Νίκας: Κλείνει το εργοστάσιο στον Άγιο Στέφανο

Νίκας: Κλείνει το εργοστάσιο στον Άγιο Στέφανο

Ποια είναι τα σχέδια της νέας διοίκησης για την Νίκα. Που θα μεταφέρει την παραγωγή της

Ριζικές αλλαγές αναμένεται να φέρει η επόμενη ημέρα στην Νίκας με την ολοκλήρωση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της και την απόκτηση των μετοχών από το σχήμα Chipita – Impala Invest. Στις προθέσεις των νέων επενδυτών είναι η διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου στον Άγιο Στέφανο και η μεταφορά της παραγωγικής δραστηριότητας στην Λαμία.

Σύμφωνα με πληροφορίες news247.gr το ακίνητο του Αγίου Στεφάνου είναι υποθηκευμένο από ελληνική τράπεζα η οποία με βάση τον αρχικό σχεδιασμό θα το μίσθωνε στην Νίκας για τουλάχιστον δύο χρόνια. Οι νέοι μέτοχοι επιθυμούν για οικονομίες κλίμακας, καλύτερο έλεγχο της παραγωγής και συνέργειες που πρόκειται να προκύψουν στο μέλλον να μεταφερθεί άμεσα – εντός εξαμήνου από την ολοκλήρωση της αλλαγής διοίκησης – σε κτίριο που διαθέτει η Chipita στις εγκαταστάσεις της στην Βιομηχανική Περιοχή της Λαμίας.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το εργοσταστάσιο του Αγίου Στεφάνου μετράει 20 και πλέον χρόνια λειτουργίας καθώς δημιουργήθηκε με κεφάλαια που είχε αντλήσει από το Χρηματιστήριο η εταιρεία το την περίοδο 1991-92 . Μια από τις πρώτες κινήσεις που προχώρησε η διοίκηση της Global Finance, μετά από την εξαγορά από την οικογένεια Νίκα, το 2006 ήταν η πώληση έκτασης 20 στρεμμάτων από το συνολικό οικόπεδο των 48 στρεμμάτων όπου τα 10,3 στρ. αφορούσαν τις εγκαταστάσεις.

Στην εταιρεία Νίκας απασχολούνται σήμερα 450 άτομα με τα 150 να αφορούν το τεχνικό προσωπικό . Ειδικά τα τελευταία η εταιρεία θα προσπαθήσει να πείσει να την ακολουθήσουν στο νέο εργοστάσιο καθώς αναγνωρίζει τόσο την πείρα τους όσο και την σημασία που έχει η παρουσία τους στην ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή. Παράλληλα μέρος της παραγωγής θα μεταφερθεί στις μονάδες της Λακωνικής Τροφίμων σε Αθήνα και Σπάρτη. Στην Αθήνα θα παραμείνει και η έδρα και η διοίκηση της Νίκας.

Από τις πρώτες κινήσεις που θα προχωρήσει η νέα διοίκηση είναι και η ενίσχυση της ρευστότητας κάτι που θα προσφέρει την δυνατότητα να αποκτήσει ξανά απευθείας γραμμή αγοράς με τους μεγάλους παραγωγούς και όχι μέσω χονδρεμπόρων – όπως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια – και είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους και την αδυναμία ελέγχου της ποιότητας με τα γνωστά αποτελέσματα. Παράλληλα στους βασικούς στόχους είναι και η είσοδος στην αγορά του catering και των ξενοδοχείων, τα μόνα δυναμικά κομμάτια της αγοράς – λόγω αύξησης του τουρισμού – καθώς στην αγορά των σούπερ μάρκετ η κατανάλωση είναι σταθερά πτωτική τόσο λόγω της ύφεσης όσο και της αλλαγής διατροφικών συνηθειών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σήμα «Νίκας», που κάποτε ήταν Νο1 στην αγορά αλλαντικών πλέον έχει χάσει σημαντικό μερίδιο. Την πρωτιά πλέον κατέχουν τα προϊόντα της Creta Farm – μία εταιρεία που δεν είχε παρουσία στην αγορά σούπερ μάρκετ πριν από 20 χρόνια – ενώ έχουν βελτιώσει τα μερίδια τους τόσο η Yφαντής όσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ.

SHARE: