Chevrolet Spark

Chevrolet Spark
chevrolet_spark_sd_2010_3_4_19_19_35

Το AUTO 24 οδηγεί το ολοκαίνουργιο Chevrolet Spark και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του (pics)

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό Με το Spark η Chevrolet αντικαθιστά το (επίσης δημοφιλές) Matiz και όπως όλα δείχνουν, σύντομα θα το ξεπεράσει σε δημοφιλία. Μετά από μια εβδομάδα συμβίωσης με ένα Spark 1.2, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είναι πολλά τα πράγματα για τα οποία μπορώ να μιλήσω θετικά για αυτό το αυτοκίνητο και ελάχιστα τα αρνητικά σχόλια.








Ένα αυτοκίνητο πόλης, είναι λογικό να το κρίνεις με τα πιο υψηλά στάνταρ όταν συμβιώνεις μαζί του στο φυσικό του περιβάλλον. Στην πόλη δηλαδή, σε συνθήκες κίνησης κλπ. Άλλωστε για να εξυπηρετήσει τέτοιου είδους ανάγκες σχεδιάσθηκε και κατασκευάσθηκε το Spark. Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν σε εκπλήσσει. Στην Κηφισίας, όταν κινείσαι με μια ταχύτητα γύρω στα 80 χλμ. / ώρα (το βράδυ φυσικά, επιστρέφοντας από την δουλειά), την βουή της πόλης , τους θορύβους, απολαμβάνεις την καλή ηχομόνωση που διαθέτει το Spark αλλά και την επίσης καλή ποιότητα κύλισης, που είναι ανάλογη αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας.



Σε συνθήκες κίνησης τώρα, μπορείς να ελιχθείς εύκολα, ενώ το μοτέρ των 1.200 κ.ε. 81 ίππους και 11,1 κιλά ροπής ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στο πάτημα του γκαζιού. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και το κιβώτιο σαφές, με αποτέλεσμα η έκδοση του 1.2 λίτρου να κινείται σβέλτα, αλλά και ευέλικτα μέσα στην πόλη.








Φθάνοντας τώρα στον προορισμό σου, κάπου θα βρεις να παρκάρεις. Το αυτοκίνητο διαθέτει καλή ορατότητα, αν και το αρκετά κεκλειμένο εμπρός καπό, θα σε προβληματίσει μέχρι να μάθεις τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Φεύγοντας από την πόλη για ένα ταξίδι, διαπιστώνεις πως το Spark κινείται με περίσσεια άνεση , κάποιες στιγμές θα αισθανθείς πάντως τις επιπτώσεις των πλευρικών ανέμων στο υψηλό αμάξωμα του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τις επιδόσεις, είναι κι αυτές με την σειρά τους ικανοποιητικές: Τελική ταχύτητα 164 χλμ. / ώρα, 0-100 χλμ. / ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα.



Ένα άλλο στοιχείο που σε εντυπωσιάζει, είναι η κατανάλωση καυσίμου, που είναι 5,1 λίτρα στα 100 χλμ. (μικτή χρήση). Με το Spark μπορείς να πας στο βενζινάδικο και να πεις «βάλε μου 10 ευρώ» χωρίς να ντραπείς. Αφού θα σε βγάλουν για πολλά χιλιόμετρα.








Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα πόλης, το μικρό Chevrolet, διαθέτει εξαιρετική σχεδίαση και επίσης όμορφο εσωτερικό διάκοσμο. Η εξωτερική εμφάνιση θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί αρκετά προχωρημένη. Μοντέρνο, δυναμικό, με μεγάλα φωτιστικά σώματα εμπρός και χαρακτηριστική μάσκα, διαθέτει σπορ χαρακτήρα ο οποίος τονίζεται ιδιαίτερα από το γεγονός πως οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών το κάνουν να φαίνεται τρίθυρο, αν και πεντάθυρο. Στο φινίρισμα του πίσω μέρους ξεχωρίζει ένα καλαίσθητο σπόιλερ , η υπογραφή της Chevrolet και μερικές ακόμη σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το πολύ όμορφα φωτιστικά σώματα.








Στο εσωτερικό τώρα, η νεανική και πορτίβ εικόνα είναι το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει. Ο πίνακας οργάνων στην καμπίνα με το αναλογικό κοντέρ και το ψηφιακό στροφόμετρο παραπέμπει σε μοτοσικλέτα υψηλού κυβισμού δίνοντας τον δικό τους τόνο στον όμορφο διάκοσμο. Τα χειριστήρια εξαερισμού , το ηχοσύστημα και το navigation είναι τοποθετημένα με άψογο τρόπο στην κεντρική κονσόλα. Επίσης μια μικρότερη κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες, θήκες για κέρματα και τον λεβιέ των ταχυτήτων με φινίρισμα από αλουμίνιο.




Εν κατακλείδι



Αν το Matiz έγινε ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα πόλης, το Spark που εκτός των όσων προαναφέραμε είναι παράλληλα ασύγκριτα καλύτερο από πλευράς ποιότητας κατασκευής , υλικών, φινιρίσματος και εξοπλισμού παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, έχει όλα τα εχέγγυα για μια ακόμη καλύτερη πορεία. Και το αξίζει.




Στα συν



Σπορτίβ – νεανική εξωτερική εμφάνιση

Όμορφος εσωτερικός διάκοσμος

Αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής

Ευκολία χειρισμών στην πόλη

Οικονομικό μοτέρ

Λογική τιμή αγοράς




Στα μείον



Κλίσεις αμαξώματος στις στροφές

Πλευρικοί άνεμοι



Chevrolet Spark 1.2 LS




ΤΙΜΗ: 10.980 ευρώ




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 3.640 mm


Πλάτος: 1.597 mm


Ύψος: 1.522 mm


Κινητήρας: 4κύλινδρος 1.206 κ.ε.


Ιπποδύναμη: 81 ίπποι στις 6.200 σαλ.


Μέγιστη ροπή: 11,3 kgm στις 4.600 σαλ.


Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 12,1 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 164 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 5,1 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Έξι αερόσακοι

ABS με EBD

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω

Ηλεκτρικοί καθρέπτες

radioCD & mp3.

Αιρ κοντίσιον

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα