“Ταύροι” δίχως κέρατα και τύχη

“Ταύροι” δίχως κέρατα και τύχη
redbull

Παρά τα ανεπιτυχή αποτελέσματα η Red Bull με τους Φέτελ και Γουέμπερ στέλνει μήνυμα αντεπίθεσης

Ο Μαρκ Γουέμπερ εκκίνησε από την 2η θέση, αλλά στον αγώνα που έδωσε δεν άντεξε τις πολλές μάχες, με αποκορύφωμα την επαφή με τον Χάμιλτον λίγο πριν τη λήξη του αγώνα. Αυό το συμβάν τον έριξε από την 6η θέση στην 9η.




“Είχα δύσκολη εκκίνηση, με πολύ σπινιάριασμα στους τροχούς αλλά ήμουν ικανοποιημένος που τελικά έστριψα τρίτος. Μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο αγώνας μου εξελισσόταν καλά. Ήθελα να μπω για αλλαγή ελαστικών στο γύρο που μπήκε ο Sebastian στα πιτς για σλικ ελαστικά. Όμως πλεονέκτημα έχει πάντα ο οδηγός που είναι μπροστά άρα αναγκάστηκα να κάνω έναν επιπλέον γύρο με τα ενδιάμεσα ελαστικά, πράγμα που μου κόστισε πολύ σε χρόνο. Βγαίνοντας από τα πιτ δεν μπορούσα να επιλέξω τη δεύτερη σχέση στο κιβώτιο και βγήκα εκτός δρόμου, τόνισε αρχικά ο Αυστραλός περιγράφοντας την εξέλιξη που είχε ο αγώνας για εκείνος όταν αναγκάστηκε να αλλάξει ελαστικά”.



Όσο για τη συνέχεια και το ατύχημα με τον Χάμιλτον είπε:




“Ήξερα πως έπρεπε να καλύψω εντός πίστας όλο το χαμένο έδαφος. Το δεύτερο πιτ στοπ πήγε καλά και προς το τέλος του αγώνα πιάσαμε τους πρωτοπόρους. Έπειτα ήρθε το ατύχημα. Ζήτησα συγνώμη από τον Lewis για αυτό. Έμοιαζε σαν έναν αγώνα που θα περιελάμβανε καλό τερματισμό αλλά τελικά είναι πολύ δύσκολο να ακολουθείς τα άλλα μονοθέσια. Έπεσα μαχόμενος, δεν ήμουν ικανοποιημένος από την έκτη θέση και ήθελα να ανέβω στο βάθρο. Ήταν μία δύσκολη ημέρα για την ομάδα μας αλλά θα αντεπιτεθούμε”



Αν μετά το τέλος κάθε αγώνα δίνεται βραβείο γκαντεμιάς, αυτό το παίρνει – και με διαφορά – μάλιστα ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός ήταν πρώτος μέχρι τον 26ο γύρο, όμως ένα πρόβλημα στα φρένα έδωσε την πρώτη θέση στο ν Μπάτον.



Για το συναίσθημα να βλέπει να εγκαταλείπει για δεύτερη συνεχόμενη φορά είπε:




“Ένιωσα ότι κάτι πήγαινε στραβά ένα γύρο πριν την έξοδο μου. Είδα κάποιες σπίθες από τον εμπρός αριστερό τροχό και επειδή δεν ήξερα τι συνέβαινε ήθελα να μπω στα πιτς. Μερικές στροφές πριν το συμβάν ένιωσα συνεχώς αυξανόμενους κραδασμούς και όταν πάτησα τα φρένα στη στροφή 13, χάθηκε ο έλεγχος και κατέληξα στην αμμοπαγίδα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Είναι κρίμα γιατί είχαμε τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα, παρά τις δύσκολες συνθήκες. Όμως για να κερδίσεις, πρέπει να τερματίσεις. Με εκνευρίζει το γεγονός ότι δεν πήρα τη νίκη αλλά έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά το πρωτάθλημα. Δουλεύουμε σκληρά για να λύσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας και ελπίζω να έχουμε έναν καλό αγώνα και να δούμε την καρό σημαία στη Μαλαισία”



Με την τύχη τα έχει και ο τεχνικλός διευθυντής της ομάδας Σεμπάστιαν Χόρνερ. Ο ισχυρός άντρας των ταύρων ήταν ξεκάθαρος χαρακτηρίζοντας την ημέρα
“απογοητευτική”, καθώς η ομάδα του είχε τον
“έλεγχο του αγώνα, για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix αλλά δυστυχώς ο Sebastian εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον εμπρός αριστερό τροχό, πράγμα που του στέρησε μία σίγουρη νίκη. Η τύχη του έπαιξε άσχημο παιχνίδι, όπως άλλωστε και πέρυσι εδώ στην Αυστραλία”



Για το αποτέλεσμα του άλλου πιλότου της ομάδας του Μαρκ Γουέμπερ είπε:




“Ο Mαρκ, στον εντός έδρας για εκείνον αγώνα, έχασε έδαφος στην εκκίνηση αλλά σημείωνε πρόοδο στο βρεγμένο και γεμάτο παγίδες οδόστρωμα. Αναγκαστήκαμε να τον κρατήσουμε έναν επιπλέον γύρο στην πίστα πριν βάλει σλικ ελαστικά αλλά έτσι οι χρονικές απώλειες ήταν μικρότερες απ’ ότι αν έμπαινε ταυτόχρονα με τον Φέτελ στα πιτ. Καθώς η πίστα στέγνωνε, έκανε μία-δύο πολύ καλές προσπάθειες για προσπέρασμα επί του Mάσα αλλά μετά έμπλεξε με τον Χάμιλτον. Με την κατάταξη να έχει σταθεροποιηθεί, κρίναμε ότι δεν είχε τίποτα να χάσει και έτσι έβαλε καινούριο σετ ελαστικών για τους τελευταίους γύρους. Το ίδιο έκαναν οι Rosberg και Χάμιλτον. Περάσαμε τον Ρόσμπεργκ αλλά ο Mαρκ είχε πάλι θέματα με τον Χάμιλτον, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να μπει ξανά στα πιτ για νέα αεροτομή. Η ένατη θέση στον αγώνα, έχοντας και τα δύο μονοθέσια μας στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, είναι άκρως απογοητευτική”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα