Ford GT “Geiger HP790”

Στο AUTO 24 φιγουράρει το βελτιωμένο από την Geiger, Ford GT, με τα 790 άλογα (pics)
- 28 Νοεμβρίου 2009 02:12
Το τελευταίο δημιούργημα του Karl Geiger βασίζεται στην εξέλιξη του V8 κινητήρα των 5,4 λίτρων που κινεί την εργοστασιακή έκδοση. Το μοντέλο παραγωγής αποδίδει 550 ίππους και 70 κιλά ροπής. Η Geiger έχει καταφέρει να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 240 άλογα … εκτοξεύοντάς την στους 790 ίππους.
Πως μεταφράζεται αυτό στο δρόμο; Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα (από τα 3,9 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την ίδια διαδικασία με το εργοστασιακό μοντέλο) , «σπάει» τα 200 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 300 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 22,8 δευτερόλεπτα. Ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 360 χλμ. / ώρα.
Πως η ιπποδύναμη του υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα φθάνει σε αυτά τα επίπεδα; Το μοτέρ των 5.4 λίτρων δέχεται στην εργοστασιακή του έκδοση ένα τούρμπο χωρητικότητας 2.3 λίτρων. Αυτό αντικαταστάθηκε από ένα μεγαλύτερο, 4.0 λίτρων και πίεσης μεγαλύτερης των 1.25 bar. Παράλληλα αλλαγές έχουν γίνει και σε μια σειρά στοιχείων του κινητήρα. Έτσι συναντάμε μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής του καυσίμου, ένα αγωνιστικού τύπου φίλτρο για να παράσχει στους οκτώ κυλίνδρους ακόμη πιο φρέσκο αέρα. Ακόμη έχει αλλάξει και η χαρτογράφηση του κινητήρα ώστε να φθάσει να αποδίδει αυτούς τους 240 ίππους παραπάνω που βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.
Δεν τίθεται θέμα ότι μια βόλτα με το εν λόγω super car δεν ενδείκνυται για τους αρχάριους οδηγούς. Ενώ οι έμπειροι οδηγοί θα βρουν μια σειρά από καινοτομίες που σίγουρα θα ικανοποιήσουν τις οδηγικές τους επιθυμίες, όπως είναι για παράδειγμα οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Ακόμη το αυτοκίνητο διαθέτει υδραυλικά αμορτισέρ των οποίων μπορεί να ρυθμισθεί η πίεση και η επαναφορά της ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των οδηγών . Ενώ επίσης είναι ρυθμιζόμενη και η απόσταση από το έδαφος.
Στον τομέα της εμφάνισης δεν έχουν γίνει αλλαγές. Έτσι., στο σπορτίβ εσωτερικό ξεχωρίζει το φαρδύ και επενδυμένο με ματ μαγνήσιο είναι και το τούνελ που χωρίζει την καμπίνα στα δυο. Από τη μία και από την άλλη πλευρά του τούνελ υπάρχουν τα όμορφα αλλά και εξαιρετικά άνετα μπάκετ Recaro με το σκελετό από ανθρακονήματα, που ρυθμίζονται σχεδόν προς κάθε κατεύθυνση.
Κατά τα άλλα, ο χώρος για τους επιβάτες βροντοφωνάζει πως επενδύθηκε με πολύ χρήμα και πολύ χρόνο προκειμένου να επιτευχθεί το τέλειο περιβάλλον και η τέλεια άνεση.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω. Τα ελαστικά είναι Dunlop SP Sport Maxx σε διαστάσεις 245/35R20 και 325/30R21