Ferrari 599 Hybrid Concept

default image

Το AUTO 24 παρουσιάζει τα super car Ferrari 599 Hybrid Concept και Koenigsegg Agera (pics)

Ferrari 599 Hybrid Concept



Για αρκετό διάστημα ήταν γνωστό πως η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει μι υβριδική εκδοχή της 599, χωρίς όμως να έχουν γίνει περισσότερα πράγματα γνωστά. Φθάνοντας λίγες ημέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου στο Σαλόνι της Γενεύης, η Ferrari άφησε να διαρρεύσουν κάποιες λεπτομέρειες.








Το ιταλικό supercar θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος παράγει 100 άλογα και 137Nm της ροπής και θα αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο.



Η επιπλέον ισχύς λέγεται ότι για να αντισταθμίσει το πρόσθετο βάρος, που λέγεται ότι είναι κοντά στα 100 κιλά, με αποτέλεσμα η υβριδική έκδοση της 599 να είναι ταχύτερη από το πρότυπο υλικό.



Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι το και η υβριδική έκδοση θα εξοπλίζεται με KERS (σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος) κατασκευασμένο από το τμήμα Formula 1 ενώ δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν δούμε και σύστημα start/stop.








Αυτά προς το παρόν. Μένουν λίγες ώρες, ώστε με την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Γενεύη, να μας λυθούν όλες οι απορίες. Και να μάθουμε το αν σκοπεύει –και κυρίως πότε- η Ferrari να βάλει στην παραγωγή την υβριδική έκδοση της 599.




Koenigsegg Agera



Όπως φαίνεται, η Koenigsegg μας ετοιμάζει την έκπληξη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, με την επίσημη πρώτη του νέου της supercar, του Agera.



Το όνομα Agera σημαίνει στα ελληνικά «αγέραστο» ενώ στην σουηδική διάλεκτο σημαίνει «να ενεργήσει» ή «να δράσει». Η ετήσια παραγωγή του νέου supercar θα κυμαίνεται μεταξύ 16 έως 20 κομματιών τον χρόνο. Η φίρμα θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες αμέσως μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Γενεύη, ενώ οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος της χρονιάς.








Το Agera διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις και τον ίδιο κινητήρα με το CCX. Ο κινητήρας είναι V8 χωρητικότητας 4.7 λίτρων ο οποίος αποδίδει 910 ίππους και δίνει εντυπωσιακές επιδόσεις: 0-100 χλμ. / ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ/ώρα σε 8.9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 390 χλμ/ώρα



Το σασί του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon, η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, η οροφή του είναι αφαιρούμενη αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα . Στο εσωτερικό του ξεχωρίζει η ολοκαίνουργια κεντρική κονσόλα



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα