Ασταμάτητος στον Καναδά ο Χάμιλτον

Ασταμάτητος στον Καναδά ο Χάμιλτον
New Image

Δεύτερο συνεχόμενο 1-2 για τη McLaren, με νικητή εκ νέου τον Χάμιλτον, τρίτος ο Αλόνσο

Σε έναν αγώνα, όπου η σωστή χρήση των ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο για την έκβαση του αποτελέσματος, ο Λιούις Χάμιλτον κράτησε το λόγο του μετά το Grand Prix της Τουρκίας. Τότε, ο Βρετανός είχε δηλώσει ότι
“έπονται περισσότερες νίκες” και στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ, όπου το 2007 είχε πανηγυρίσει την πρώτη νίκη της καριέρας του στη F1 τήρησε την υπόσχεσή του.



Ο έντονος ήλιος πάνω από το Νοτρ Νταμ εκτόξευσε τη θερμοκρασία του οδοστρώματος της πίστας στους 38 βαθμούς κελσίου. Οι ομάδες έπρεπε γρήγορα να επιλέξουν τη γόμα των ελαστικών, με την οποία θα πορευτούν στη συνέχεια του αγώνα και να αποκτήσουν το πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους.



Η McLaren έδειξε πιο σωστή στις επιλογές της και είδε στο βάθρο και τους δύο πιλότους της. Αντιθέτως, η Red Bull περιορίστηκε στην τέταρτη θέση του Φέτελ και την 5η του Γουέμπερ.




Η εκκίνηση του χάους

Ο Χάμιλτον εκκίνησε πολύ καλά κρατώντας την πρώτη θέση, ενώ πιο πίσω ο Αλόνσο προσπαθούσε να προσπεράσει τον Φέτελ για τη δεύτερη θέση. Ο Γερμανός ,όμως, δεν άφησε τη θέση του κρατώντας σωστά την πορεία του.



Αντιθέτως, το ξεκίνημα στην πίστα του Καναδά ήταν καταστροφικό για τους Μάσα – Λιούτσι, οι οποίοι συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή, ενώ και ο Ρόσμπεργκ στην προσπάθειά του να μείνει ανέπαφος έχασε πολύτιμο χρόνο. Ο Σουμάχερ από τη 13η θέση “σκαρφάλωσε” στη 10η πολύ γρήγορα, αλλά στο τέλος δεν κατάφερε να να είναι το ίδιο ανταγωνιστικός, τερματίζοντας στην 11η θέση, μένοντας χωρίς βαθμούς. Ο Κομπαγιάσι ήταν ο πρώτος πιλότος που αποχαιρέτησε τον αγώνα, αφού δεν κατάφερε να κρατήσει τον έλεγχο της Sauber του, με αποτέλεσμα να έχει ραντεβού… με τα ελαστικά.




Τα pit το “κλειδί”



Όπως προείπαμε, το κλειδί της επιτυχίας ήταν τα pit και η σωστή χρήση των ελαστικών. Στον έκτο, μόλις, γύρο ο Μπάτον μπήκε για να αλλάξει ελαστικά. Αμέσως, τον ακολούθησαν και οι Χάμιλτον – Αλόνσο, οι οποίοι έδωσαν “μάχη” κατά την έξοδό τους, με τον Ισπανό να προσπερνά τον πιλότο της McLaren.



Η πρωτοπορία είχε χαθεί, προς το παρόν, για τους “ταύρους” μέχρι να έρθει η σειρά τους να επισκεφθούν τα pit. Ο Γουέμπερ είχε τη σκληρή γομά ελαστικών, ενώ στο Φέτελ έγινε η έκπληξη, βάζοντάς του τα μαλακά.



Σε εκείνο το σημείο ο Μπουεμί ήταν για λίγο στην πρώτη θέση, γεγονός που θα άλλαζε όταν ο πιλότος της Toro Rosso θα έμπαινε στα pit. Οι Χάμιλτον – Αλόνσο συνέχισαν να παλεύουν για την πρώτη θέση, την οποία κράτησε ο Βρετανός, ενώ και ο Μπάτον είχε μπει στο παιχνίδι όντας τρίτος.



Στη συνέχεια, ο Αλόνσο βρέθηκε στην πρώτη θέση, εκμεταλλευόμενος την είσοδο του Χάμιλτον στα pit. Ο Γουέμπερ, όμως, δεν τον άφησε να χαρεί για πολύ, παιρνώντας προσωρινά στην κορυφή (δεν είχε κάνει ακόμα δεύτερο pit).








Στον 50ο γύρο ο Χάμιλτον απόκτησε το μεγάλο προβάδισμα για τη νίκη. Αρχικά, πέρασε τον Αυστραλό, ο οποίος θα έπρεπε να αλλάξει ελαστικά και στη συνέχεια κράτησε τη θέση του από τον Φερνάντο Αλόνσο, τον οποίο αργότερα πέρασε και ο Μπάτον, οδηγώντας την ομάδα της McLaren στο δεύτερο συνεχόμενο 1-2.




H προσπέραση του Χάμιλτον στο Γουέμπερ









Τί μας άρεσε



Ο Ρόσμπεργκ, παρά το κόλλημα που είχε από το ατύχημα των Μάσα – Λιούτσι κατάφερε να βρεθεί στην 6η θέση και να δώσει στην ομάδα του πολύτιμους βαθμούς, για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.



Η Toro Rosso με τον Μπουεμί με την 8η θέση πρέπει να είναι απόλυτα ικανοποιήμενη, όσο και η Force India, η οποία είχε στις θέσεις των βαθμών και τους δυο της πιλότους (9ος ο Λιούτσι, 10ος ο Σούτιλ).




Απογοήτευσαν…



Ο Μίκαελ Σουμάχερ, σε μια πίστα που έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου εφτά φορές, δεν ήταν ικανός να πλασαριστεί καν στη δεκάδα.



Η εμπειρία του Μπαρικέλο φαίνεται ότι δεν έφτανε, ώστε ο Βραζιλιάνος να έπαιρνε κάτι καλύτερο από τη 14η θέση.



Το μυαλό του Μάσα έμεινε στο συμβάν που έγινε κατά την εκκίνηση. Ποτέ ο πιλότος της Scuderia δεν μπήκε στην εξέλιξη του αγώνα και ποτέ δεν έδειξε ότι μπορεί να βρεθεί ψηλά στην κατάταξη. Άσχημος τρόπος για να πανηγυρίσει την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari.




Το 1-2 της McLaren:









Αναλυτικά η κατάταξη:



1. Χάμιλτον, McLaren, 1:33:53.456

2. Μπάτον, McLaren, +2.254

3. Αλόνσο, Ferrari, +9.214

4. Φέτελ, Red Bull, +37.817

5. Γουέμπερ, Red Bull, +39.291

6. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, +56.084

7. Κούμπιτσα, Renault, +57.300

8. Μπουεμί, Toro Rosso, +1γύρος

9. Λιουίτζι, Force India, +1 γύρος

10. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος

11. Σουμάχερ, Mercedes GP, +1 γύρος

12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1γύρος

13. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος

14. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος

15. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος

16. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι

17. Πετρόφ, Renault, +2 γύροι

18. Τσάντχοκ, HRT, +4γύροι

19. Ντι Γκράσι, Virgin, +5 γύροι




Eγκατέλειψαν οι:



20. Τίμο Γκλοκ, Virgin

21. Γιάρνο Τρούλι, Lotus

22. Ντε λα Ρόσα, Sauber

23. Σένα, HRΤ

24. Κομπαγιάσι ΒMW



* Δείτε τη βαθμολογία πιλότων και κατασκευαστών στο
AUTO 24 .




Το Live του αγώνα:

70/70

Νικητής ΚΑΙ στο Μόντρεαλ ο Χάμιλτον, με τη McLaren να κάνει το 1-2, τρίτος ο Αλόνσο.




69/70 Ο Λιούτσι περνάει το Σουμάχερ για την 9η θέση.




65/70 Όσο περνάει η ώρα η McLaren οδεύει για το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 της.




62/70 Ταχύτερος γύρος από τον Χάμιλτον με 1:18:025.




59/70 Ο Μπάτον είναι δεύτερος, ενώ ο Μάσα ξεπέρασε το εμπόδιο του Σούτιλ.




54/70 Ο Μπάτον είναι τρίτος, με τους Φέτελ και Γουέμεπρ να τον ακολουθούν.




50/70 Ο Χάμιλτον αφήνει το Γουέμπερ στη 2η θέση, ενώ ο Αλόνσο τώρα πιέζει τον Αυστραλό ώστε να βρεθεί εκείνος 2ος.




49/70 Εγκαταλείπει τον αγώνα και ο Τρούλι.




46/70 Συνεχίζει ο Γουέμμπερ να είναι μπροστά από τον Χάμιλτον με διαφορά 3.6 δευτερόλεπτα.




41/70 Η μάχη Μάσα – Σούτιλ συνεχίζει να έχει το δικό της ενδιαφέρον, μιας και ο Βραζιλιάνος δεν μπορεί να περάσει το Γερμανό.




40/70 1:18:810 απότ ον Χάμιλτον, που σημειώνει τον ταχύτερο γύρο.




38/70 Ο Γουέμπερ εξακολουθεί να είναι μπροστά από τους Χάμιλτον και Αλόνσο κατά 11.8 δευτερόλεπτα.




36/70 Το Γερμανό ακολουθούν οι Χούλκενμπεργκ, Σούτιλ και Λιούτσι.




35/70 Ο Σουάχερ με τη μαλακή γόμα έχει ανέβει στη 10η θέση.




33/70 Ο αγώνας πραγματοποιείται κανονικά, με το Γουέμπερ να έχει μείνει ανεπηρέαστος από την ποινή που του είχαν επιβάλει νωρίτερα οι αγωνοδίκες.




32/70 Ο Ντε λα Ρόσα είναι εκτός πίστας, λόγω μηχανικού προβλήματος και η κίτρινη σημαία κάνει την παρουσία κιαι πάλι στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ.




30/70 Ο Γουέμπερ είναι πρώτος στην κούρσα (δεν έχει μπει στα pit ακόμα), ενώ οι Χάμιλτον και Αλόνσοτον ακολουθούν.




28/70 Ο Αλόνσο και εκέινος με τη σειρά του άλλαξε τα ελαστικά του.




28/70 Ο Φερνάντο Αλόνσο κάνει τον ταχύτερο χρόνο.




27/70 Ο Χάμιλτον αλλάζει ελαστικά για 2η φορά.




25/70 Ο Κούμπιτσα κρατά την εσωτερική του από τον Σούτιλ.




23/70 Ο Αλγκερσουάρι είναι 11ος, ο Σουμάχερ τον ακολουθεί στη 12η θέση, ενώ πιο πίσω βρίσκεται ο Λιούτσι.




23/70 Βελτιωμένος χρόνος για το Γουέμπερ με 1:20:049.




21/70 Για τη 17η θέση πέρασε ο Μάσα τον Κοβαλάινεν.




19/70 Ο Πετρόφ αλλάζει το μπροστινό μέρος του μονοθέσιού του.




18/70 Χάμιλτον, Αλόνσο και Μπάτον δεν επέλεξαν και πάλι την μαλακή γόμα, ενώ ο Φέτελ θα αναγκαστεί να αλλάξει ελαστικά.




17/70 Τέταρτη θέση για τον Φέτελ, που είναι μπροστά από το Γουέμπερ.




16/70 Ο Τσάντχοκ δεν μπορείς να συνεχίσει.




15/70 Ο Χάμιλτον ανακτά την πρωτοπορία, με τον Αλόνσο να ακολουθεί.




15/70 Tην πολύ μαλακή γόμα επιλέγει ο Σεμπάστιαν Φέτελ.




13/70 Ο Σουμάχερ τη στιγμή που ήταν τρίτος, μπαίνει στα pit για να αλλάξει τη μεσαία γόμα των ελαστικών του.




11/70 Στα pit και ο Κoύμπιτσα για αλλαγή ελαστικών, όπως και ο Μπαρικέλο.




11/70 Η ομάδα της Lotus βλέπει στην 7η θέση να υπάρχει ο δικός της Χέικι Κοβαλάινεν. Αν καταφέρει να τερματίσει εκεί ο Φιλανδός θα μπορούμε να μιλάμε για άθλο.




10/70 Ο Σουμάχερ έχει σκαρφαλώσει στην 4η θέση. Ο Φέτελ ηγείται της κούρσας, με το Γουέμπερ να είναι δεύτερος.




8/70 Ο Αλόνσο κατά την κοινή τους έξοδο πέρασε τον Χάμιλτον.




7/70 Χάμιλτον και Αλόνσο μπαίνουν στα pit να αλλάξουν ελαστικά και να βάλουν τη μέση γόμα.




7/70 Ο Μπάτον στα pit αλλάζει ελαστικά.




6/70 Ο Φέτελ πιέζει τον Χάμιλτον, αλλά ο Βρετανός κρατά τη θέση του.




3/70 Ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber είναι ο πρώτος πιλότος που εγκαταλείπει τον αγώνα.




3//70 Ο Σουμάχερ έχει πλασαριστεί από τη 13η θέση στην 8η.




2/70 Ο αγώνας συνεχίζεται κανονικά, με τον Λιούτσι να μπαίνει αρχικά στα pits και το Μάσα να ακολουθεί.




1/70 Λιούτσι και Μάσα είχαν επαφή στην πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα να σηκωθεί η πρώτη κίτρινη σημαία του αγώνα.




1/70 Τα φώτα έσβησαν, ο αγώνας ξεκίνησε, με την πρώτη τριάδα να μην αλλάζει.




Μικρά – μικρά

19:02

Σε λίγο οι πιλότοι θα σχηματίσουν τη σειρά εκκίνησης. Η αγωνία αγγίζει “κόκκινο”, μιας και η εκκίνηση αναμένεται να είναι συναρπαστική.




19:00 Ζεσταίνονται οι μηχανές, ώστε να ξεκινήσει ο γύρος προθέρμανσης.




18:58 Οι πιλότοι έχουν πάρει τις θέσεις τους στο grid.




18:47 Ο καιρός στο Νοτρ Νταμ είναι ηλιόλουστος, με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται στους 24 βαθμούς κελσίου.




18:45 Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:15.105

2. Φέτελ, Red Bull, 1:15.420

3. Αλόνσο, Ferrari, 1:15.435

4. Μπάτον, McLaren, 1:15.520

5. Λιούτσι, Force India, 1:15.648

6. Μάσα, Ferrari, 1:15.688

7. Γουέμπερ

8. Κούμπιτσα, Renault, 1:15.715

9. Σούτιλ, Force India, 1:15.881

10. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, 1:16.071

11. Μπαρικέλο, Williams

12. Χούλκενμπεργκ, Williams

13. Σουμάχερ, Mercedes

14. Πετρόφ, Renault

15. Μπουεμί, Toro Rosso

16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso

17. Ντε Λα Ρόσα, Sauber

18. Κομπαγιάσι, Sauber

19. Κοβαλάινεν, Lotus

20. Τρούλι, Lotus

21. Γκλοκ, Virgin

22. Σένα

23. Ντι Γκράσι

24. Τσάντχοκ




18:40 Πριν τον 8ο αγώνα της χρονιάς στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ, του Μόντρεαλ, ο Μαρκ Γουέμπερ θα εκκινήσει από την 7η θέση, επειδή έγινε αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα