Στο “Οξυγόνο” του Γιώργου Κουτλή η ασφυξία γίνεται κραυγή και ελπίδα Κριτική Θεάτρου 01.12.2024, 07:32
Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: “Αντιδρώ απέναντι στην «αντικειμενική» αλήθεια” Θεατρικές Παραστάσεις 01.12.2024, 07:29
Εθνικό Θέατρο: Habemus προκήρυξη για νέο καλλιτεχνικό διευθυντή- Η άστοχη διατύπωση του ΥΠΠΟ Εθνικό Θέατρο 29.11.2024, 12:44
Είδαμε το Memorandum – Ένα υπόμνημα ξεσκεπάζει με χιούμορ τη σαθρή πλευρά της εξουσίας Κριτική Θεάτρου 29.11.2024, 10:01
Η κίτρινη ταπετσαρία: Πόσο αφορά τη γυναικεία ψυχολογία ένα έργο γραμμένο το 1890 Θεατρικές Παραστάσεις 28.11.2024, 14:56
Έλενα Μαυρίδου: “Ζούμε στη δικτατορία μιας τοξικής τελειότητας” Συνεντεύξεις ηθοποιών 27.11.2024, 08:42
Έρχεται μια νέα γενιά ανθρώπων που θέλουν να μιλήσουν – Ας τους ακούσουμε Συνεντεύξεις ηθοποιών 27.11.2024, 06:05
Κώστας Μεσάρης: “Ζούμε έναν ιδιότυπο νεομπουλουκισμό. Όλα τα παίζουμε και όλα τα μαχαιρώνουμε” Θεατρικές Παραστάσεις 26.11.2024, 06:24
Δήμος Αβδελιώδης: “Στο θέατρο νομίζουμε πως βλέπουμε, ενώ στην πραγματικότητα ακούμε” Συνεντεύξεις Καλλιτεχνών 25.11.2024, 06:14
Λάικ – ντισλάικ: Από τα Δανεικά της Κιτσοπούλου έως το διαζύγιο του Νίκου Κουρή Συναυλίες 22.11.2024, 07:57
Το Χρονικό ενός Δυσλεκτικού: Μια προσωπική κατάθεση στο σανίδι Συνεντεύξεις Καλλιτεχνών 20.11.2024, 06:44
ΠΑΣΟΚ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι “άξιοι και άριστοι” της ΝΔ αποδεικνύονται συνεχώς ανάξιοι και βουτηγμένοι στη διαφθορά 17:43
Απίστευτο περιστατικό στην Ιταλία – Βίντεο με τον 80χρονο να κατεβαίνει τα Ισπανικά Σκαλιά με ΙΧ 17:01
Γιώργος Κακοσαίος: Η οικογένειά του στο πλευρό του για την παρουσίαση του άλμπουμ του «Μάθε μου τον έρωτα» 16:36
Health & Safety Awards 2025: Πέντε σημαντικές διακρίσεις για την Coca-Cola Τρία Έψιλον στον τομέα της Υγείας & Ασφάλειας 15:12