Folli Follie: Δυναμική επέκταση στην Ασία

Folli Follie: Δυναμική επέκταση στην Ασία
(C) by RICOH R10 User

Ανεβάζει ταχύτητα στην Άπω Ανατολή όπου πλέον πραγματοποιούνται τα 2/3 των συνολικών της πωλήσεων

Η αγορά της Ασίας αποτελεί  την κινητήριο δύναμη πίσω από την ανάπτυξη των Folli-Follie που πλέον πραγματοποιούν το 62% του τζίρου τους στις αγορές της Άπω Ανατολής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρεία για το  πρώτο τρίμηνο η συμμετοχή της ελληνικής αγοράς στον τζίρο του ομίλου μειώθηκε στο 26,5% ενώ το 10,3% των πωλήσεών του πραγματοποιείται στην Ευρώπη και το υπόλοιπο 1,5% στην Αμερική.

Ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος, ιδρυτής της εταιρείας, «είδε» από πολύ νωρίς τι σημαίνει η αγορά της Ασίας και φρόντισε η εταιρεία του να τοποθετηθεί έγκαιρα και στρατηγικά σε αυτήν. Για το 2014 η εταιρεία σχεδιάζει την επέκτασή της σε 90 πόλεις από 69 που βρίσκεται σήμερα με 257 σημεία πώλησης από 198 που έχει σήμερα και με 150 καταστήματα Franchise  από 97 που έχει σήμερα.

 Με όραμα την καθιέρωσή του στην Απω Ανατολή ο  Τζώρτζης Κουτσολιούτσος  κατάφερε να εξασφαλίσει στην εταιρεία ισχυρές βάσεις αρχικά με τη συνεργασία με τον κινέζικο όμιλο Fosun και ακολούθως με τη συνεργασία με την Durfy.  Μετά την πώληση του 49% των Ελληνικών Duty Free στη Dufry τα Folli-Follie απαλλαγμένα από δανεισμό  και με ταμειακά διαθέσιμα 65 εκ. ευρώ μπορούν πλέον   να επενδύσουν  σε κοσμήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας ανεβάζοντας τον πήχη για τις αποδόσεις της εταιρείας.  Τα οφέλη από τη στρατηγική συνεργασία με την Durfy αναμένεται να φανούν στην εταιρεία από το 2014, που όλα δείχνουν ότι θα αποδειχθεί η χρονιά τους.

Η στρατηγική ανάπτυξης ο περιορισμός του κόστους και η εξωστρέφειας του Ομίλου εξασφάλισαν τη βελτίωση των μεγεθών του στο πρώτο τρίμηνο. Η εταιρεία πέτυχε αύξηση κατά 28% στα λειτουργικά της κέρδη ενώ τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 38 εκατ. ευρώ. 

-Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν 10,4% και ανήλθαν σε € 161,9 εκατ.

– Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατα 7,7% και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ.

– Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €32,4 εκατ. με σημαντική βελτίωση και στο περιθώριο EBITDA σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

– Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €0,4εκατ.

Ταυτόχρονα η εταιρεία στοχεύει να κάνει αισθητή την παρουσία του σε ένα ακόμη κλάδο πολυτελείας, αυτόν των καλλυντικών. Πρόσφατα προχώρησε  στην ενδυνάμωση του κλάδου  Beauty & Cosmetics     μέσω της απόκτησης των διεθνώς γνωστών μαρκών καλλυντικών όπως Molton Brown, Annick Goutal, Lip Smacker, Agraria, NEOM, κ.α., καθώς και του  καταστήματος Heaven on Earth που βρίσκεται στην Κηφισιά.

«Καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό ισολογισμό», σημείωσε ο  κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, ∆ιευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.

Η Folli-Follie, o διεθνής εμπορικός όμιλος  στο  χώρο της μόδας (με ετήσιο τζίρο της τάξης του 1 δισ. ευρώ), ο οποίος δραστηριοποιείται σε  28 χώρες,  800 σημεία πώλησης και 4.600 εργαζόμενους, μπορεί πλέον να διεκδικήσει μια θέση ανάμεσα στα top luxury brands  έχοντας εξασφαλίσει τη δυνατότητα να επενδύσει σε αυτόν τον στόχο.

Αννα Μιχαήλ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα