Δυστύχημα στο Βουκουρέστι: “Δεν υπήρχε σήμανση ότι απαγορευόταν να μπω στο τούνελ” λέει ο οδηγός

Δυστύχημα στο Βουκουρέστι: “Δεν υπήρχε σήμανση ότι απαγορευόταν να μπω στο τούνελ” λέει ο οδηγός
Δυστύχημα με λεωφορείο στο Βουκουρέστι AP Photo/Vadim Ghirda

Η περιγραφή του οδηγού του μοιραίου πούλμαν που προσέκρουσε σε μεταλλική μπάρα στο Βουκουρέστι. Ποια η κατάσταση της υγείας των τραυματιών. Την Τρίτη η νεκροψία στη σορό του 53χρονου.

Τα όσα δραματικά εκτυλίχθηκαν αμέσως μετά την πρόσκρουση του τουριστικού λεωφορείου με τους 47 Έλληνες επιβάτες στη μεταλλική μπάρα στο Βουκουρέστι, περιέγραψε το βράδυ της Δευτέρας (26/12) ο οδηγός του οχήματος μέσω του δικηγόρου του.

Όπως μετέδωσε το ρεπορτάζ του OPEN, ο οδηγός του λεωφορείου δήλωσε χαρακτηριστικά: “Δυστυχώς πήρα την απόφαση να κατευθυνθώ προς το τούνελ. Δεν υπήρχε σήμανση ότι απαγορευόταν. Ήταν η κακιά η ώρα. Μετά την πρόσκρουση δεν πιστέψαμε ότι θα βγει κανείς ζωντανός. Άκουσα παντού φωνές και κλάματα, ήμουν σοκαρισμένος και δεν μπορούσα να αντιδράσω”.

“Δυστυχώς ήμουν στο τιμόνι εγώ, θα μπορούσα να είναι κάποιος άλλος. Αν δεν ήταν τόσο βαριά η μεταλλική μπάρα, δεν θα παθαίναμε τίποτα, θα ήμασταν ζωντανοί και θα περπατούσαμε στο Βουκουρέστι. Είμαι έτοιμος να παρουσιαστώ στη Δικαιοσύνη, όποτε με φωνάξουν, δεν μπορώ κάτι άλλο να κάνω“, πρόσθεσε ο οδηγός, μέσω του δικηγόρου του.

Η κατάσταση της υγείας των τραυματιών

Ενθαρρυντικά είναι τα νέα για την κατάσταση της υγείας των τραυματιών που νοσηλεύονται στο Βουκουρέστι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN.

Το μεσημέρι της Δευτέρας (26/12) πήρε εξιτήριο μία ακόμα ασθενής, ενώ την Τρίτη (27/12) αναμένεται να πάρουν εξιτήριο τρία ακόμα άτομα.

Συνολικά νοσηλεύονται στα νοσοκομεία επτά άτομα. Μάλιστα, βελτιωμένη κλινική εικόνα παρουσιάζουν τα δύο άτομα που μέχρι τώρα νοσηλεύονταν σε σοβαρή κατάσταση.

Επίσης, την Τρίτη (27/12) θα διενεργηθεί τελικά η νεκροψία – νεκροτομή στη σορό του άτυχου 53χρονου που έχασε τη ζωή του.

Τέλος, το βράδυ της Δευτέρας (26/12) αναχώρησαν ακόμη 15 Έλληνες ταξιδιώτες από το Βουκουρέστι με προορισμό την Ελλάδα.

Βίντεο ντοκουμέντο: Η στιγμή που το λεωφορείο πέφτει πάνω στην πινακίδα

Τη στιγμή που το λεωφορείο, το οποίο μετέφερε Έλληνες για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους στο Βουκουρέστι, προσκρούει στον μεταλλικό μετρητή ύψους, κατέγραψε κάμερα ασφαλείας με τα πλάνα να κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και να συγκλονίζουν.

Ρουμανικά μέσα ενημέρωσης έδωσαν στη δημοσιότητα το συγκεκριμένο βίντεο ντοκουμέντο, όπου το λεωφορείο φαίνεται να κινείται με κατεύθυνση προς την υπόγεια σήραγγα του Pasajul Unirii όταν στην προσπάθειά του να περάσει κάτω από την προστατευτική αψίδα “κολλάει” και ο μετρητής ύψους πέφτει με δύναμη στην οροφή, “λυγίζοντας” στη μέση το όχημα.

Στο επίκεντρο των ερευνών το GPS

Την ίδια στιγμή οι έρευνες για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή σε έναν 53χρονο επιβάτη από τη Λάρισσα και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι, συνεχίζονται, με το GPS του οχήματς να βρίσκεται στο επίκεντρο.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο δικηγόρος του οδηγού, Αλέξανδρος Ματθαίου μιλώντας το πρωί της Δευτέρας (26/12) στο OPEN, “τελευταία στιγμή έπρεπε να διαλέξει πού να πάει και μέσα σε ένα λεπτό διάλεξε να πάει προς το τούνελ. Ακολούθησε το GPS, μπήκε, φρενάρισε και συνέβη ό,τι συνέβη“.

Μετά την τραγωδία μου είπε ότι δεν μπορούσε να δει πιο πριν πινακίδες γιατί είχε κίνηση και πως προσπάθησε να δει πριν φτάσει στο τούνελ αλλά δεν μπορούσε. Ήταν μία πινακίδα στον δρόμο από ότι μου είπε και δεν την είδε γιατί είχε κίνηση και δίπλα του ήταν ένα άλλο λεωφορείο που του έκοβε την ορατότητα, δήλωσε στη συνέχεια ο κ. Ματθαίου τονίζοντας πως έτσι κι αλλιώς ο οδηγός δεν έτρεχε και δεν ήταν κουρασμένος, διαψεύδοντας πως οδηγούσε 18 συνεχόμενες ώρες.

Σε βίντεο ντοκουμέντο μερικά δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, ο οδηγός του λεωφορείου αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας και κατευθύνεται με τρόπο που δείχνει πως θα περάσει πάνω (και όχι μέσα) από το τούνελ, ωστόσο, λίγα μέτρα πριν από την είσοδο της σήραγγας άλλαξε λωρίδα, μπήκε αριστερά και πήγε να περάσει μέσα από αυτή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς όμως, το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου δεν αντέδρασε, κάνει τις Αρχές να διερευνούν τον ρόλο που έπαιξε το σύστημα πλοήγησης στο δυστύχημα.

Υπενθυμίζεται πως ο οδηγός, μιλώντας στους αστυνομικούς για το πώς έγινε το δυστύχημα, φέρεται να δήλωσε ότι ακολουθούσε τις οδηγίες για τη διαδρομή που έκανε μέσω google maps και δεν πρόλαβε να σταματήσει, όταν είδε την πινακίδα.

“Οι ευθύνες είναι αλλού”

Ο κ. Ματθαίου στη συνέχεια αναφερόμενος στο συγκεκριμένο σημείο και την κακοτεχνία του δρόμου που θεωρείται καρμανιόλα, ανέφερε πως από τον Σεπτέβριο που δόθηκε και πάλι στο κοινό το συγκεκριμένο τούνελ μετά την ανακαίνισή του έχουν γίνει 6-7 τροχαία ατυχήματα, σε αντίθεση με παλαιότερα που από την υπόγεια σήραγγα του Pasajul Unirii περνούσαν κανονικά λεωφορεία και φορτηγά.

Παράλληλα, εξέφρασε την αντίθεσή του για την ίδια την κατασκευή του περιοριστή ύψους, μία κατασκευή που όπως υποστήριξε, είναι πολύ βαριά και πως εάν ήταν πιο ελαφριά δεν θα είχαμε τη συγκεκριμένη τραγωδία.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα