Στέλιος Χατζηιωάννου: Τα 4+1 άγνωστα easy sites που “τρέχει” στην Ελλάδα

Στέλιος Χατζηιωάννου: Τα 4+1 άγνωστα easy sites που “τρέχει” στην Ελλάδα

Με δειλά βήματα ο Στέλιος Χατζηιώαννου άρχισε να επαναδραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην Ελλάδα κυρίως μέσω συνεργασιών και κάτω από την ψηφιακή ομπρέλα του ομίλου easyGroup

Αν υπάρχει κάποια παροιμία που ξέρει καλά ο Στέλιος Χατζηιώαννου είναι το “ουδείς προφήτης στον τόπο του”. Η μία επιχειρηματική του προσπάθεια που είχε έντονο ελληνικό χρώμα το easycruise, που προσέφερε κρουαζιέρες χαμηλού κόστους στα νησία του Αιγαίου, δεν κατάφερε να να γίνει κερδοφόρα και εγκαταλείφθηκε μέσα σε ελάχιστα χρόνια ενώ και η δεύτερη δραστηριότητα που επέλεξε να επεκτείνει στην Ελλάδα, τα easy internetcafe επίσης δεν μακροημέρευσαν.

Τα επόμενα χρόνια ο Στέλιος Χατζηιωάννου επικεντρώθηκε στην χώρα μας κυρίως στην φιλανθρωπία μέσα από το ίδρυμα του και το “φαγητό από καρδιάς” (σ.σ. έχει μοιράσει πάνω από 17.000.000 μερίδες σνακ) αλλά και το επιβράβευση νέων επιχειρηματικών ιδεών, έχοντας δαπανήσει ένα ποσό που θα αγγίξει σύντομα το 1 εκατ. ευρώ, μέσω του “Βραβείου Στέλιος Χατζηιωάννου – Επιχειρηματικό Ξεκίνημα”.

Οι "επενδύσεις" στην Ελλάδα

Η τελευταία διοργάνωση των βραβείων έκρυβε μία έκπληξη τόσο για τους τους νικητές όσο και για το ίδιο τον Sr Stelios. Οι Ferryhopper πέρα από τα 30.000 ευρώ και το πρώτο βραβείο κέρδισαν και την εμπιστοσύνη του Στέλιου Χατζηιώαννου που στην ιδέα τους (σ.σ. το online “κλείσιμο” εισιτηρίων για ferry) ο οποίος τους έβαλε κάτω από την ομπρέλα των σημάτων easy που διαθέτει.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες, στο κέντρο της Αθήνας, για την ανακοίνωση της έναρξης της υποβολής υποψηφιοτήτων για το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2019», ο Mr. Easy παρουσίασε πέρα από τους Ferryhoppers και τις άλλες ιντερνετικές μπίζνες που δειλά άρχισε να αναπτύσσει στην Ελλάδα συνεργαζόμενος με τοπικούς επιχειρηματίες επενδύοντας στις ιδέες τους (σ.σ. μειοψηφική συμμετοχή ή απλή συνεργασία) τις οποίες στην συνέχεια ενέταξε στο “easy family of brands":

easyferry.com Όπως προαναφέρθηκε οι Ferryhoppers έχουν μπει κάτω από την ομπρέλα των σημάτων easy και πλέον με το easyferry έχουν καταφέρει να αυξήσουν σημαντικά την κίνηση του από χρήστες του εξωτερικού που ψάχνουν σε πρώτη φάση να ταξιδέψουν με πλοίο στα ελληνικά νησιά.

easygreece.tours Τα πάντα που ψάχνει ένας τουρίστας στην Ελλάδα. Από τα πλέον βασικά εώς τα πιο εξειδικευμένα. Από μία εκδρομή στους Δελφούς μέχρι περίπατο στα στενά της ελληνικής street art και μαθήματα παραδοσιακών χορών. Πίσω από τον easy τίτλο “κρύβεται” το greeking.me

easyair.com Ένα από τα πρώτα πράγματα που ξεκαθαρίζει το site είναι ότι δεν έχει σχέση με την easyjet, δεν συνεργάζεται μαζί της και αν κάποιος θέλει να κλείσει εισιτήρια στα δρομολόγια της θα πρέπει να επισκεφθεί τον ιστότοπο της. Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με άλλες αεροπορικές εταιρείες όπου το easyair.com θα προσπαθήσει να σου βρει τα πιο οικονομικά εισιτήρια. Την ίδια δουλειά κάνει και το figame.gr του Μάικ Κουμαρτζάκη με το οποίο είναι συνδεδεμένο.

easygreek.gr H εφαρμογή για κινητά που βοηθάει τους αγγλόφωνους να μάθουν ελληνικά “επιβίωσης”μέσα σε λίγες ώρες με 4,9 ευρώ. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Μ. Λεβής Α.Ε. την εταιρεία που έφερε την Linguaphone στην Ελλάδα πριν από 85 χρόνια.

easycruise.com Μπορεί να “πέθανε” την περασμένη δεκαετία υπό την μορφή που αναφέραμε στην αρχή του κειμένου επέστρεψε όμως με μία δεύτερη ζωή προσφέροντας κρουαζίερες σε συνεργασία με την οικογένεια Βενετόπουλου στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο μέσω του varietycruises.com.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Στέλιος Χατζηιωάννου
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Easyferry: Ο Στέλιος Χατζηιωάννου επενδύει στην Ελλάδα

Νίκη του Στέλιου Χατζηιωάννου απέναντι στα Carrefour

Στέλιος Χατζηιωάννου: Πήρε την απόφαση της ζωής του. Πού χαρίζει την μισή του περιουσία

ADVERTISING

SHARE: