Το Premium Publisher’s Network (PPN) ήρθε για να κατακτήσει την ελληνική αγορά

Το Premium Publisher’s Network (PPN) ήρθε για να κατακτήσει την ελληνική αγορά

Οι μεγαλύτεροι ψηφιακοί εκδότες της χώρας, κοιτώντας προς το μέλλον προχώρησαν στη δημιουργία του Premium Publisher's Network. Οι στόχοι και η λειτουργία του PPN

Το Premium Publisher’s Network (PPN) ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας του τον Αύγουστο του 2014 σε beta version. Με την τεχνολογική πλατφόρμα ADTECH marketplaceTM της AOL το ΡΡΝ θα διαθέτει αποκλειστικά στην αγορά της Ελλάδος και του εξωτερικού το κοινό σημαντικών Ψηφιακών Ελλήνων Εκδοτών.

Η 24MEDIA, η DPG Digital Media, η Olive Media και η Adweb δημιουργούν το μεγαλύτερο private market place στην Ελληνική Aγορά με εξαιρετικά ανεπτυγμένες δυνατότητες στόχευσης, διαθέσιμο inventory που θα ξεπερνά το 1 δισ. impressions ανά μήνα και με ένα 100% “brand-safe” και αναβαθμισμένο περιβάλλον.

O στόχος είναι να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο programmatic offering στην Ελλάδα με την υψηλότερη κάλυψη τόσο ποσοτικά, όσο και στις διαφορετικές θεματικές περιοχές, που θα ξεχωρίσει και διαχωρίσει τη θέση του από τα υπόλοιπα ad exchanges.

Στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την παρουσίαση του PPN και των δυνατοτήτων του στην ελληνική αγορά ενώ θα ανακοινωθούν και οι νέες συνεργασίες.

Επόμενο βήμα για το PPN είναι η επέκταση της προσφοράς του τόσο στο mobile όσο και σε νέα αποκλειστικά audience metrics.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα