Coca Cola HBC: Ποιο είναι το δυνατό της χαρτί στην Ελλάδα

Θετική, δεδομένων των συνθηκών, η πορεία της Coca Cola HBC στην Ελλάδα. Τι "φοβάται" για το δεύτερο εξάμηνο στην χώρα μας
- 11 Αυγούστου 2016 09:16
Σχεδόν αμετάβλητος παρέμεινε ο όγκος των πωλήσεων της Coca Cola HBC AG το πρώτο εξάμηνο στην Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην έκθεση που προχώρησε ο όμιλος με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τις 28 χώρες που δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η εταιρεία το πρώτο εξάμηνο του έτους, ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα παρέμεινε εν πολλοίς αμετάβλητος, μετά από ένα δύσκολο πρώτο τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από μεσαία μονοψήφια πτώση του όγκου πωλήσεων. Η αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών, η μεσαία μονοψήφια αύξηση των πωλήσεων σε εμφιαλωμένα νερά και η αύξηση στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% των πωλήσεων ποτών ενέργειας, αντιστάθμισαν τη μεσαίας τάξης μονοψήφια πτώση των πωλήσεων προϊόντων με το σήμα Coca-Cola. Δυνατό χαρτί ήταν η Coke Zero της οποίας η πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,3%.
Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις στην Ελλάδα
Σε σχέση με το σύνολο των δραστηριοτήτων της Coca Cola HBC AG η Ελλάδα συγκαταλέγεται στα “βαρίδια” του πρώτου εξαμήνου σε ότι αφορά τα ανθρακούχα αναψυκτικά. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις ανθρακούχων αναψυκτικών στο σύνολο των αγορών αυξήθηκαν κατά 1,1% κατά το πρώτο εξάμηνο, ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι είχαν καταγράψει αύξηση 2,9%, με τις καλές επιδόσεις σε Νιγηρία, Ρουμανία, Πολωνία και Σερβία να υπεραντισταθμίζουν την πτώση του όγκου πωλήσεων σε Ρωσία, Ιρλανδία, Ιταλία και Ελλάδα. Στην ίδια κατηγορία, καταγράφηκε αύξηση 0,3% στις πωλήσεις προϊόντων με το σήμα Coca-Cola, άνοδος 11,3% στις πωλήσεις της Coke Zero και περίπου 5% αύξηση στις πωλήσεις Fanta και Schweppes.
Στο σύνολο των αγορών ο όμιλος εμφάνισε αύξηση κατά 2,4% των καθαρών πωλήσεων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενώ αντίστοιχη ήταν και η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο. Επίσης τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,387 ευρώ καταγράφοντας αύξηση κατά 12,5%. Τα έσοδα από πωλήσεις για τον όμιλο στο πρώτο εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στα 3,04 δισ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη σε 140 εκατ ευρώ.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε:
«Είμαστε ικανοποιημένοι από την πολύ καλή πορεία της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Επιτύχαμε σημαντική αύξηση τόσο των εσόδων όσο και του περιθωρίου κέρδους, η οποία οφείλεται στις βελτιωμένες τάσεις αύξησης των τιμών και του μείγματος συσκευασιών των προϊόντων μας, καθώς και στη βελτίωση των λειτουργικών εξόδων και το ευνοϊκό περιβάλλον του κόστους πρώτων υλών.
Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι και αυτό το έτος θα είναι ένα έτος αύξησης των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση καθώς και βελτίωσης του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους».