10άδα. Ο Σούμι λέει ότι δεν αγχώνεται και τα αποτελέσματα θα έρθουν. Ίδωμεν …



Οι καινούργιες ομάδες. Κανείς δεν μπορούσε να περιμένει πως στην πρώτη κιόλας χρονιά τους στην φόρμουλα 1, οι Lotus , HRT και Virgin θα ήταν ανταγωνιστικές. Περίμενε όμως τουλάχιστον να έχουν κάποια καλά πλασαρίσματα. Και δεν τα βλέπουμε. Ασφαλώς, θα χρειασθούν πολύ δουλειά για να καταφέρουν να μπουν στους βαθμούς.



Η μη τηλεοπτική μετάδοση. Εδώ και 10ετίας είχαμε συνηθίσει να παρακολουθούμε ζωντανούς τους αγώνες από διάφορους τηλεοπτικούς σταθμούς. Εφέτος όμως, τα πράγματα άλλαξαν και αρκούμαστε σε κάποια στιγμιότυπα στα ειδησεογραφικά δελτία. Κακώς, κάκιστα….

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα