Η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει την ευθύνη που της αναλογεί για το περιβάλλον
Διαβάζεται σε 3'
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική ταινία με τους Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργο Καπουτζίδη και Αντώνη Τσαπατάκη, εμπνευσμένη από την “Ασκητική” του Νίκου Καζαντζάκη, αναδεικνύοντας τις δράσεις της για ένα βιώσιμο και καλύτερο αύριο.
- 06 Ιουνίου 2025 11:06
Αναγνωρίζοντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας, η Lidl Ελλάς αγκαλιάζει τον ρόλο που της αναλογεί και επιδιώκει, μέσα από τις δράσεις της, να αποτελέσει φορέα αλλαγής και πηγή έμπνευσης για την κοινωνία. Με τη νέα της τηλεοπτική ταινία και με κεντρικό μήνυμα «Όσο πιο μεγάλος είσαι, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ευθύνη σου», η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την προστασία του πλανήτη και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Η καμπάνια εστιάζει στην έννοια της ευθύνης, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις πράξεις και τις επιλογές της Lidl Ελλάς. Στην ταινία, η Γωγώ Δελογιάννη, Σεφ και Πρέσβειρα της Lidl Ελλάς, ο Γιώργος Καπουτζίδης, Ηθοποιός, Σεναριογράφος και Πρεσβευτής της Lidl Ελλάς και ο Αντώνης Τσαπατάκης, Παραολυμπιονίκης, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης και Πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, μαζί με εθελοντές, συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος, ενισχύοντας το μήνυμα της συλλογικής προσπάθειας. Η αφήγηση πλαισιώνεται από εικόνες της φύσης και στιγμές παιδικής ανεμελιάς, ενώ αποσπάσματα από την «Ασκητική» του Νίκου Καζαντζάκη, ένα κείμενο σχεδόν 100 ετών, προσδίδουν διαχρονικό και στοχαστικό χαρακτήρα.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής βιωσιμότητας, η Lidl Ελλάς υλοποιεί δράσεις με θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Η πρωτοβουλία Plastic Free Greece, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και υπό την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Περιβάλλοντος, στοχεύει όχι μόνο στον καθαρισμό ακτών — με σχεδόν 12 τόνους απορριμμάτων ήδη συλλεγμένους — αλλά και στην προώθηση μιας βιώσιμης νοοτροπίας, με τη συμμετοχή άνω των 420 ενεργών εθελοντών.
Μέσω της στρατηγικής Climate Strategy 2.0, η εταιρεία στοχεύει σε Net-Zero έως το 2050, λειτουργώντας ήδη από το 2022 με 100% πράσινη ενέργεια και επεκτείνοντας τη στρατηγική της σε όλη την αλυσίδα αξίας.
Σημαντική είναι και η συμβολή της στην αποκατάσταση της Βόρειας Εύβοιας και των Αφιδνών, με επένδυση 500.000 ευρώ για αναδάσωση και διαχείριση φυσικών πόρων, σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τέλος, για τρίτη χρονιά, συνεργάζεται με τη We4All σε δράσεις αναδάσωσης, καθαρισμούς και εκπαιδευτικά προγράμματα, με την ενεργή συμμετοχή 137 εθελοντών εργαζομένων και των παιδιών τους και 16.700 νέα δένδρα, ενισχύοντας τον εταιρικό εθελοντισμό και χτίζοντας ένα βιώσιμο μέλλον.
Η ταινία προβάλλεται από σήμερα, Πέμπτη 5 Ιουνίου, σε όλα τα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την παραγωγή ανέλαβε η Boo Productions και τη σκηνοθεσία υπέγραψε ο Δημήτρης Νάκος.
Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις με ουσιαστικό αντίκτυπο, αποδεικνύοντας ότι η ευθύνη για το περιβάλλον δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά μια σταθερή δέσμευση που καθορίζει το παρόν και διαμορφώνει το μέλλον.
Απολαύστε την ταινία εδώ.