Data Communication: Διπλασίασε το προσωπικό στην κρίση και στέλνει εργαζομένους διακοπές στο Μπαλί

Η ελληνική εταιρεία πληροφορικής Data Communication συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και παρουσιάζει μία παγκόσμια καινοτομία που αλλάζει την ζωή των λογιστηρίων
- 06 Ιουνίου 2017 19:16
Εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα που να καταφέρνουν να επιβιώνουν για πάνω από τριάντα χρόνια αποτελεί είδηση. Πόσο περισσότερο όταν στα χρόνια της ύφεσης, όπως η Data Communication καταφέρνουν να αυξήσουν μεγέθη και προσωπικό.
Η Data Communication η οποία ξεκίνησε το 1987 με πρώτους πελάτες της τα λογιστικά γραφεία (σ.σ. τότε ήταν η πρώτη με εφαρμογή αυτόματου λογισμικού ΦΠΑ και εκτύπωση πάνω στα λογιστικά έντυπα) κατάφερε μέσα στα χρόνια με “διαφημιστές” τους ίδιους τους πελάτες της, τους λογιστές, να ανοιχθεί και στους εταιρικούς πελάτες.
Σήμερα, 30 χρόνια μετά το ξεκίνημά της, η Data Communication παρουσιάζει το DCScan4you μια νέα, παγκόσμια καινοτομία που αλλάζει, μία ακόμη φορά, τον τρόπο λειτουργίας των λογιστικών γραφείων καταργώντας την πληκτρολόγηση των παραστατικών. Πρόκειται για υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) που λειτουργεί στο cloud και υλοποιεί την αυτόματη αναγνώριση και καταχώρηση παραστατικών. Απλά σκανάροντας τα παραστατικά, το DC Scan4you μετατρέπει τις ψηφιοποιημένες εικόνες των παραστατικών σε αναγνωρίσιμα στοιχεία τιμολόγησης, δημιουργώντας αυτόματα τις λογιστικές εγγραφές.
Παράλληλα, πραγματοποιεί ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών, παρέχοντας απόλυτη προστασία των δεδομένων. Επιτυγχάνοντας ποσοστό επιτυχούς αναγνώρισης ψηφιοποιημένων παραστατικών 99,9%, τα λογιστικά γραφεία πετυχαίνουν την αυτόματη καταχώρηση των εγγραφών εκμηδενίζοντας τα λάθη πληκτρολόγησης και τους χρονοβόρους ελέγχους,
«Εδώ και 30 χρόνια βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη. Οι νέες επενδύσεις και τα νέα μας προϊόντα έρχονται ως φυσική εξέλιξη της στρατηγικής που ακολουθούμε και είμαστε περήφανοι που συγκαταλεγόμαστε στους Leaders της αγοράς. Eστιάζουμε στην ποιότητα και ευχρηστία των προϊόντων μας, στην υψηλού επιπέδου υποστήριξη των πελατών και στην τεχνογνωσία των στελεχών μας, καθώς και του Δικτύου Συνεργατών μας. Είναι πολύ σημαντικό για όλους εμάς, να παρέχουμε στον πελάτη μας λύσεις που συμβάλλουν στο έπακρο στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του, εντοπίζοντας καθημερινά τις ανάγκες του και προσφέροντάς του καινοτομία, επαγγελματισμό και άριστη τεχνογνωσία! Αυτά αποτελούν άλλωστε, από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας, το 1987, τη δική μας έμπνευση!»