Ο Ολυμπιακός έφερε τα πάνω κάτω στην prime time ζώνη

Πώς διαμορφώθηκαν τα νούμερα τις τηλεθέασης κατά τη διάρκεια του αγώνα Ολυμπιακος - Γιουβέντους
- 23 Οκτωβρίου 2014 10:04
Το ματς του Ολυμπιακου με τη Γιουβέντους έληξε με νίκη για τους ερυθρόλευκους και μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης για τη ΝΕΡΙΤ, που έφεραν τα πάνω κάτω για τα προγράμματα της prime time ζώνης.
Μόνο η δημοφιλης σειρά του Alpha “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα” διατήρησε τα υψηλά της νούμερα καταγράφοντας ένα 30,7%, καθώς έπαιξε πριν ξεκινήσει ο αγώνας.
Το 17% των τηλεθεατών είδε τον αγώνα στη Ν ΕΝΑ ενώ στη N Sports το 19,9%. Έτσι, η πίτα για τα υπόλοιπα κανάλια μίκρυνε απότομα και καμία τηλεοπτική πρόταση δεν μπόρεσε να περάσει σε τηλεθέαση πάνω από το παιχνίδι.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Music School περιορίστηκε στο 11,7%, η Εκδρομή στο 14,9%, τα Καρντάσιανς στο 14,7% και η ελληνική ταινία Τζένη Τζένη στο 14,3%.