Arianna Huffington: Πώς να επιτύχεις

Η Arianna Huffington μίλησε αποκλειστικά στον Greg McKeown για το βιβλίο της Thrive και εξήγησε τα βήματα της επιτυχίας
- 12 Μαΐου 2014 14:58
Το πρωί της 6ης Απριλίου 2007, η Arianna Huffington βρέθηκε στο πάτωμα του γραφείου της μέσα σε μια λίμνη αίμα. Είχε χτυπήσει το κεφάλι της στη γωνία του γραφείου της, τραυματίζοντας το μάτι της και σπάζοντας τα ζυγωματικά της.
Είχε καταρρεύσει από την εξάντληση και την έλλειψη ύπνου.
Μετά το συμβάν πήγε σε γιατρούς και έκανε εξετάσεις: Μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου, υπερηχοκαρδιογράφημα κλπ για να μάθει αν έχει κάποιο ιατρικό πρόβλημα.
Δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Σε ένα συνέδριο που έγινε πριν λίγες μέρες στην Ελβετία η Arianna συνάντησε τον Greg McKeown και μίλησε μαζί του σε μια αποκλειστική συνέντευξη με αφορμή την έκδοση του βιβλίου Thrive.
Greg: Ποια ήταν η αφετηρία για το βιβλίο Thrive;
Arianna: Ιδρύσαμε το Huffington Post το 2005 και για δύο χρόνια μεγαλώναμε σε απίστευτο ρυθμό. Ήμουν σε εξώφυλλα περιοδικών. Ακόμα και το περιοδικό Time με επέλεξε ως ένα από τους 100 σημαντικότερους ανθρώπους παγκοσμίως.
Μετά την πτώση μου αναρωτήθηκα: “Έτσι μοιάζει η επιτυχία; Αυτή τη ζωή ήθελα;”
Εργαζόμουν 18 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, προσπαθώντας να χτίσω μια επιχείρηση και να φέρω επενδυτές. Η ζωή μου ήταν εκτός ελέγχου. Ήξερα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει ριζικά. Δεν μπορούσα να πλέον να ακολουθήσω αυτόν το δρόμο. Έτσι γράφτηκε το Thrive.
Greg : Πώς φτάσαμε ως εδώ; Ως κοινωνία εννοώ. Ποιες οι δυνάμεις που αλλάζουν την κοινωνία;
Arianna : Με την πάροδο του χρόνου για την κοινωνία επιτυχία θεωρείται το χρήμα και η εξουσία. Αυτή η ιδέα της επιτυχίας μπορεί να λειτουργήσει – ή τουλάχιστον φαίνεται να λειτουργεί , σε σύντομο χρονικό διάστημα . Αλλά μακροπρόθεσμα, το χρήμα και η εξουσία από μόνα τους είναι σαν να ισορροπείς πάνω σε σκαμνί το οποίο θα ανατραπεί.
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, ένα από τα κύρια εμπόδια για τη διατήρηση πολλών εταιρειών είναι η υιοθέτηση πιο υγιών και βιώσιμων μετρήσεων της επιτυχίας, είναι η επίμονη.
Αυτή τη στιγμή, περίπου το 35% των μεγάλων και μεσαίου μεγέθους εταιριών προσφέρουν κάποιο είδος προγράμματος μείωσης του στρες, συμπεριλαμβανομένης της Target, της Apple, της Nike και της Procter & Gamble.
Greg : Ποια είναι η πιο ενδιαφέρουσα έρευνα που συναντήσατε γράφοντας αυτό το βιβλίο; Κάτι το οποίο σας έκανε να πείτε, “γουάου !”
Arianna : Ένα σημείο που πραγματικά μου έκανε εντύπωση είχε να κάνει με τις γαζέλες. Τρέχουν να φύγουν όταν υπάρχει κίνδυνος- όταν πλησιάζει μια λεοπάρδαλη ή ένα λιοντάρι. Ωστόσο όταν ο κίνδυνος περάσει επιστρέφουν να βοσκήσουν ειρηνικά.
Ο άνθρωπος ωστόσο δε μπορεί να διακρίνει μεταξύ του πραγματικού και του φανταστικού κινδύνου. ‘Όπως εξηγεί ο Mark Williams, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης: ” Τα σήματα συναγερμού στον εγκέφαλο δεν αρχίζουν μόνο να ενεργοποιούνται όταν υπάρχει τρόμος αλλά και από παρελθοντικές και μελλοντικές ανησυχίες”.
Το Thrive διερευνά πολλούς από τους τρόπους της σύγχρονης επιστήμης που έχουν επικυρώσει την αρχαία σοφία.
Η Αριάννα Στασινοπούλου Huffington, πρόεδρος της The Huffington Post Media Group, έγινε γνωστή σε όλον τον κόσμο για το ενημερωτικό της site “The Huffington Post”.
Η “Guardian” την κατατάσσει στην 42η θέση των 100 ισχυρότερων προσώπων των ΜΜΕ παγκοσμίως. Την έχουν χαρακτηρίσει δε ως “βασίλισσα της διαδικτυακής ενημέρωσης”.
Το 2005 ήρθε η δημιουργία της Huffington Post, η οποία στέφθηκε με επιτυχία έχοντας 25 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα και 30 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη, αλλά και σχολιαστές όπως η Μαντόνα, ο Ομπάμα και η Χίλαρυ Κλίντον. Το 2011 το site εξαγοράστηκε έναντι του αστρονομικού ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στο νέο σχήμα του ομίλου “Huffington Post Media Group”, η Αριάννα Huffington έχει τη θέση της πρόεδρου και της διευθύντριας.
Πηγή: linkedin