Nissan Juke

Το AUTO 24 παρουσιάζει το νέο crossover Nissan Juke που θα βγει στην αγορά το φθινόπωρο (pics)
- 08 Μαρτίου 2010 01:42
Σύμφωνα με τη Nissan το Juke σχεδιάσθηκε για να φέρει μια νέα πνοή στην κατηγορία Β, της οποίας οι πελάτες …υποφέρουν από έλλειψη πρωτοτυπίας. Το Juke αποτελεί έναν ξεχωριστό συνδυασμό SUV και σπορ μοντέλου σε κόμπακτ διαστάσεις, με σχεδιαστικές γραμμές που εντυπωσιάζουν εκτός και εκτός του αυτοκινήτου.
Μετά το Murano και το Qashqai, το Juke είναι το τρίτο μέρος της οικογένειες των crossover μοντέλων της γιαπωνέζικης αυτοκινητοβιομηανίας, η οποία επενδύει ολοένα και περισσότερο σε μια κατηγορία οχημάτων η οποία παρουσιάζει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αγοραστικό κοινό.
Το Juke είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το Qashqai και όπως όλα δείχνουν απευθύνεται σε μια αγορά στην οποία μέχρι σήμερα είχαμε το Suzuki SX4.
Η κορυφαία έκδοση του Juke θα εξοπλίζεται με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, με απόδοση 190 ίππων. Ο προηγμένος 4κύλινδρος 1,6 κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στο προσθιοκίνητο Juke, ενώ εξοπλίζει και τη κορυφαία 4κίνητη έκδοση 4×4-i.
Δεν πρόκειται απλώς για το γνωστό πολύ πετυχημένο σύστημα 4κίνησης της Nissan, αλλά για μια ακόμη πιο προηγμένη έκδοσή του, που κατανέμει τη ροπή όχι μόνο ανά άξονα, αλλά ειδικά για τους πίσω, και ανά τροχό, προσφέροντας πρωτόγνωρα ακριβή οδικά χαρακτηριστικά, στις στροφές. Το καινοτόμο αυτό σύστημα για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, όντας μέχρι πρότινος προνόμιο κορυφαίων σπορ κατασκευών.
Άλλες επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν τον ανανεωμένο τετρακύλινδρο 1.6-λίτρων της Nissan με δύο μπεκ ανά κύλινδρο, που αποδίδει πλέον 117 ίππους, καθώς και τον 1,5 λίτρων τούρμπο ντίζελ με 110 ίππους.
Το εντελώς νέο εσωτερικό συμβαδίζει με το χαρακτήρα του εξωτερικού και σε τίποτα δεν θυμίζει άλλα μοντέλα της Nissan. Χαρακτηριστικό του η βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος κεντρική κονσόλα, της οποίας το σχήμα είναι εμπνευσμένο από το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου των μοτοσικλετών.
Ακριβώς από πάνω, στην κεντρική κονσόλα ο σχεδιασμός του συνόλου των χειριστηρίων ονομάζεται Nissan Dynamic Control System, μέσω του οποίου ο οδηγός έχει εύκολη και άμεση πρόσβαση στα συστήματα κλιματισμού και ψυχαγωγίας, αλλά και των προγραμμάτων οδήγησης.