Audi Α1 Clubsport Quattro

Audi Α1 Clubsport Quattro
Audi A1 Clubsport s01

Με 503 ίππους και δυναμική εμφάνιση, το Audi Α1 Clubsport Quattro εντυπωσιάζει.

Σκοπός τους, να μοιραστούν το πάθος τους για τα αυτοκίνητα. Στο εφετινό Worthersee τα φώτα της δημοσιότητας κλέβει το 500 ίππων Α1 Clubsport Quattro το οποίο δημιούργησε η φίρμα στο πλαίσιο του γιορτασμού των 30 χρόνων του φεστιβάλ.



Το Α1 Clubsport Quattro είναι ένα one-off μοντέλο επίδειξης, το οποίο παραπέμπει σε ένα αυτοκίνητο που διαθέτει πολλά στοιχεία από αγώνες ράλι. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του γνωστού 5κύλινδρου κινητήρα των 2.5 λίτρων, ο οποίος κινεί τόσο το Audi ΤΤ RS όσο και το Audi RS3 Sportback.



Το πεντακύλινδρο σύνολο αποδίδει στις δύο παραπάνω εκδόσεις 340 ίππους με την μέγιστη ροπή να βρίσκεται στα 450 Nm. Οι μηχανικοί της Audi προχώρησαν σε νέα ρύθμιση του συστήματος τούρμπο άλλαξαν την χαρτογράφηση, εφοδίασαν το μοτέρ με νέα σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να αυξηθεί στους 503 ίππους και η μεγίστη ροπή στα 660 Nm.



Η ισχύς μεταδίδεται σε όλους (και τους τέσσερις) τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβώτιο και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro . Και τα δύο αυτά μηχανικά κομμάτια προέρχονται από την έκδοση RS του TT και έχουν υποστεί τις απαραίτητες βελτιώσεις και ενισχύσεις από τους μηχανικούς της Audi.



Ζυγίζοντας 1.390 κιλά, το Α1 quattro Clubsport μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, και από τα 0 έως τα 200 χλμ/ώρα σε μόλις 10,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.



Οι μηχανικοί της Audi εξοπλίζουν επίσης την ειδική Α1 με ένα υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει εξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους από ανθρακονήματα και κεραμικό μπροστά και μεγάλους ατσάλινους δίσκους πίσω. κεραμικούς δίσκους μπροστά και μεγάλους δίσκους χάλυβα στο πίσω μέρος.



Η εξωτερική εμφάνιση χαρακτηρίζεται από το λευκό χρώμα του παγετώνα, τις μεγάλες εισαγωγές του αέρα, τις ζάντες των 19 ιντσών, την πίσω αεροτομή τα φουσκωμένα φτερά και τους θόλους των τροχών. Στο εσωτερικό, οι άνθρωποι της Audi αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα προσθέτοντας ένα ρολ μπαρ στο οποίοι ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να κρεμάσουν τα κράνη τους. Τα εμπρός καθίσματα είναι φυσικά μπάκετ, αγωνιστικού τύπου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα