BMW Μ5

H νέα BMW Μ5 σπάει την παράδοση με twin-turbo V8 κινητήρα 560 ίππων
- 17 Ιουνίου 2011 12:01
Η νέα Μ5 της BMW είναι διαμορφωμένη από το σχετικό τμήμα βελτιώσεων της βαυαρικής φίρμας. Οι τεράστιες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, οι σχισμές στο πλάι και τα εμπρός φτερά που φέρουν το λογότυπο Μ, οι 20 ιντσών ζάντες ελαφρού κράματος με τα 265/35 ελαστικά εμπρός και τα 295/30 ZR πίσω και οι διπλές απολήξεις τις εξάτμισης που βρίσκονται στα δύο άκρα του πίσω διαχύτη, είναι τα οπτικά στοιχεία που κάνουν την Μ5 να ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις της νέας σειράς 5.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο μοντέλο «σπάει» την παράδοση, χρησιμοποιώντας ένα twin-turbo V8 κινητήρας (σε αντίθεση με την απερχόμενη M5 που είχε V10) που προέρχονται από το X5 M και X6 M.
Η ιπποδύναμη του κινητήρα φθάνει τους 560 ίππους με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός DCT 7-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σύμφωνα με πληροφορίες θεωρείται μια επιλογή για την αγορά των ΗΠΑ). Το κιβώτιο θα έχει τέσσερις λειτουργίες: Comfort, Sport, Sport-Plus και M Driving.
Το M5 λέγεται ότι θα επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 4.4 δευτερόλεπτα ενώ τα 200 χλμ/ώρα θα έρχονται σε 13 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα , όπως συμβαίνει με όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. / ώρα. Θα υπάρχει όμως και ειδικό πακέτο στο οποίο η τελική ταχύτητα θα φθάνει τα 305 χλμ/ώρα.