Public: Η εταιρεία που δεν γνωρίζει κρίση. Αύξηση πωλήσεων 26% το 2015

Θετική πορεία διέγραψε σε μία από τις πιο δύσκολες χρονιές του λιανεμπορίου η Public βελτιώνοντας τα μερίδια της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.
- 30 Νοεμβρίου 2015 18:17
Την καλύτερη περίοδο της δεκάχρονης πορείας της διανύει η Public, η αλυσίδα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας του Πάνου Γερμανού. Σύμφωνα με όσα ανέφερε την Δευτέρα σε Συνέντευξη Τύπου ο Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας για το 2015 οι πωλήσεις αναμένεται να διαμορφωθούν τουλάχιστον στα 222 εκατ. ευρώ. Ήδη στο 11μήνο οι πωλήσεις τρέχουν με αύξηση της τάξης του 30% και οι συντηρητικές προβλέψεις της διοίκησης θέλουν για το σύνολο της χρησης οι πωλήσεις να αυξάνονται κατά 26%.
Θετική αναμένεται η πορεία το 2016 όπου η αλυσίδα που σήμερα διαθέτει 48 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο και απασχολεί 1500 εργαζόμενους, θα περάσει σε λειτουργική κερδοφορία για πρώτη φορά. Ποια ήταν τα βασικά συστατικά της θετικής πορείας του 2015; Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη η βελτίωση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Στην κατηγορία της τεχνολογίας που αποτελεί το 70% του κύκλου εργασιών της αλυσίδας, βελτίωσε το μερίδιο αγοράς της από 8% που ήταν το 2014 σε 12% το 2015. Ακόμη πιο σημαντική ήταν η αύξηση των ποσοστών της στον χώρο του βιβλίου όπου φέτος αναμένεται να πουληθούν πάνω από 3.500.000 βιβλία από την αλυσίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Public. Το μερίδιο αυξήθηκε από 16% το 2014 σε 20% το 2015.
Τα Public αποτελούν σήμερα τη 1η επιλογή των καταναλωτών για τις κατηγορίες βιβλίο, μουσική, ταινίες και gaming, ενώ φέτος τα Public κατέκτησαν και την 1η θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς (11μηνο 2015). Στην συνέντευξη Τύπου ιδίαιτερη μνοία έγινε στην περίπτωση των ειδικών παραγγελιών που το 2015 ξεπέρασαν τις 100.000 και αυξήθηκαν σημαντικά μετά την περίοδο των capital controls καθώς πολλοί Έλληνες δεν είχαν την δυνατότητα απευθείας αγορών από το εξωτερικό.
«Το 2015 αποτελεί έτος αναφοράς για εμάς καθώς, σε μία αντικειμενικά δύσκολη χρονιά, κινούμαστε με σημαντική αύξηση πωλήσεων και εντυπωσιακή βελτίωση όλων των οικονομικών μας δεικτών. Παράλληλα, στο 11μηνο του 2015, έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Το Public αποτελεί αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων που, όπως αναφέρουν τόσο οι πελάτες μας, όσο και όλοι οι συνεργάτες μας, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στο Ελληνικό κοινό».
Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι στα Publc τα οποία αναμένουν αύξηση επισκεπτών κατά 30% φέτος στα 32 εκατ. επισκέψεις προχώρησαν αυτή την εβδομάδα στην υπογραψή πρόσληψης 417 ατόμων ως εποχικό προσωπικό για την περίοδο των γιορτών.