Skoda Fabia RS 1.4TSi 180Hp

Skoda Fabia RS 1.4TSi 180Hp
Skoda_Fabia_RS_2011_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την πιο γρήγορη Skoda Fabia με κινητήρα 1.4 λ. turbo και 180 Hp (pics)

Οι δυνατότητες της Fabia RS είναι εντυπωσιακές. Για πρώτη φορά η SkodaAuto χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας TSi με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 180 ίππους από τα 1.400 κυβικά. Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ που κινεί το «αδελφό» Seat Ibiza Cupra και σύντομα θα εξοπλίζει και το VW Polo GTi.








Ένας μηχανικός υπερσυμπιεστής σε συνδυασμό με ένα υπερσυμπιεστή εξάτμισης αυξάνουν την ισχύ του κινητήρα ομαλά και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα, χαρίζοντας στη Fabia RS τελική ταχύτητα που φτάνει τα 224 χλμ. / ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ. / ώρασε μόλις 7.3’’ εξασφαλίζοντας στον οδηγό μία πραγματικά σπορ οδηγική εμπειρία. Κι όλα αυτά με την κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 6.4 λίτρα στα 100 χλμ. γεγονός που εξασφαλίσει στην Fabia RS κορυφαία ιπποδύναμη, σε συνδυασμό με εξαιρετική οικονομία καυσίμου όντας ταυτόχρονα και ιδιαίτερα φιλική προς το περιβάλλον.








Παράλληλα με τον κινητήρα οι μηχανικοί της Skoda προχώρησαν και σε άλλες μηχανικές βελτιώσεις. Έτσι, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί, ενώ πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό της Fabia RS διατίθενται ESP, ABS και ASR. Κατά τη γρήγορη οδήγηση σε δρόμους με στροφές, το νέο σύστημα XDS, ένα σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, αναγνωρίζει την τάση του εμπρός εσωτερικού τροχού να σπινάρει και ενεργοποιεί ηλεκτρονικά τα φρένα στο συγκεκριμένο τροχό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ροπή που μεταφέρεται στον εξωτερικό τροχό, ο οποίος αποκτά πλέον καλύτερη πρόσφυση.








Στη Fabia RS ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σπορ σχεδίαση, με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης που συνδυάζονται με σύστημα δυναμικής γωνιακής κλίσης (corner system) και με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Η μοναδικότητα της Fabia RS σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις τονίζεται ακόμη περισσότερο χάρη στις ζάντες αλουμινίου 17’’ Gigaro που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την RS, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα φιμέ τζάμια, τον νέου σχεδιασμού πίσω προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη αέρα (diffuser) και τη διπλή εξάτμιση. Ανάλογά με το χρώμα του αμαξώματος, η οροφή, το σπόιλερ οροφής καθώς και οι ζάντες αλουμινίου θα διατίθενται σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: μαύρο, άσπρο και ασημί.



Η Fabia RS θα διατίθεται με σπορ μπάκετ καθίσματα που ρυθμίζονται σε ύψος και φέρουν τα λογότυπα RS. Το σπορ δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι, που προαιρετικά μπορεί να διαθέτει και χειριστήρια ( paddles ) για τις αλλαγές ταχυτήτων στο επτά (7) σχέσεων αυτόματο κιβώτιο DSG, ρυθμίζεται τηλεσκοπικά αλλά και σε ύψος, όπως άλλωστε και στις υπόλοιπες εκδόσεις της Fabia. Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας της Fabia RS υπογραμμίζεται από τα αντιολισθητικά πεντάλ αλουμινίου και τον σπορ πίνακα οργάνων.








Το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPM) καθώς και το σύστημα υποβοήθησης της εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Control) αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.



Η νέα Fabia RS 1.4TSi 180hp θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2010.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα